نویسنده: سیدرضا نصری
// جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹

معرفی بازی موبایل Door Kickers | تقابل گروه ضربت با تروریست‌ها

بازی اندروید و آیفون Door Kickers یک اثر اعتیادآور در سبک استراتژی است که سعی می‌کند تا هدایت و کنترل یگان‌های ویژه‌ی پلیس را به شکل دقیقی برای بازیکنان شبیه‌سازی کند.

احتمالا بار‌ها در بازی‌های مختلفی که در ژانر‌های اکشن و شوتر تجربه کرده‌اید، به‌عنوان عضو نیرو‌های پلیس یا به بیان دیگر، افرادی از مبارزین با تروریست‌ها به ایفای نقش پرداخته‌اید. مانند آثاری از جمله کالاف دیوتی در نسخه‌های مختلف و عناوین دیگری از این دست که همیشه با اکشن عالی و مبارزات نفس گیر خود، به‌خوبی نبرد میان گرو‌های ضد تروریست با تروریست را به تصویر کشیده‌اند. حال استودیو KillHouse Games با الهام از موضوع تقابل میان گروه ضربت با تروریست‌ها، اثری با نام Door Kickers را خلق کرده است که این‌بار به دید متفاوتی از این جریان می‌پردازد.

بازی اندروید و آیفون Door Kickers داستان خاصی ندارد و صرفا هجوم گروه‌های ضربت پلیس را در عملیات‌های ضد باند‌های خلافکاری شبیه‌سازی می‌کند. درواقع این‌گونه می‌توان گفت که با یک بازی مرحله‌ای روبه‌رو هستیم؛ اثری که درکنار مأموریت‌های مستقل خود، یک بخش کمپین با تمرکز روی ارائه‌ی چالش‌های مختلف را نیز در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. البته که در بخش کمپین هم همان‌طور که اشاره شد، نباید انتظار داستان خاصی را داشت و بازی بیشتر روی ارائه‌ی تنوع در گیم‌پلی تمرکز دارد.

بازی اندروید و آیفون Door Kickers

بازی Door Kickers در هر مرحله از گیمر می‌خواهد که با هدایت یگان‌های نیرو‌های ویژ‌ه‌ی پلیس، به مناطق مختلفی که تحت کنترل خلافکاران یا تروریست‌ها قرار دارند، حمله کند. از گروگان‌گیری گرفته تا دستبرد به بانک، قاچاق مواد مخدر، بمب گذاری و بسیاری از موارد دیگر از جمله موضوعاتی هستند که بازی برای هر یک از مراحل خود در نظر گرفته است. از‌طرفی بازیکن نیز نباید اولویت اول خود را هربار نابود کردن دشمنان قرار دهد؛ درواقع گاهی موضوعات مهم‌تری مانند نجات سریع گروگان‌ها یا خنثی سازی بمب در مدت زمان محدود وجود دارند که باعث می‌شود راه‌کار‌ها و استراتژی‌های گیمر نیز دستخوش تغییرات اساسی شوند.

وجود قابلیت توقف زمان باعث شده است تا بازیکن توانایی به کار گیری انواع استراتژی‌های مختلف را در هر لحظه از بازی داشته باشد

درکنار تمام المان‌های جذاب گیم‌پلی Door Kickers، می‌توان گفت که ویژگی مربوط‌به نگه‌داشتن زمان، یکی از مهم‌ترین ارکان اصلی بازی شمرده می‌شود. به‌لطف این ویژگی بازیکن می‌‌تواند زمان را نگه‌دارد تا دستورها و استراتژی‌های خود را با خیال راحت پیاده‌سازی کند. از مشخص کردن مسیر هر یک از سربازان گرفته تا جهت نشانه‌گیری و استفاده از گجت‌های مختلف، همگی در اختیار گیمر قرار دارند. همچنین بازیکن می‌تواند پس از اتمام موفقیت آمیز مراحل، امتیاز و پاداشی را کسب کند و با استفاده از آن‌ها افراد تیم خود را ارتقا دهد.

بازی اندروید و آیفون Door Kickers

باید اشاره کرد که بخش کمپین در مقایسه با مراحل مستقل بازی، تفاوت بزرگی با یکدیگر دارند. زمانی‌که یکی از بخش‌های کمپین را شروع می‌کنید، تمام افرادی که در روند هر مرحله از دست می‌دهید تا انتهای مراحل یا شروع مجدد مأموریت جدید، غیر قابل استفاده باقی می‌مانند. درصورتی که در مراحل مستقل، این موضوع در نظر گرفته نمی‌شود و اتفاقات هر مرحله تاثیری روی نیرو‌های شما نخواهند گذاشت.

به‌طور کلی موضوعاتی مانند آزادی عمل بالا در روند مراحل، سیستم ارتقا متنوع، تاثیر کلاس‌ها و وجود حالت‌های مختلف، از جمله نقاط قوت بازی اندروید Door Kickers محسوب می‌شوند. اگر به بازی‌های استراتژی تاکتیکال علاقه دارید، به هیچ‌وجه تجربه‌ی بازی Door Kickers را روی موبایل از دست ندهید؛ زیرا با یک اثر با کیفیت و بسیار اعتیادآور روبه‌رو هستیم که تا مدت‌ها می‌تواند مخاطب را سرگرم گیم‌پلی جذاب خود نگه‌دارد‌.

دانلود بازی Door Kickers


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده