معرفی بازی موبایل Brotato | تا آخرین خون

سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
بازی موبایل Brotato
در این مقاله از زومجی، به سراغ معرفی بازی موبایل Brotato رفته‌ایم که در آن باید با استفاده از انواع سلاح‌هایی که به‌دست می‌آورید، تا آخرین قطره خون در مقابل هجوم زامبی‌ها مقاومت کنید.
تبلیغات

بازی‌های ژانر بقاء همواره بازیکنان را با چالش‌هایی مانند مدیریت منابع و مقاومت از هجوم گسترده دشمنان مختلف روبه‌رو می‌کنند. هریک از این دسته از آثار ویژگی‌ها و روایت‌های خاص را دارند. برخی از این آثار بازیکنان را مجبور می‌کنند که حتی از یک گلوله سلاح خود را به درستی استفاده کنند و برخی دیگر نیز بازیکنان را با چالش‌های متعدد آزمایش می‌کنند. در گذشته این دسته از آثار بیشتر برای پلتفرم‌های غیر از موبایل عرضه می‌شد، اما به مرور زمان و افزایش محبوبیت این پلفترم بازی‌های مختلفی در ژانر بقاء برای منتشر شد که در این مقاله به سراغ یکی از جدیدترین این آثار یعنی بازی Brotato رفته‌ایم که باید با طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و آیتم‌های مختلف در مقابل هجوم دسته‌ای بزرگ از دشمنان مقاومت کرد. با معرفی کامل این بازی همراه زومجی باشید.

گیم‌پلی بازی اندروید Brotato

احتمالا تا الان پی به این موضوع برده‌اید که بازی Brotato یک اثر در سبک بقاء است و باید نهایت تلاش خود را به خرج دهید تا از کشته شدن توسط موجودات زامبی شکل در امان بمانید. در همان ابتدای بازی می‌توانید مشخص کنید چه حالتی می‌خواهید تجربه کنید. در مجموع و در حال حاضر بازی شامل دو حالت Survival Mode و Classic Mode است که در ادامه مقاله به تفاوت آن‌ها پرداخته می‌شود.

پس از اینکه یکی از حالت‌های بازی را انتخاب کردید وارد بخش مشخص کردن شخصیت بازی که به شکل سیب‌زمینی هستند، می‌شوید که هر یک از آن‌ها توانایی‌ها و کبودهای مخصوص به خود را دارند. در ادامه باید سلاح‌ها و آیتم‌های خود را انتخاب کنید که در اوایل محدودیت‌هایی دارند که با گذراندن مراحل این محدودیت برطرف می‌شوند. پس از گذراندن تمام این موارد وارد مرحله اول بازی می‌شوید که باید در مدت زمان حدود ۲۰ ثانیه از هجوم زامبی در امان بمانید.

در هرمرحله از بازی آیتم‌های سبز رنگی وجود دارند که درواقع پول‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها در بین مراحل برای خرید سلاح و ارتقاء شخصیت بازی استفاده کنید

این موضوع زمانی سخت‌تر می‌شود که متوجه می‌شود محیط بازی کوچک است و راه فرار چندانی ندارید و تقریبا از همه جهات نیز زامبی‌ها حمله می‌کنند. در هرمرحله از بازی آیتم‌های سبز رنگی وجود دارند که درواقع پول‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها در بین مراحل برای خرید سلاح و ارتقاء شخصیت بازی استفاده کنید. پس از گذراندن هر مرحله وارد فروشگاه بازی می‌شوید که می‌توانید توانایی‌های شخصیت بازی را ارتقاء و همچنین سلاح‌ها جدید را خریداری کنید. در مجموع و درنهایت می‌توانید ۶ سلاح را به همراه داشته باشید و نکته خوب در این مورد این است که نیازی نیست در طول بازی شکلیک کنید. درواقع در طول هر مرحله همه سلاح‌ها به‌صورت خودکار شلیک می‌کنید ولی انتظار آسان‌تر شدن بازی را نداشته باشید.

با رسیدن به مراحل بالا‌تر هجموم زامبی‌ها سنگین‌تر می‌‌شود و کار را حتی با بالا‌ترین ارتقاء‌ها نیز دشوار می‌کنند. همان‌طور که اشاره شد بازی شامل دو حالت Survival Mode و Classic Mode است. در حالت اول همه چیز از صفر آغاز می‌شود و حتی ‌نمی‌توانید شخصیت دلخواه خود را انتخاب کنید. در حالت Classic Mode همه چیز فرق می‌کند و می‌توانید شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب و حتی پس از سلاح‌های جنگی مختلفی را انتخاب کنید و کار را کمی آسان‌تر آغاز کنید.

فروشگاه داخلی بازی اندروید Brotato

بازی از منظر گرافیکی با وجود سادگی که در نگاه اول دارد بسیار پرجزئیات است که با گذشت زمان و باز شدن مراحل و همچنین سلاح‌های مختلف که هریک ویژگی‌های خاص دارند گرافیک جذاب آن به چشم می‌آید. درکنار گرافیک، موسیقی بازی نیز پرهیجان کار شده است و حس و حال خوبی را در حین تجربه مراحل بازی به بازیکنان منتقل می‌کند. در مجموع بازی Brotato یک اثر به‌شدت جذاب و پرهیجان است که باتوجه‌به سبک و سیاقی که دارد می‌تواند تا مدت‌ها بازیکنان را سرگرم خود کند.

بازی Brotato هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و می‌توانید ازطریق لینک‌های‌ زیر آن را دانلود کنید تا از تجریه یک بازی جذاب لذت ببرید.

دانلود بازی Brotato

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات