معرفی بازی موبایل Subway Surfers City | بازگشت یک تجربه‌ای خاطره‌انگیز

جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
بازی موبایل Subway Surfers City
بازی Subway Surfers City سعی می‌کند تا یک تجربه‌ی جدید و به‌نوعی امروزی را نسبت به نسخه‌ی اصلی ارائه کند؛ در ادامه با معرفی بازی جدید Subway Surfers همراه زومجی باشید.
تبلیغات

اگر جزو بازیکنان قدیمی اندروید و آیفون هستید و دورانی طلایی شروع بازی‌های موبایل را به یاد داشته باشید، احتمالا کاملا با بازی Subway Surfers و دیگر آثار محبوب آن دوران خاطره‌انگیز آشنایی دارید؛ آثاری که انقدر موفق و محبوب واقع شدند که پس گذشت سال‌ها از انتشارشان، همچنان با رقبای تازه نفس و امروزی خود درحال رقابت هستند. البته این توان بالا در جذب مخاطب امروزی، تا حد زیادی مدیون تلاش‌های استودیو SYBO Games، خالق Subway Surfers در زمینه‌ی گسترش محتوا در قالب به‌روزرسانی‌های متعدد است.

در هر حال، با اینکه نسخه‌ی اورجینال بازی Subway Surfers همچنان یک اثر سرگرم کننده در سبک بازی‌های بی پایان محسوب می‌شود، اما استودیو SYBO Games با ساخت Subway Surfers City تلاش خود را برای خلق یک تجربه‌ی امروزی‌تر از این بازی جذاب به کار گرفته است. به‌طور کلی، بازی Subway Surfers City از همان فرمول تعقیب و گریز نسخه‌ی اصلی استفاده می‌کند و بازیکن هم باید مدام از دست ماموران فرار و از بی‌نهایت موانع عبور کند.

بازی موبایل Subway Surfers City
بازی موبایل Subway Surfers City
بازی موبایل Subway Surfers City

پیشرفت گرافیکی یکی از مهم‌ترین تغییرات مثبتی است که بازی Subway Surfers City نسبت به نسخه‌ی اورجینال دارد. از حرکت طبیعی‌تر انیمیشن‌ها گرفته تا افزایش کیفیت بافت‌ها و طراحی بهتر محیط‌ها، از جمله مهم‌ترین پیشرفت‌های گرافیکی این بازی شمرده می‌شوند. البته با اینکه بازی در هسته‌ی اصلی گیم‌پلی، چندان تفاوتی با نسخه‌ی اصلی ندارد، اما تلاش خود را برای افزودن بعضی ویژگی‌های جدید مانند قدرت‌های متنوع‌تر یا حذف موانع به شکل خاص به کار گرفته است.

پیشرفت گرافیکی و رنگ‌های پویا‌تر، از جمله بهبود‌های اصلی بازی نسبت به نسخه‌ی اصلی Subway Surfers شمرده می‌شود

بازیکن در روند بازی Subway Surfers City باید سعی کند تا از دست یک نگهبان عصبانی فرار کند؛ نگهبانی که معمولا دیر یا زود، بالاخره موفق به گرفتن شما می‌شود. زیرا هرچقدر که در عبور از موانع و ثبت رکورد بالاتر عملکرد بهتری داشته باشید، شرایط نیز به مرور سخت‌تر پیش می‌رود تا درنهایت با شکست مواجه شوید. از طرفی هم بازیکن با استفاده از آیتم‌هایی که در طول مسیر یا با خریداری از فروشگاه کسب می‌کند، می‌تواند قدرت‌های ویژه‌ای را برای عبور از موانع به‌دست آورد.

بازی موبایل Subway Surfers City
بازی موبایل Subway Surfers City
بازی موبایل Subway Surfers City

بازی اندروید و آیفون Subway Surfers City برای کنترل و هدایت کاراکتر از سیستم بسیار ساده‌ای استفاده می‌کند. تنها کافی است که بازیکن انگشت خود را روی نمایشگر در جهت چپ، راست، پایین یا بالا حرکت دهد تا مسیر دویدن تغییر کند یا حرکتی خاص انجام شود. به‌عنوان مثال، با حرکت به سوی بالا و سپس پایین، بعضی از موانع را می‌توان نابود کرد و امتیاز کسب کرد. همچنین استفاده از بعضی قدرت‌ها نیز باعث می‌شوند تا سیستم کنترل برای مدت کوتاهی دچار تغییر شود و شرایط متفاوتی را به وجود آورد.

در هر حال، اگر طرفداران بازی‌های بی‌پایان هستید یا تجربه‌ی Subway Surfers را در گذشته داشته‌اید، نسخه‌ی بهبود یافته‌‌ی این اثر با نام Subway Surfers City بدون شک می‌تواند درکنار زنده کردن خاطرات گذشته، تا مدت‌ها شما را سرگرم گیم‌پلی جذاب خودش کند. البته لازم به ذکر است که در زمان نگارش این معرفی، بازی Subway Surfers City هنوز به مرحله‌ی انتشار جهانی نرسیده است. بنابراین اگر قادر به مشاهده‌ی این عنوان در پلی‌استور نبودید، می‌توانید با مراجعه به منابع و سایت‌های مختلف، به‌راحتی بازی Subway Surfers City را دریافت و نصب کنید.

دانلود بازی Subway Surfers City

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات