جان لیسگو به ایفای نقش لرد فارکواد در شرک ۵ علاقه دارد

دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
شرک و خر در انیمیشن Shrek 5
جان لیسگو به تکرار دوباره نقش لرد فارکواد در انیمیشن Shrek 5 ابراز تمایل کرد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جان لیسگو مایل به تکرار نقش لرد فارکواد در انیمیشن Shrek 5 (شرک ۵) است. این هنرپیشه اخیرا در گفت‌وگو با نشریه People اعلام کرد که به ایفای دوباره نقش حاکم ظالم سرزمین دولاک در قسمت بعدی انیمیشن شرک علاقه دارد. البته باتوجه‌به سرنوشت لرد فارکواد در نخستین قسمت مجموعه احتمالا نباید منتظر بازگشت این کاراکتر بود.

جان لیسگو می‌گوید که هیچ تماسی برای نقش‌آفرینی در انیمیشن شرک ۵ دریافت نکرده است: «چیزی در این‌باره نمی‌دانم و در تولید انیمیشن Shrek 5 مشارکت ندارم.» با اینکه این هنرپیشه احتمالا در قسمت پنجم انیمیشن شرک باز نخواهد گشت، وظیفه صداپیشگی یکی از کاراکترهای انیمیشن Spellbound (طلسم‌شده) را برعهده داشت که در تاریخ ۲ آذر (۲۲ نوامبر) از نتفلیکس به نمایش درمی‌آید.

مدتی قبل شرکت یونیورسال با پخش تیزر کوتاهی اعلام کرد که انیمیشن شرک ۵ در دست تولید است. مایک مایرز نقش شرک، ادی مورفی نقش خر شرک و کامرون دیاز نقش شاهدخت فیونا را در این دنباله تکرار می‌کنند. والت دورن سکان هدایت انیمیشن Shrek 5 را براساس فیلم‌نامه‌ای از مایکل مک‌کالرز در دست دارد. این انیمیشن در تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۵ (۱ جولای ۲۰۲۶) روی پرده سینما خواهد رفت.

پخش از رسانه

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات