بهترین مادهای ماینکرافت اندروید | از RTX پک تا مبارزه با Herobrine

یک‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
مطالعه 10 دقیقه
بازی اندروید Minecraft
اگر جزو طرفداران بازی Minecraft در پلتفرم اندروید هستید و به‌دنبال مادهایی برای بهبود و افزایش کیفیت محتوای بازی می‌گردید، حتما در ادامه با معرفی بهترین ماد‌ های ماینکرافت همراه زومجی باشید.
تبلیغات

Minecraft محصول استودیو Mojang از جمله بازی‌های تأثیرگذار و موفق در صنعت ویدیو گیم شمرده می‌شود که ظاهرا گذشت زمان تاثیری در کاهش محبوبیت آن ندارد. حتی با وجود آثار مشابه بسیاری که سعی می‌کنند تا تجربه‌ی نسبتا نزدیک یا کپی شده‌ای را به‌صورت رایگان ارائه کنند، اما نسخه‌ی اندروید Minecraft همچنان با برچسب قیمتی ۶.۹۹ دلاری خود از جایگاه ویژه‌ای میان بازیکنان برخوردار است که حتی نزدیک شدن به آن هم برای سایر بازی‌سازان اصلا کار ساده‌ای محسوب نمی‌شود.

کپی لینک

لیست بهترین مادهای ماینکرافت اندروید

  • ماد Hallowed Hallow
  • ماد More Tools
  • ماد Herobrine Addon
  • ماد Furnicraft 3D
  • ماد True Survival – Zombie Apocalypse
  • ماد Mutant Creatures
  • ماد World Animals Add-on
  • ماد Villagers Come Alive
  • ماد Minecraft: Better Adventures
  • ماد Real Resource RTX Pack

همان‌طور که می‌دانید، بازی از حالت‌های Creative و Survival بهره می‌برد که هر یک از آن‌ها در کنار آزادی عمل بالا برای ساخت و ساز، تجربه‌ی متفاوتی را نسبت به یک‌دیگر ارائه می‌کنند. درواقع سازندگان سعی کرده‌اند تا در روند بازی ماینکرفت، دست گیمر را تا حد امکان برای ساخت و ساز، به‌خصوص در حالت Creative باز بگذارند. بازی با در اختیار قرار دادن تعداد بی‌شماری آیتم‌های متنوع به بازیکن، فضایی را برای پیاده‌سازی انواع ایده‌های متنوع در دنیای معکب گونه و وسیع خود فراهم می‌کند.

همچنین ماینکرفت تاکنون ماد‌های بسیار متنوعی را دریافت کرده است که هرکدام به نحوی سعی می‌کنند تا نقشی در افزایش کیفیت تجربه‌ی گیمر ایفا کنند. به‌عنوان مثال با استفاده از مادهایی مانند Real Resource RTX Pack می‌توان کیفیت تکستچر‌ها و به‌طور کلی جلوه‌های بصری را ارتقا داد یا حتی تغییرات ساختاری مختلفی را در ظاهر یا توانایی‌های کاراکتر‌ها اعمال کرد. در هر حال، استفاده از ماد‌های مختلف به یکی از بخش‌های جذاب و سرگرم کننده ماینکرفت تبدیل شده‌ است که البته می‌تواند تاثیر مستقیمی در میزان کیفیت تجربه‌ی گیمر داشته باشد. در ادامه نیز سعی کرده‌ایم تا با انتخاب از میان انبوهی از ماد‌های محبوب و متنوع Minecraft مواردی که احتمالا می‌توانند بیشترین تاثیر گذاری را در جذاب‌تر شدن روند بازی شما داشته باشند، معرفی کنیم. بااین‌حال اگر تجربه‌ی کار با موارد نام برده شده را دارید یا ماد‌های دیگری را می‌شناسید که می‌توانستند در این مقاله حضور داشته باشند، در بخش کامنت‌ها با ما و سایر کاربران زومجی درمیان بگذارید.

مود Hallowed Hallow برای بازی ماینکرفت
کپی لینک

۱۰. ماد Hallowed Hallow

درکنار ساخت و ساز بدون محدودیت، بقا نیز یکی از حالت‌های هیجان‌انگیز در Minecraft محسوب می‌شود که در سطح بالایی می‌تواند گیمر را به چالش بکشد. با وجود تمام خطرات و دشمنانی که در بخش Survival مقابل گیمر قرار می‌گیرند، همچنان می‌توان با نصب افزونه‌های مختلف، شرایط سخت‌تر و البته متنوع‌تری را به وجود آورد.

Hallowed Hallow از جمله مادهایی است که علاوه‌بر افزودن محیط‌هایی با حال و هوای ترسناک، دشمنان جدیدتری را نیز به بازی اضافه می‌کند. درواقع بعد از نصب این افزونه، جنگل‌ها و مکان‌های مخوفی به نقشه اضافه می‌شوند که انواع موجودات عجیب و‌ ترسناک را در خود پناه می‌دهند؛ دشمنانی که اگر با بعضی از آن‌ها روبه‌رو شوید، احتمالا فرار را بر مبارزه ترجیح خواهید داد. به‌طور کلی اگر به حال و هوای ترسناک و عناوین پر هیجان در ویدیو گیم علاقه دارید، ماد Hallowed Hallow می‌تواند بازی Minecraft را به یک ماجراجویی ترسناک برای شما تبدیل کند. برای اطلاع بیشتر از خصوصیات و دانلود ماد Hallowed Hallow می‌توانید به لینک دانلود ماد Hallowed Hallow مراجعه کنید.

مود More Tools برای بازی ماینکرفت
کپی لینک

۹. ماد More Tools

همان‌طور که می‌دانید، ابزار‌ها نقش بسیار مهمی را در بازی ماینکرفت ایفا می‌کنند. تغریبا تمام فعالیت‌های مربوط‌به گیم‌پلی از جمله کشف منابع یا مبارزه با دشمنان، همگی نیاز به سلاح‌ها و تجهیزات مناسب دارند. با اینکه Minecraft از لحاظ تعداد ابزار و وسعت سیستم کرفتینگ چیزی کم و کسر نمی‌گذارد، اما با استفاده از ماد‌های مختلفی مانند More Tools می‌توان وسعت تجهیزات آن را تا چند برابر افزایش داد.

ماد More Tools درکنار افزایش تعداد سلاح‌ها و ابزار‌های متنوع، بلوک‌های جدیدی را هم به بازی اضافه می‌کند و به‌نوعی دروازه‌ی متفاوتی را برای ساخت ساز‌های خلاقانه‌تر باز می‌کند. بنابراین اگر حس می‌کنید که وسعت محتوای مربوط‌به ابزار‌ها و کرفتینگ بازی کافی نیست، ماد More Tools می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما محسوب شود. برای دانلود و اطلاع از سایر جزئیات ماد More Tools می‌توانید به لینک دانلود ماد More Tools مراجعه کنید.

مود Herobrine Addon برای بازی ماینکرفت
کپی لینک

۸. ماد Herobrine Addon

اگر جزو بازیکنان ماینکرفت یا دنبال کنندگان اخبار مربوط‌به ویدیو گیم باشید، احتمالا با شخصیت Herobrine آشنایی دارید. از مدت‌ها پیش، شایعه‌ای میان بازیکنان در جریان است که حول محور حضور یک کاراکتر برنامه‌ریزی نشده به نام Herobrine می‌چرخد. سازندگان هم به‌گونه‌ای اظهارنظر می‌کنند که انگار قصد طراحی چنین کاراکتری را نداشته‌اند و حتی آن را به نحوی حذف کرده‌اند. با این‌حال خیلی‌ها وجود Herobrine را نه به‌عنوان یک باگ یا یک شخصیت خیالی، بلکه آن را به‌عنوان یک برنامه جریان ساز از سوی خود سازندگان می‌دانند.

در هر حال، جدا از ابهامات پیرامون Herobrine و اینکه چند درصد احتمال مواجه شدن با آن وجود دارد، به‌راحتی می‌توان با استفاده از ماد Herobrine Addon با این کاراکتر عجیب و مرموز روبه‌رو شد. اما باید گفت که این شخصیت ساخته شده از Herobrine که توسط ماد Herobrine Addon به بازی اضافه می‌شود، چندان علاقه‌ای به پنهان شدن ندارد و مصرانه به‌دنبال شکار و نابود کردن بازیکن است؛ همچنین دشمنانی دیگری هم در بازی وجود دارند که در این راه او را یاری می‌کنند. در آخر اگر به دنبال ایجاد حس هیجان و ترس در بازی ماینکرفت هستید، در انتخاب ماد Herobrine Addon تردید نکنید. ماد Herobrine Addon را می‌توانید از طریق لینک دانلود ماد Herobrine Addon دانلود و نصب کنید.

مود Furnicraft 3D برای بازی ماینکرفت
کپی لینک

۷. ماد Furnicraft 3D

یکی از جذابیت‌های بازی Minecraft، طراحی و ساخت آزادانه انواع بنا‌ها و ساختمان‌ها است. بنابراین ایجاد خانه‌ای به‌عنوان یک سرپناه را می‌توان تنها یکی از فعالیت‌های بدهی و اولیه‌ی دنیای ماینکرفت بر شمرد. همچنین می‌توان آیتم‌های مختلفی را هم که اکثرا حال و هوای قرون وساطایی دارند را برای خانه‌ی خود در نظر گرفت و حتی از بعضی از آن‌ها در موادی استفاده کرد. از همین رو اگر قصد استفاده از تجهیزات و وسیله‌های امروزی را دارید، ماد Furnicraft 3D می‌تواند شما را به این خواسته برساند.

با نصب ماد Furnicraft 3D تجهیزات بسیاری مانند میز بیلیارد، مبلمان، فرش، تلویزیون، کامپیوتر و بسیاری از موارد دیگر که به‌طور عادی در دسترس نیستند، به بازی افزوده می‌شوند. البته باید گفت که این اجسام بیشتر برای زیبایی کاربرد دارند و قرار نیست که استفاده خاصی برای گیمر داشته باشند. بااین‌حال ماد Furnicraft 3D فرصتی را فراهم می‌کند تا گیمر نمایی از یک زندگی مدرن را در دنیای وسیع Minecraft پیاده‌سازی کند. برای دانلود ماد Furnicraft 3D می‌توانید به لینک دانلود ماد Furnicraft 3D مراجعه و آخرین نسخه‌ی آن را روی موبایل خود نصب کنید.

مود True Survival – Zombie Apocalypse بازی ماینکرفت
کپی لینک

۶. ماد True Survival – Zombie Apocalypse

کاملا پذیرفتنی است که بازی ماینکرفت بدون هیچ تغییری هم می‌تواند در حالت بقا چالش‌های زیادی را مقابل بازیکن قرار دهد. با این حال ماد‌های متنوعی در این راستا عرضه شدند که در کنار ایجاد شرایطی سخت‌تر،‌ سعی می‌کنند تا با تغییر بعضی از ساختار‌های محیطی و افزودن دشمنان جدید، حال و هوای کاملا متفاوتی را در ماینکرفت خلق کنند. از همین‌رو، باید گفت که True Survival – Zombie Apocalypse نیز یکی از همین مادهای جذاب برای Minecraft محسوب می‌شود که درکنار ایجاد یک دنیای آخرالزمانی، چالش‌های متفاوتی را به واسطه‌ی رویداد‌های جدید و زامبی‌های متنوع خود مقابل گیمر قرار می‌دهد.

درواقع سازندگان ماد True Survival – Zombie Apocalypse با الهام از فیلم‌ها و روایت‌های معمول داستان‌های زامبی محور، تمام تلاش خود را برای جذاب‌تر شدن دنیای آشوب زده‌ی خود به کار گرفته‌اند. به‌عنوان مثال در صورتی که زامبی‌ها موفق به کشتن هر کاراکتری در طول بازی شوند، او را نیز به جعیت خود اضافه می‌کنند. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های مهم True Survival – Zombie Apocalypse اضافه شدن انیمیشین‌هایی برای تغییر وضعیت اجساد و متلاشی شدن ظاهری کاراکتر‌ها است؛ این موضوع باعث شده است تا روند تغییر شخصیت‌ها به زامبی‌ها نیز بسیار جذاب و طبیعی‌تر به نظر برسد.

در پایان باید گفت که True Survival – Zombie Apocalypse یکی از بهترین ماد‌های زامبی محور ماینکرفت شمرده می‌شود که ازطریق این لینک دانلود ماد True Survival – Zombie Apocalypse می‌توانید روی موبایل خود نصب کنید.

مود Mutant Creatures برای بازی ماینکرفت
کپی لینک

۵. ماد Mutant Creatures

احتمالا از وسعت موجودات متنوع دنیای بازی ماینکرفت مطلع هستید. حال فرض کنید که اکثر این موجودات، جهش‌های عجیبی پیدا کنند و به گونه‌های خطرناک و پیشرفته‌تر از گذشته تبدیل شوند. درواقع ماد Mutant Creatures با پیروی از این ایده، قصد دارد تا حتی کاراکتر‌های بی‌آزار را هم به دسته‌ی دشمنان ترسناک بازی اضافه کند.

یکی از جذابیت‌های ماد Mutant Creatures، خلاقیت به کار گرفته شده در طراحی کاراکتر‌ها است. از همین‌رو اگر این افزونه را به بازی خود اضافه کنید، باید انتظار موجوداتی مانند خوک‌های انکبوتی، گولم‌های برفی، اسکلت‌های جادوگر، خوک‌های زامبی شده و بسیاری از کاراکتر‌های عجیب و غریب دیگر را هم داشته باشید. موجوداتی که درکنار جذابیت‌های ظاهری، از قدرت‌های ویژه‌ای هم بهره می‌برند. در آخر اگر به‌دنبال تنوع بیشتر در کاراکتر‌ها و دشمنان خود هستید، به هیچ‌وجه ماد Mutant Creatures را از دست ندهید؛ این ماد را می‌توانید از طریق لینک دانلود ماد Mutant Creatures دانلود و نصب کنید.

مود World Animals Add-on برای بازی ماینکرفت
کپی لینک

۴. ماد World Animals Add-on

World Animals Add-on یکی از مادهایی است که باعث می‌شود تا دنیای بازی ماینکرفت، پویاتر از گذشته جلوه کند. سازندگان World Animals Add-on سعی داشته‌اند تا درکنار افزودن حیوانات متنوعی مانند فیل‌ها، ماموت‌ها، خرس‌ها و انواع موجودات متنوع دیگر، قابلیت‌هایی مانند سوارکاری یا اهلی شدن را هم برای آن‌ها در نظر بگیرند.

البته باید گفت که همه‌ی حیوانات رفتار دوستانه‌ای نخواهند داشت و ممکن است بعضی از آن‌ها شما را هدف شکار خود قرار دهند. در مقابل می‌توان با اهلی کردن و استفاده از بعضی حیوانات، دربرابر بسیاری از تحدیدات نیز مقابله کرد و به نحوی شرایط ایمنی را به وجود آورد. اما مهم‌ترین ویژگی و دست آورد World Animals Add-on روح بخشیدن به حیات وحش بازی ماینکرفت است که این کار را به زیبایی انجام می‌دهد. ماد World Animals Add-on را می‌توانید از لینک دانلود ماد World Animals Add-on دریافت کنید.

مود Villagers Come Alive برای بازی ماینکرفت
کپی لینک

۳. ماد Villagers Come Alive

بازی‌ ماینکرفت دهکده‌هایی را در اقلیم‌های مختلف از جمله زمستانی، صحرایی،‌ کوهستانی و جنگلی در خود جای داده است که هر‌ یک مکان‌هایی را برای زندگی افرادی با نام Villager‌s یا همان روستاییان شامل می‌شود. در روند بازی، روستاییان می‌توانند تجهیزات مهمی را با گیمر معاوضه کنند و به‌نوعی فرایند پیشرفت او را سرعت ببخشند. از همین‌رو اگر دغدغه‌ی افزایش هوش و تعامل با مردمان بازی ماینکرفت را دارید، می‌توانید با استفاده از افزونه‌هایی مانند Villagers Come Alive نقش آن‌ها را بسیار پر رنگ‌تر از گذشته کنید.

ماد Villagers Come Alive درکنار ایجاد ظاهری جدید برای مردمان دهکده‌ها، روش‌های تازه‌ای را هم برای تعامل با آن‌ها در نظر می‌گیرد. به‌عنوان مثال می‌توان با صرف هزینه‌هایی، افرادی را به عنوان سرباز از دهکده‌های مختلف استخدام کنید تا شما را در نبرد‌های گوناگون یاری کنند. همچنین سازندگان ماد Villagers Come Alive سعی کرده‌اند تا با طراحی ظاهری مناسب، زن یا مرد بودن روستاییان را هم به نحوی نشان دهند. به‌طور کلی با افزودن Villagers Come Alive می‌توانید تا چندین سطح هوش و قابلیت‌های مردمان ساده‌ی ماینکرفت را افزایش دهید و یک زندگی تازه به آن‌ها ببخشید. درصورتی که قصد دانلود و نصب ماد Villagers Come Alive را دارید، می‌توانید به لینک دانلود ماد Villagers Come Alive مراجعه کنید.

مود Minecraft: Better Adventures برای بازی ماینکرفت
کپی لینک

۲. ماد Minecraft: Better Adventures

Minecraft: Better Adventures یکی از مادهایی است که به‌طور منحصر‌به‌فرد روی یک جنبه خاص تمرکز ندارد؛ بلکه سعی می‌کند تا با بهبود و افزایش تنوع در بخش‌های مختلفی از ماینکرفت، تجربه‌ی عمیق‌تری را برای گیمر رقم بزند. در وهله‌ی اول باید گفت که ماد Minecraft: Better Adventures با طراحی کاراکتر‌های جدید، تنوع خوبی به موجودات بازی می‌بخشد و با این کار تا حدودی مانع از تکراری شدن حضور شخصیت‌ها و دشمنان مختلف می‌شود.

همچنین ماد Minecraft: Better Adventures درکنار طراحی شخصیت‌‌های متنوع و جذاب، مکان‌ها و بنا‌های تازه و تا حدودی فانتزی را هم به ماینکرفت اضافه می‌کند که وجودشان باعث جذاب‌تر شدن روند گشت‌و‌گذار در نقشه می‌شود. همچنین سازندگان این ماد سعی کرده‌اند تا تعداد آیتم‌ها را نیز گسترش دهند و گونه‌های متفاوت و خلاقانه‌ای را به آن‌ها اضافه کنند. در پایان اگر به محتوای اصلی بازی اندروید Minecraft علاقه دارید و تنها به‌دنبال افزونه‌ای برای افزایش تنوع در محتوای اصلی بازی می‌گردید، بدون شک ماد Minecraft: Better Adventures می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما محسوب شود. برای دانلود Minecraft: Better Adventures می‌توانید به لینک دانلود ماد Minecraft: Better Adventures مراجعه کنید.

مود بازی Real Resource RTX Pack برای بازی ماینکرفت
کپی لینک

۱. ماد Real Resource RTX Pack

اگر‌ جزو منتقدان گرافیک بازی ماینکرفت نباشید، احتمالا کسانی را می‌شناسید که این موضوع را مطرح می‌کنند و حتی آن را دلیلی برای عدم تجربه‌ی بازی می‌دانند. با این‌حال مادهایی مانند Real Resource RTX Pack در این زمینه وجود دارند که به طرز قابل توجهی، کیفیت بصری بازی را تا سطوح بسیار بالایی افزایش می‌دهند.

با نصب ماد Real Resource RTX Pack از تکستچر‌ها گرفته تا نور پردازی، سایه‌ها، رنگ‌ها و بسیاری از موارد گرافیکی دیگر، همگی بسیار زیبا‌تر از حالت اورجینال در بازی ماینکرفت جلوه می‌کنند. حتی سازندگان Real Resource RTX Pack ادعا می‌کنند که بازتاب نور و میزان لغزندگی هم در گرافیک بازی اعمال شده است که در نوع خود بسیار عالی به نظر می‌رسد‌. در هر حال اگر به‌دنبال افزایش کیفیت بصری نسخه‌ی اندروید Minecraft هستید، می‌توانید با مراجعه به لینک دانلود ماد Real Resource RTX Pack به تمام ماد‌های مربوط‌به گرافیک بازی، از جمله Real Resource RTX Pack دسترسی داشته باشید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات