پشتپردهی تبلیغات سریال «ازازیل» چیه؟!
چند روزی میشود فضای مجازی به واسطهی انتشار پستهای عجیب بهرنگ علوی در اینستاگرام باعث کنجکاوی و حتی نگرانی کاربران شده است.
پستهایی که اغلب با تم وحشت و دلهره باعث شدند تا عدهای از کاربران پستهای او را نگرانکننده بدانند در حالی که عدهای دیگر، پیش از این متوجه تبلیغ بودن این پستهای عجیب و غریب شدند.
امروز طی بیانیهای از طرف تیم مارکتینگ و تبلیغاتی این سریال، توضیحاتی درباره شیوه تبلیغات سریال ارائه شده که به شرح زیر است؛
گوریلا مارکتینگ در کلاس جهانی؛ تبلیغات سریال «ازازیل»
در شرایطی که تبلیغات در صنعت سینما، نمایش خانگی و تلویزیون ایران اغلب به روشهای سنتی و کماثر مانند بیلبوردهای کلاسیک و اطلاعرسانی ازطریق رسانههای رسمی محدود میشود، سریال «ازازیل» با یک کمپین جسورانه و نوآورانه گوریلا مارکتینگ راهی متفاوت را در معرفی خود به مخاطبان انتخاب کرد.
این کمپین با استفاده از عروسکهای ترسناک مرتبط با فضای داستان، ابتدا در شبکههای اجتماعی و سپس در مکانهای عمومی مانند مجتمعهای تجاری سروصدای زیادی به پا کرد. ادامه این کمپین با یک ایده خلاقانه و بحثبرانگیز مربوط به بهرنگ علوی، یکی از بازیگران سریال، به شکلی جذاب اجرا شد. شیوهی مورداستفاده، که یادآور کمپینهای تبلیغاتی سریالهای بزرگی چون اسکوئید گیم، نارکوس و ونزدی در سطح بینالمللی است. نوآوری و خلاقیت بازخوردهای مثبتی از سوی متخصصان صنعت تبلیغات و افکار عمومی به همراه داشت.
این کمپین موفق شد مسیر جدیدی برای عبور از تبلیغات سنتی و کماثر به سمت روشهای خلاقانه و مدرن هموار کند.
اکنون بسیاری از مخاطبان با شوق و هیجان منتظر تماشای سریال ترسناک حسن فتحی هستند.این کمپین موفق شد مسیر جدیدی برای عبور از تبلیغات سنتی و کماثر به سمت روشهای خلاقانه و مدرن هموار کند. اکنون بسیاری از مخاطبان با شوق و هیجان منتظر تماشای سریال ترسناک حسن فتحی هستند.