بهترین بازی های دفاع از قلعه اندروید | دفاع تا آخرین لحظه

شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
مطالعه 17 دقیقه
بهترین بازی‌های دفاع از قلعه
در این مقاله قصد داریم تا بازی‌هایی را معرفی کنیم که در سبک دفاع از قلعه، حسابی خوش درخشیده‌اند و بازیکنان بسیاری را جذب خود کرده‌اند؛ در ادامه با معرفی بهترین بازی‌های دفاع از قلعه‌ی اندروید، همراه زومجی باشید.
تبلیغات

سبک دفاع از قلعه یا همان (Tower Defense) جزو ژانر‌های پرطرفدار در میان طرفداران بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود که به‌طور ویژه در پلتفرم اندروید هم جامعه‌ی عظیمی را به خود اختصاص داده است. چندان بی‌راه نیست که اگر بگوییم این درصد بالای محبوبیت در پلتفرم موبایل، حاصل موفقیت آثاری مانند سری Bloons TD، Plants vs Zombies و عناوین دیگری مانند Anomaly است. البته که بازیکنان قدیمی‌تر، احتمالا این ژانر اعتیادآور را از مود‌های بازی Warcraft در PC یا بازی‌های خاطره‌انگیزی در موبایل مانند Grow Castle شروع کرده باشند. البته که با ساخت نسخه‌های جدید‌تر از عناوین شناخته شده مانند Plants vs Zombies یا شدت گرفتن ساخت بازی‌های با کیفیت‌تری مانند Bad North باعث شده است تا سبک دفاع از قلعه نیز بیشتر از قبل مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار بگیرد. هرچند که با پیشرفت روز افزون کیفیت بازی‌های موبایل، بعید نیست که به تعداد این عناوین با کیفیت و جذاب افزوده شود. حال، اگر از علاقه‌مندان به بازی های دفاع از قلعه هستید یا می‌خواهید با آثار محبوب این سبک در اندروید آشنا شوید، در ادامه حتما با معرفی بهترین بازی های دفاع از قلعه همراه زومجی باشید.

بهترین بازی های دفاع از قلعه اندروید

  • Plants vs Zombies 3
  • Bunker Wars: WW1 RTS Game
  • Mindustry
  • Grow Castle
  • Bad North: Jotunn Edition
  • Bloons TD 6
  • Anomaly 2
  • Infinitode 2
  • Data Defense
  • Steampunk Tower 2
بازی اندروید Mushroom Wars 2: RTS Strategy

۲۰- بازی Mushroom Wars 2: RTS Strategy

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Azur Interactive Games Limited
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Mushroom Wars 2 نبرد‌های هیجان‌انگیز و نفس‌گیری را در دنیای فانتزی قارچ‌ها به تصویر می‌کشد. بازیکن به‌عنوان رهبر یک جناح از قارچ‌های مبارز، باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از حمله‌ی دشمنان و نابودی آن‌ها به کار بگیرد. هدف مبارزات نیز حول محور فتح قارچ‌های عظیم که شبیه به برج عمل می‌کنند، دنبال می‌شود. بنابراین، هر تیمی که با سرعت بیشتری بتواند تعداد بالاتری از برج‌ها را فتح کند، شانس بیشتری نیز برای کسب امتیاز پیروزی دارد.

بازی اندروید Mushroom Wars 2: RTS Strategy علاوه‌بر یک حالت تک‌نفره چالش‌برانگیز، مسابقات آنلاین دو تا چهار نفره را هم برای بازیکنان در نظر گرفته است. بازی در هر دو حالت به خوبی می‌تواند تجربه‌ی جذاب و متفاوتی را از سبک دفاع از قلعه روی موبایل‌های اندروید ارائه کند. بازی Mushroom Wars 2: RTS Strategy در پلی‌استور عرضه شده است و علاقه‌مندان به سبک دفاع از قلعه می‌توانند این اثر سرگرم کننده را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

دانلود بازی Mushroom Wars 2: RTS Strategy برای اندروید

معرفی موبایل Plants vs Zombies 3

۱۹- بازی Plants vs Zombies 3

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: ELECTRONIC ARTS
  • قیمت: رایگان

الکترونیک آرتز پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره نسخه‌ی سوم از سری محبوب Plants vs Zombie را برای پلتفرم اندروید عرضه کرد. اثری که از لحاظ ساختار مراحل و گیم‌پلی، تفاوت‌های چشم‌گیری با دو نسخه‌ی پیش از خود دارد. به‌گونه‌ای که می‌توان نسخه‌ی سوم را یک مسیر تازه برای این عنوان بسیار دوست داشتنی محسوب کرد. بازی اندروید Plants vs Zombies 3 برخلاف مسیری که تاکنون دنبال کرده بود، تبدیل به یک اثر کاملا آنلاین با مراحلی بسیار متنوع شده است.

باید گفت که بازی Plants vs Zombies 3 با وجود تمام تغییرات و قابلیت‌های جدید، همچنان هسته‌ی اصلی خود که یک تجربه‌ی جذاب از سبک دفاع از قلعه محسوب می‌شود را حفظ کرده است. بازیکن در روند تمام مراحل، باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا با مدیریت و جایگذاری مناسب گیاهان، مانع از پیش‌روی زامبی‌ها شود. بازی Plants vs Zombies 3 درکنار نسخه‌ی دوم این سری، از جمله عناوین اعتیادآور و جذابی شمرده می‌شوند که به‌راحتی می‌توان به طرفداران سبک دفاع از قلعه پیشنهاد کرد.

دانلود بازی Plants vs Zombies 3 برای اندروید

بازی اندروید Battle Strategy: Tower Defense

۱۸- بازی Battle Strategy: Tower Defense

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Zygle Games
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Battle Strategy: Tower Defense در دوران جنگ جهانی دوم دنبال می‌شود و بازیکن نیز وظیفه‌ی حفاظت از مناطق حساس و پایگاه‌های نظامی را بر عهده دارد. دشمن در هر مرحله سعی می‌کند تا با عبور از مسیر‌های مشخص، عملیات‌های مهمی را به انجام برساند و مرز‌های خود را گسترش دهد. از طرفی هم گیمر می‌تواند ابزار و برج‌های قدرتمندی را برای هر یک از مسیر‌ها در نظر بگیرد و مانع از عبور دشمنان شود.

در مقابل، طراحی متفاوت مراحل بازی باعث شده است تا هربار چالش‌های متنوعی مقابل گیمر قرار بگیرد. از همین‌رو، باید با در نظر داشتن شرایط هر مرحله، برج‌هایی را برای جایگذاری انتخاب کرد که برای چالش‌های پیش‌رو نیز مناسب باشد. به‌طور کلی، بازی Battle Strategy: Tower Defense از گیم‌پلی سرگرم کننده و جذابی برخوردار است و می‌تواند تجربه‌ی با کیفیتی را از سبک دفاع از قلعه در اختیار گیمر قرار دهد. بازی اندروید Battle Strategy: Tower Defense را می‌توانید به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Battle Strategy: Tower Defense برای اندروید

بازی اندروید Bunker Wars: WW1 RTS Game

۱۷- بازی Bunker Wars: WW1 RTS Game

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Azur Interactive Games Limited
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Bunker Wars ساخته‌ی استودیو Azur Interactive Games Limited به موضوع جنگ جهانی اول می‌پردازد. همان‌طور که از نام بازی هم پیدا است، این اثر سعی می‌کند تا ما را به نبرد بر سر تصاحب پناهگاه‌ها و سنگر‌های دوران جنگ جهانی اول ببرد و یک رقابت آنلاین در سبک دفاع از قلعه را به وجود آورد. بازی اندروید Bunker Wars: WW1 RTS Game در هر یک از رویداد‌های خود، دو بازیکن را در یک میدان پر شده از پناهگاه و برج‌های مجهز قرار می‌دهد تا با یک‌دیگر مبارزه کنند.

جنگ میان بازیکنان تا زمانی ادامه دارد که درنهایت یک جناح موفق به نابودی حریف یا فتح تمامی ساختمان‌های موجود در نقشه شود. همچنین اتخاذ تصمیمات لحظه‌ای برای ارتقا تجهیزات و تعیین تعداد سربازانی که به سوی برج‌ها حرکت می‌کنند، از جمله مهم‌ترین موضوعات تأثیرگذار در پیروزی هر جناح محسوب می‌شوند. باید گفت که بازی اندروید Bunker Wars: WW1 RTS Game به واسطه‌ی رقابت‌های هیجان‌انگیزی که به وجود می‌آورد، یکی از بهترین آثار عرضه شده در سبک دفاع از قلعه محسوب می‌شود و می‌تواند تجربه‌ی جذابی را بریتان رقم بزند.

دانلود بازی Bunker Wars: WW1 RTS Game برای اندروید

بازی اندروید Alien Creeps: Tower Defense TD

۱۶- بازی Alien Creeps: Tower Defense TD

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Outplay Entertainment Ltd
  • قیمت: رایگان

بازی Alien Creeps ساخته‌ی استودیو Outplay Entertainment Ltd دنیایی را به تصویر می‌کشد که توسط موجودات بیگانه، مورد حمله‌ی مرگباری قرار گرفته است. در همین حین، شما به‌عنوان یکی فرماندهان ارتش انسان‌ها باید سعی کنید تا با سازماندهی کردن نیرو‌های نظامی، مانع از عبور و پیش‌روی افراد دشمن شوید. بازی در هسته‌ی اصلی گیم‌پلی، چندان تفاوتی با دیگر عناوین سبک دفاع از قلعه ندارد و از همان الگوی رایج محافظت از مسیر استفاده می‌کند.

بازیکن در هر مرحله می‌تواند متناسب با چالش‌های پیش‌رو، از انواع برج‌های مختلف برای مبارزه با موجودات بیگانه استفاده کند تا درنهایت مرحله را با موفقیت به پایان برساند. البته برای دریافت امتیاز کامل در هر یک از رویداد‌های بازی، باید دقت فراوانی در جایگذاری و انتخاب برج‌ها به خرج داد تا با شکست مواج نشد. بازی Alien Creeps: Tower Defense TD از جمله عناوین محبوب و سرگرم کننده در ژانر دفاع از قلعه است که می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم روند جذاب خود کند.

دانلود بازی Alien Creeps: Tower Defense TD برای اندروید

بازی اندروید Mindustry

۱۵- بازی Mindustry

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Anuken
  • قیمت: رایگان

استودیو Anuken با انتشار بازی Mindustry برای موبایل، اثر متفاوت و بسیار اعتیادآوری را به جامعه‌ی بازیکنان سبک دفاع از قلعه هدیه کرده است. با اینکه بازی Mindustry گرافیک ساده‌ای دارد، اما در زمینه‌ی گیم‌پلی به خوبی می‌تواند با بهترین عناوین این سبک به رقابت بپردازد و حتی در بعضی موارد، عملکرد بهتری را هم ارائه کند. بازی اندروید Mindustry منطقه‌ای را به گیمر می‌سپارد تا با جمع‌آوری منابع و آیتم‌های مختلف، برج‌های خود را در مقابل انبوهی از دشمنان بنا کند.

بازی Mindustry تنوع بالایی در بخش ساخت و ساز دارد و در این زمینه، حسابی دست بازیکن را باز می‌گذارد. درواقع از لحظه‌ای که کنترل نیرو‌های خود را به عهده می‌گیرید، باید تمام تلاش خود را برای ایجاد یک پایگاه مجهز در جهت استخراج و مبارزه با دشمنان نیز به کار بگیرید. بازی اندروید Mindustry به واسطه‌ی گیم‌پلی جذاب و متفاوتی که ارائه می‌کند، می‌تواند تجربه‌ی منحصربه‌فردی را برای گیمر به وجود آورد. بازی Mindustry به‌صورت رایگان در پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی Mindustry برای اندروید

بازی اندروید Defenders 2: Tower Defense

۱۴- بازی Defenders 2: Tower Defense

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: NivalInternational
  • قیمت: رایگان

بازی اندروبد Defenders 2: Tower Defense بازیکن را به یک دنیای فانتزی می‌برد تا با مهارت و استراتژی‌های خود، در مقابل انبوهی از موجودات اهریمنی ایستادگی کند. از زامبی‌ها و جادگر‌ها گرفته تا انواع موجودات ترسناک ناشناخته، همگی سعی می‌کنند تا به‌نوعی وارد قلمرو شما شوند و مرز‌های خود را گسترش دهند. از طرفی هم بازیکن می‌تواند درکنار استفاده از ابزار‌های جنگی رایج در دوران قرون وسطا، از قدرت‌های جادویی متنوعی هم بهره ببرد.

بازی Defenders 2: Tower Defense مراحل چالش‌برانگیزی را در خود جای داده است و سعی می‌کند تا با در دسترس قرار دادن انواع برج‌ها و تجهیزات قدرتمند، دست بازیکن را برای اجرایی کردن برنامه‌هایی که در ذهن دارد، باز بگذارد. به‌طور کلی، بازی اندروید Defenders 2: Tower Defense از جمله عناوین شناخته شده در سبک استراتژی و دفاع از قلعه محسوب می‌شود که می‌توانید روی موبایل به‌صورت رایگان تجربه کنید.

دانلود بازی Defenders 2: Tower Defense برای اندروید

بازی اندروید Grow Castle

۱۳- بازی Grow Castle

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: RAON GAMES
  • قیمت: رایگان

بازی Grow Castle به واسطه‌ی گیم‌پلی جذاب و درگیر کننده‌ای که ارائه می‌کند، موفق به کسب محبوبیت بسیار زیادی میان بازیکنان شده است و جزو بهترین بازی‌های سبک دفاع از قلعه‌ی اندروید شمرده می‌شود. حتی بعد از گذشت سال‌ها از انتشار، نام بازی Grow Castle همچنان درکنار بهترین بازی‌های اندروید قرار دارد و موفق به کسب جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران سبک دفاع از قلعه شده است. روند بازی Grow Castle به‌گونه‌ای است که بازیکن باید از قلعه خود در مقابل انبوهی از دشمنان اهریمنی محافظت کند و تجهیزات خود را به‌صورت مدام ارتقا دهد.

باید گفت که بازی از سیستم ارتقا خوبی بهره می‌برد و تنوع بسیار بالایی هم در تعداد آیتم‌ها و تجهیزات قابل استفاده دارد که مانع از تکراری شدن روند بازی می‌شود. اگر به سبک دفاع از قلعه‌ علاقه دارید و به‌دنبال یک اثر اعتیادآوری در پلتفرم اندروید می‌گردید، به هیچ‌وجه نباید تجربه‌ی بازی موبایل Grow Castle را در موبایل از دست بدهید. در ادامه می‌توانید بازی با کیفیت و بسیار محبوب Grow Castle را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Grow castle برای اندروید

بازی اندروید و آیفون Bad North

۱۲- بازی Bad North: Jotunn Edition

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Raw Fury
  • قیمت: ۸.۰۹ دلار

بازی موبایل Bad North ساخته‌ی استودیوی Raw Fury از جمله آثار با کیفیتی است که علاوه‌بر پلتفرم اندروید، در کامپیوتر نیز جزو بهترین بازی‌های سبک دفاع از قلعه شمرده می‌شود. بازی Bad North در دنیای وایکینگ‌ها جریان دارد و شما باید با کنترل انواع یگان‌های مبارز، از هجوم نیروهای دشمن به قلمرو خود جلوگیری کنید. بازی موبایل Bad North سربازان متنوعی مانند کماندار، نیزه‌دار، افراد دارای سپر و دیگر نیرو‌های مختلفی را شامل می‌شود که می‌توانید با پاداشی که بعد از هر مرحله به‌دست می‌آورید، آن‌ها را ارتقا دهید.

بازی موبایل Bad North از گرافیک هنری بسیار خوبی بهره می‌برد و محیط‌های زیبایی را در هر مرحله به تصویر می‌کشد. به‌طور کلی، بازی موبایل Bad North جزو عناوینی است که از ارزش تکرار بالایی برخورد دار است و می‌تواند تا مدت‌ها شما را درگیر مراحل جذاب خود کند. هم‌اکنون بازی اندروید Bad North در پلی‌استور با قیمت ۸.۰۹ دلار به فروش می‌رسد.

دانلود بازی Bad North برای اندروید

بازی اندروید  Bloons TD 6

۱۱- بازی Bloons TD 6

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: ninja kiwi
  • قیمت: ۱۵.۹۹ دلار

مجموعه بازی‌های Bloons TD جزو آثار شناخته شده‌ی موبایل محسوب می‌شوند و از محبوبیت بالایی میان طرفداران بازی‌های دفاع از قلعه برخوردار هستند. استودیوی Ninja Kiwi با ساخت ششمین نسخه از Bloons TD توانست یک‌بار دیگر اثری خلق کند که در زمینه‌ی گیم‌پلی و طراحی مراحل، جزو بهترین بازی های دفاع از قلعه اندروید شمرده شود. بازی اندروید Bloons TD 6 همانند نسخه‌های پیشین، از بازیکن می‌خواهد تا به میمون‌ها در جنگ با بالن‌ها کمک کند و مانع از پیش‌روی ارتش آن‌ها شود.

روند گیم‌پلی نیز به‌گونه‌ای پیش می‌رود که در هر مرحله، گیمر باید با انتخاب و جایگذاری مناسب میمون‌ها درکنار مسیر‌ها، از رسیدن بالن‌ها به انتهای نقشه جلوگیری کند. یکی دیگر از ویژگی‌های بازی اندروید Bloons TD 6 تنوع و تعداد بالا تجهیزات و کاراکتر‌ها است؛ همین موضوع باعث شده است تا بازیکن بتواند هربار از روش‌های متفاوتی استفاده کند و برای امتحان دیگر استراتژی‌های خود، بازهم به بازی برگردد. بازی Bloons TD 6 توانسته است که بازخورد‌های خوبی از سوی بازیکنان کسب کند و درکنار بهترین بازی‌های دفاع از قلعه‌ی اندروید قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید بازی موبایل Bloons TD 6 را با قیمت ۱۵.۹۹ دلار از پلی‌استور خریداری و نصب کنید.

دانلود بازی Bloons TD 6 برای اندروید

بازی اندروید Plants vs Zombies 2

۱۰- بازی Plants Vs Zombies 2

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: ELECTRONIC ARTS
  • قیمت: رایگان

بازی Plants Vs Zombies همیشه از جایگاه ویژه‌ای در قلب طرفداران بازی‌های استراتژی در کامپیوتر و موبایل برخوردار بوده است. استودیوی Pop Cap Games با ساخت نسخه‌ی اول Plants Vs Zombies برای پی‌سی و سپس برای پلفترم اندروید، توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و یکی از بهترین بازی‌های دفاع از قلعه را به وجود آورد. حال، بازی Plants Vs Zombies 2 نسبت به آثار گذشته‌ی خود، امکانات و مراحل بیشتری را برای بازیکن در نظر می‌گیرد.

در نسخه دوم بازی Plants Vs Zombies گیمر باز هم به دنیایی قدم می‌گذارد که توسط زامبی‌ها فتح شده است و راهی جز دفاع با استفاده از گیاهان جهش یافته وجود ندارد. بازی اندروید Plants Vs Zombies 2 می‌تواند به واسطه‌ی گیم‌پلی اعتیادآور و مراحل بسیار متنوعی که در خود جای داده است تا مدت‌ها محتوای سرگرم کننده‌ای را به بازیکنان ارائه کند. در ادامه می‌توانید این بازی جذاب و با کیفیت را از پلی‌استور دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Plants Vs Zombies برای اندروید

بازی اندروید Guns'n'Glory

۹- بازی Guns'n'Glory

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: HandyGames
  • قیمت: رایگان

بازی موبایل Guns'n'Glory در دوران غرب وحشی دنبال می‌شود و بازیکن نیز باید با کنترل گروهی از راهزن‌ها، اموال کاروان‌هایی که عبور می‌کنند را غارت کند. البته این هدف زمانی عملی می‌شود که محافظان کاروان‌ها نیز نابوده شده باشند. بنابراین برای کسب بالا‌ترین امتیاز، باید در چگونگی حمله و جایگذاری نیروها دقت زیادی به خرج داد و از یک استراتژی فکر شده استفاده کرد.

همچنین بازی Guns'n'Glory از گیم‌پلی جذاب و منحصربه‌فردی بهره می‌برد که با بسیاری از آثار دیگر در سبک دفاع از قلعه تفاوت دارد. معمولا در بازی‌های مشابه باید با ساخت برج‌هایی ثابت درکنار مسیرها از عبور دشمنان جلوگیری کنید؛ اما در بازی موبایل Guns'n'Glory موضوع متفاوت است و بازیکن می‌تواند مکان افراد خود را در هر لحظه تغییر دهد. این ویژگی درکنار طراحی بسیار خوب مراحل، باعث شده است تا با یک بازی ویژه در سبک دفاع از قلعه روبه‌رو باشیم؛ اثری که به‌راحتی می‌توان تجربه‌ی آن‌را به همه‌ی طرفداران سبک دفاع از قلعه پیشنهاد کرد.

دانلود بازی Guns'n'Glory برای اندروید

بازی اندروید Anomaly 2

۸- بازی Anomaly 2

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: ۱۱ بیت استودیو
  • قیمت: ۸.۴۹ دلار

بازی موبایل Anomaly 2 به واسطه‌ی گرافیک خارق‌العاده و گیم‌پلی جذابی که دارد، یکی از پر طرفدارترین و بهترین بازی‌های دفاع از قلعه در اندروید محسوب می‌شود. در بازی موبایل Anomaly 2 مانند دیگر آثار سبک دفاع از قلعه، باید از مسیر‌های مشخص شده دفاع کرد و مانع از عبور نیرو‌های دشمن شد. بازی تجهیزات متنوعی را در دسترس شما قرار می‌دهد که هرکدام از قابلیت خاصی بهره می‌برند.

همچنین باید اشاره کرد که بازی موبایل Anomaly 2 باتوجه‌به تاریخی که عرضه شده است، عملکرد بسیار خوبی در زمینه‌ی گرافیک و طراحی محیط دارد؛ به طوری‌که به سختی می‌توان کمبود یا ایرادی در این بخش مشاهده کرد. بازی Anomaly 2 ساخته‌ی استودیوی محبوب ایلون بیت، می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان به سبک دفاع از قلعه باشد؛ اثری که در ارائه‌ی یک بازی با کیفیت در سبک دفاع از قلعه، می‌تواند مخاطب خود را شگفت‌زده کند. در ادامه می‌توانید بازی موبایل Anomaly 2 را با قیمت ۸.۴۹ دلار از پلی‌استور خریداری و دانلود کنید.

دانلود بازی Anomaly 2 برای اندروید

بازی اندروید Myth Defense 2: DF

۷- بازی Myth Defense 2: DF

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Smartpix Games
  • قیمت: رایگان

با اینکه بازی موبایل Myth Defense 2: DF توانایی برآورده کردن انتظارات بازیکنان را در زمینه‌ی گرافیک ندارد، اما به واسطه‌ی گیم‌پلی جذاب خود، به خوبی می‌تواند یک تجربه‌ی دلنشین را برای طرفداران بازی‌های دفاع از قلعه رقم بزند. بازی در عین سادگی و تنها با رعایت استاندارد‌های سبک دفاع از قلعه، می‌تواند هر بازیکنی را در هر سطحی به چالش بکشد. روند بازی Myth Defense 2: DF به‌گونه‌ای است که منطقه‌ای مقابل گیمر قرار می‌گیرد تا با استفاده از انواع تجهیزات مختلف، از آن محافظت کند.

بازیکن باید با قرار دادن انواع برج‌ها، مانع از رسیدن دشمنان به انتها‌ی نقشه شود و پایگاه خود را از دست موجودات اهریمینی نجات دهد. بازی اندروید Myth Defense 2: DF تمام المان‌های مورد نیاز یک بازی دفاع از قلعه خوش ساخت را در خود جای داده است و جزو بهترین بازی‌های استراتژی اندروید نیز شمرده می‌شود. بنابراین اگر به سبک دفاع از قلعه علاقه دارید، نباید تجربه‌ی بازی Myth Defense 2: DF را در موبایل از دست بدهید.

دانلود بازی Myth Defense 2 برای اندروید

بازی اندروید Infinitode 2

۶- بازی Infinitode 2

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Prineside
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Infinitode 2 با وجود طراحی ساده و گرافیک دو بُعدی خود، یکی از اعتیادآورترین بازی‌های موبایل محسوب می‌شود که می‌توانید در سبک دفاع از قلعه تجربه کنید. هرچند که ممکن است این حجم از سادگی در گرافیک، بعضی از بازیکنان را فریب دهد و قضاوت اشتباهی را به وجود آورد. اما بازی موبایل Infinitode 2 اثری است که حتی بازیکنان قدیمی و حرفه‌ای در سبک دفاع از قلعه را هم می‌تواند حسابی به چالش بکشد و ساعات سرگرم کننده‌ای را برای آن‌ها رقم بزند. روند بازی Infinitode 2 به‌گونه‌ای است که باید با جایگذاری مناسب و ارتقاء برج‌ها، مانع از رسیدن نیرو‌های دشمن به انتهای مسیر شد.

همچنین گفتنی است که ظاهر تمام آیتم‌ها، تجهیزات و دشمنان در بازی Infinitode 2 به‌صورت اشکال هندسی طراحی شده‌اند. بااین‌حال وقتی در جریان بازی قرار بگیرید، حتی این سادگی در گرافیک نیز شما را جذب خود خواهد کرد. بازی Infinitode 2 به واسطه‌ی گیم‌پلی با کیفیت و اعتیادآور خود، بدون شک یکی از بهترین بازی های دفاع از قلعه در پلتفرم اندروید محسوب می‌شود که می‌توان به طرفداران این سبک پیشنهاد کرد. در ادامه می‌توانید بازی موبایل Infinitode 2 را از پلی‌استور دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Infinitode 2 برای اندروید

بازی اندروید Guns'n'Glory WW2

۵- بازی Guns'n'Glory WW2

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: HandyGames
  • قیمت: رایگان

بازی موبایل Guns'n'Glory WW2 عنوان موفق دیگری از استودیو HandyGames است که در سبک دفاع از قلعه، موفق به دریافت بازخورد بسیار خوبی از سوی کاربران شده است. بازی موبایل Guns'n' Glory WW2 شما را به دوران جنگ جهانی دوم می‌برد تا با انتخاب یکی از دو جناح اصلی، وارد یک نبرد تمام عیار شوید. بازی موبایل Guns'n'Glory WW2 نیز مانند بازی Guns'n'Glory اجازه‌ی جابه‌جایی نیرو‌هایی که در اختیار دارید را می‌دهد و می‌توانید به طور آزادانه، مکان قرارگیری افراد خود را تغییر دهید.

در هر یک از مراحل بازی، بازیکن باید با چیدمان صحیح نیرو‌های خود درکنار مسیر‌ها، جلوی حرکت ارتش دشمن را بگیرد. از طرفی هم به‌دلیل وجود توانایی جابه‌جایی نیرو‌ها، سرعت عمل در حرکت افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند نتیجه‌ی هر رویداد را تغییر دهد. بازی اندروید Guns'n'Glory WW2 از جمله عناوین با کیفیت و خوش ساختی است که می‌تواند مخاطب را تا مدت‌ها درگیر‌ خود کند. در ادامه می‌توانید بازی موبایل Guns'n'Glory WW2 را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Guns'n'Glory WW2 برای اندروید

بازی اندروید Kingdom Rush: Vengeance

۴- بازی Kingdom Rush: Vengeance

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Ironhide Game Studio
  • قیمت: ۵.۴۹ دلار

ایفای نقش به‌عنوان شخصیت‌های خوب و قهرمانانی که به‌دنبال صلح و آرامش مطلق هستند، تبدیل به کلیشه‌ای شده است که معمولا در بسیاری از فیلم‌ها و بازی‌ها به صورت مداوم مشاهده می‌کنیم. اما بازی موبایل Kingdom Rush: Vengeance این سنت را می‌شکند و بازیکن را نقش منفی داستان قرار می‌دهد. درواقع این‌بار شما باید در نقش کاراکتر شرور داستان تلاش کنید تا سرزمین‌های خود را گسترش دهید و هرکسی که مانع کار شما می‌شود را نیز از بین ببرید.

بازی اندروید Kingdom Rush: Vengeance در هر مرحله، برج‌ها قدرتمندی را با ویژگی‌های متنوع در اختیار گیمر قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها، دشمنان خود را نابود کند. همچنین بازی از محیط‌های متنوعی بهره می‌برد و گرافیک کارتونی زیبایی را به تصویر می‌کشد. بازی موبایل Kingdom Rush: Vengeance یکی دیگر از بهترین بازی های دفاع از قلعه شمرده می‌شود که به واسطه‌ی گیم‌پلی جذاب و روایت متفاوتی که دارد، می‌تواند لحظات شاد و به یادماندنی را برایتان رقم بزند. در ادامه می‌توانید بازی Kingdom Rush: Vengeance را با قیمت ۵.۴۹ دلار از پلی‌استور خریداری و دانلود کنید.

دانلود بازی Kingdom Rush: Vengeance برای اندروید

بازی اندروید Steampunk Tower 2

۳- بازی Steampunk Tower 2

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: TOO DreamGate
  • قیمت: رایگان

بازی استیم پانک تاور 2 ساخته‌ی استودیو TOO DreamGate یکی دیگر از عناوین تحسین شده در سبک دفاع از قلعه محسوب می‌شود که به‌دلیل گیم‌پلی جذاب و متفاوت خود، تاکنون نظرات مثبت بسیاری را از سوی بازیکنان دریافت کرده است. بازی موبایل Steampunk Tower 2 کنترل یک برج عظیم را به عهده‌ی گیمر قرار می‌دهد تا با تجهیز و ارتقای آن، در مقابل موج‌های سنگین حملات دشمنان مقاومت کند.

بازی اندروید Steampunk Tower 2 آیتم‌ها و برج‌های متنوعی را در خود جای داده است که به‌نوعی مانع از تکرای شدن روند مراحل می‌شود. این بازی به‌دلیل گیم‌پلی جذاب و متفاوتی که ارائه می‌کند، یکی از بهترین آثار عرضه شده برای پلتفرم اندروید محسوب می‌شود که می‌توان به طرفداران آثار دفاع از قلعه پیشنهاد کرد. در ادامه می‌توانید بازی Steampunk Tower 2 را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Steampunk Tower 2 برای اندروید

بازی اندروید Data Defense

۲- بازی Data Defense

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: 2Blocks
  • قیمت: ۳.۸۹ دلار

بازی موبایل Data Defense ساخته‌ی استودیو 2Blocks یک بازی خوش ساخت با موضوعی خلاقانه در سبک دفاع از قلعه است. بازی شما را مسئول محافظت از سرور‌ها می‌کند تا با نصب نرم‌افزار‌های امنیتی، از آلوده شدن داد‌ها توسط ویروس‌های مختلف جلوگیری کنید. با اینکه بازی موبایل Data Defense از گرافیک ساده‌ای برخوردار است، اما به‌دلیل موضوعی که دنبال می‌کند، فضای گرافیکی را هم قابل درک و پذیرش کرده است.

به‌طور کلی مراحل بازی اندروید Data Defense دارای دو بخش Campaign و Survival است که هرکدام سعی دارند تا یک تجربه‌ی جذاب و منحصر‌به‌فرد را ارائه کنند. بازی موبایل Data Defense به واسطه‌ی گیم‌پلی جذاب و طراحی عالی مراحل خود، موفق به دریافت بازخورد‌های بسیار خوبی از سوی بازیکنان شده است که مهر تاییدی بر کیفیت این اثر خوش ساخت محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید این بازی با کیفیت و سرگرم کننده را با قیمت ۳.۸۹ دلار از پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Data Defense برای اندروید

بازی اندروید Empire Warriors

۱- بازی Empire Warriors

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: ZITGA
  • قیمت: رایگان

بازی موبایل Empire Warriors ساخته‌ی استودیوی ZITGA به واسطه‌ی گیم‌پلی و مراحل جذابی که دارد، جزو عناوین پرطرفدار سبک دفاع از قلعه شمرده می‌شود. در روند بازی Empire Warriors بازیکن باید با ساخت انواع برج‌ها و به کارگیری شوالیه‌های مختلف، از هجوم موجودات اهریمنی جلوگیری کند؛ روندی که در مراحل اولیه چندان سخت دنبال نمی‌شود، اما به مرور با دشوار‌تر شدن چالش‌ها، بازیکن نیز باید زمان بیشتری را صرف برنامه‌ریزی و انتخاب استراتژی‌های خود کند.

بازی اندروید Empire Warriors سعی می‌کند تا در سطوح بالا‌تر، مراحل پیچیده‌ای را مقابل گیمر قرار دهد و بازیکن را حسابی درگیر خود کند. همچنین بازی از گرافیک کارتون زیبایی بهره می‌برد و محیط‌های فانتزی و رنگارنگی را نیز به تصویر می‌کشد. بازی Empire Warriors با گیم‌پلی جذاب و دنیای فانتزی که ارائه می‌کند، می‌تواند ساعت‌ها بازیکن را سرگرم محتوای جذاب خودش کند. در ادامه می‌توانید بازی اندروید Empire Warriors را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Empire Warriors برای اندروید

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات