۱۲ شخصیت مهمان که دوست داریم به مورتال کامبت اضافه شوند

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۱
مطالعه 5 دقیقه
آراییس با تی شرت مورتال کامبت - ۱۲ شخصیت مهمان که دوست داریم به بازی Mortal Kombat اضافه شوند
مورتال کامبت فهرست بلندبالایی از شخصیت‌های دوست‌داشتنی و محبوب دارد اما هنوز هم جای چند شخصیت در آن خالی است که امروز چند مورد از آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.
تبلیغات

خیلی از گیمرها دوست دارند در آرامش کامل و در نور ملایم یک بازی جذاب با یک داستان گیرا و مفهومی را تجربه کنند و بعضی‌ها هم دوست دارند که با رفیق‌هایشان جمع شوند و با یکدیگر فوتبال بازی کنند ولی می‌توانیم بگوییم که تقریبا همه گیمرها دوست دارند بعد از یک روز سخت، پای کنسول یا کامپیوتر خودشان بنشینند و یک نفر را با مشت و لگد زیر باد کتک بگیرند. برای این کار، انتخاب‌های زیادی در دنیای گیم وجود دارد ولی بدون شک یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، مورتال کامبت است.

شخصیت‌های مورتال کامبت خیلی زیاد هستند و برای خیلی از گیمرها کافی‌اند اما از نظر خیلی‌ها مثل ما، هنوز جای چند شخصیت در این بازی خالی است. برای همین از همه بچه‌های زومجی پرسیدیم که دوست دارند چه شخصیت‌هایی به بازی مورتال کامبت اضافه شود و به یک فهرست ۱۲تایی رسیدیم که در این ویدیو می‌خواهیم آن‌ها را به شما معرفی کنیم. پس لطفا ابتدا ویدیو زیر را تماشا کنید:

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

دووم اسلیر با لباس جدید در بازی Doom The Dark Ages

۱- Doom Guy از مجموعه بازی‌های Doom

دوم گای افسانه‌ای، به خاطر سرعت مهارنشدنی و قدرت وحشتناکش یکی از بزرگ‌ترین قاتلان شیاطین به حساب می‌آید و با اسلحه معروفش یعنی BFG 9000 می‌تواند هر چیزی که جلوی خود می‌بیند را به آتش بکشد. برای ضربه Fatality هم دوم گای می‌تواند با شلیک‌های پیاپی خودش، جهنم را روی سر حریفش خراب کند و یک تپه خاکستر از او به جا بگذارد. خشونت عریان و خلق و خوی وحشیانه دوم گای، کاملا با فضای بازی مورتال کامبت هماهنگ است و او را تبدیل به یک گزینه عالی برای حضور در این بازی می‌کند.

آیزاک کلارک در بازی دد اسپیس

۲- Isaac Clarke از بازی Dead Space

آیزاک کلارک مهندسی بود که دست تقدیر او را تبدیل کرد به کابوس نکرومورف‌ها یا همان مرده‌های متحرک بازی دد اسپیس. کلارک می‌تواند عنصر وحشت را از دنیای خودش به دنیای مورتال کامبت بیاورد و با اسلحه پلاسما کاتر خود مانند یک جراح، حریف را قطعه قطعه کند یا با ابزار «کینسیس ماژول»، جاذبه را از بین ببرد و دشمن معلق بین زمین و آسمانش را از پا درآورد. برای ضربه فیتالیتی هم می‌تواند یک گروه از نکرومورف‌ها را روی سر حریفش بریزد تا به بهترین شکل ممکن، خشونت دنیای مورتال کامبت را با وحشت دنیای دد اسپیس گره بزند.

کله هرمی در بازی Silent Hill 2

۳- Pyramid Head از بازی Silent Hill

پیرامید هد، تجسم ترس در دنیای سایلنت‌هیل به حساب می‌آید و همین می‌تواند دلیل خوبی برای حضورش در مورتال کامبت باشد. حملات آرام و فکر شده پیرامید هد با شمشیر بزرگش، می‌تواند ترس را به دل هر کسی بیندازد. برای ضربه فیتالیتی هم می‌توانیم شاهد کشیده شدن حریف از پا درآمده به قلمروی عذاب‌آور سایلنت هیل توسط او باشیم.

Hitman 2 / هیتمن 2

۴- Agent 47 از بازی Hitman

مامور ۴۷ ذاتا با فضای بازی مورتال کامبت هماهنگ است. تسلط بی‌نظیر او روی اسلحه‌های مختلف و دقت مرگبارش، می‌تواند او را تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌ها برای یکسره کردن کار رقبا در مورتال کامبت بکند. برای ضربه فیتالیتی هم می‌توانیم شاهد یکی از آن اردک‌های انتحاری معروف هیتمن باشیم که روی سینه حریف قرار می‌گیرد و بعد از دور شدن مامور ۴۷، منفجر می‌شود.

Samus در حال لیز خوردن در بازی Metroid Dread شرکت نینتندو

۵- Samus Aran از بازی Metroid

ساموس آران شکارچی جایزه‌بگیر و باتجربه‌ای است که برای از پا درآوردن حریف می‌توانید روی او حساب کنید. او می‌تواند با اسلحه قدرتمندش دشمنان را نابود کند و با سرعت بسیار زیادش از ضربات آن‌ها فرار کند. برای ضربه فیتالیتی هم می‌تواند از قدرت لباس مخصوصش استفاده کند و ضربه مخصوص حریف را بدزدد و علیه خودش استفاده کند.

گرالت در برابر دشمنان در بازی The Witcher 3

۶- Geralt از بازی The Witcher

توانایی شمشیرزنی و استفاده از جادو علیه هیولاها قطعا گرالت را تبدیل به یکی از گزینه‌های ما برای حضور در مورتال کامبت می‌کند. گرالت می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین فهرست‌های ضربات و جادوها را در مورتال کامبت داشته باشد و ترکیب کردن هر چند دکمه‌ای، می‌تواند گیمر را از ضربه یا جادویی که اجرا می‌شود شگفت‌زده کند. برای ضربه نهایی گرالت هم می‌توانیم شاهد چندین جادوی مختلف برای نابود کردن حریف باشیم.

والپیپر بازی Devil May Cry HD Collection

۷- Dante از بازی Devil May Cry

سبک مبارزه دانته علاوه‌بر خشونت و سرعتی که دارد، سبک و سیاق پرزرق و برقی هم دارد که خیلی می‌تواند در فضای مورتال کامبت طرفدار داشته باشد. دانته برای مبارزه از روش‌های مختلف و اسلحه‌های متفاوتی استفاده می‌کند که حریف را کاملا گیج می‌کند. برای ضربه نهایی دانته هم شاید بتوانیم احضار قدرت‌های شیطانی برای یک پایان جذاب و دیدنی را شاهد باشیم که هر گیمری دوست دارد بارها و بارها آن را ببیند و لذت ببرد.

تایرانت از بازی رزیدونت اویل Tyrant from Resident Evil

۸- Tyrant از بازی Resident Evil

تنها بازی‌ای که در فهرست ما دو نماینده دارد، بازی رزیدنت اویل است اما بیایید قبول کنیم که واقعا نمی‌شد از حضور تایرنت در این فهرست چشم‌پوشی کنیم. تایرنت یک اسلحه قدرتمند است، یک خشونت بی حد و مرز و یک وحشی‌گری جذاب که قطعا طرفداران مورتال کامبت را هیجان‌زده می‌کند. تصور کنید که برای ضربه نهایی او بتوانیم از وسط نصف شدن حریف با دست‌های خالی تایرنت را ببینیم. تایرنت قطعا در این فهرست جزو بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید.

شریدر لاک پشت های نینجا Shredder from TMNT

۹- Shredder از بازی TMNT

چیزی که این فهرست کم داشت یک نماینده از هنرهای رزمی شرقی بود و به نظر ما بهترین نماینده برای این سبک، شریدر از دنیای لاک‌پشت‌های نینجا است. تکنیک ناب شریدر در سبک نینجوتسو و سرعت وحشتناک زیادش برای انجام این تکنیک‌ها، او را تبدیل به یکی از گزینه‌های محبوب ما در این فهرست کرد. برای ضربه نهایی هم چیزی جز ضربات کمبوی زیاد و سریع شریدر برای تکه‌تکه کردن حریف، که یک جورایی تخصص او هم به حساب می‌آید، نتوانستیم تصور کنیم.

Raiden در بازی Metal Gear Rising: Revengeance

۱۰- Raiden از بازی Metal Gear Solid

شاید پیش خودتان بگویید که چرا خود اسنیک از این بازی انتخاب نشد ولی وقتی بحث سر سرعت و خشونت مورتال کامبتی باشد، قطعا رایدن گزینه بهتری از اسنیک به حساب می‌آید. رایدن می‌تواند با حرکات آکروباتیک سریع و ضربات وحشتناکی که با شمشیرهایش به حریف وارد می‌کند، خیلی زود او را از پا دربیاورد. برای ضربه نهایی او هم احتمالا بتوانیم یک کمبوی سریع و جذاب را ببینیم که دشمن را در کسری از ثانیه تکه تکه می‌کند.

الکس مرسر در بازی Prototype

۱۱- Alex Mercer از بازی Prototype

آلکس مرسر یک ضدقهرمان با ویژگی ابرقهرمانی خاصی است که می‌تواند با استفاده از آن تغییر شکل انجام دهد و حرکات دشمنش را علیه خودش تقلید کند. شخصیت دارک آلکس مرسر و ویژگی ابرقهرمانی عجیبش، می‌تواند عنصر غیرقابل پیش‌بینی بودن را به مورتال کامبت بیاورد. برای ضربه فیتالیتی هم احتمالا ببینیم که حریف تا ذره آخر توسط مرسر مکیده می‌شود و چیزی از او باقی نمی‌ماند.

شخصیت ترور در بازی GTA V

۱۲- Trevor Philips از بازی GTA V

و اما محبوب‌ترین گزینه بین بچه‌های زومجی و احتمالا شما، ترور فیلیپس دوست‌داشتنی است. شخصیت آشوبگر و غیرقابل‌پیش‌بینی ترور می‌تواند جذابیت زیادی را به بازی مورتال کامبت اضافه کند و اجازه دهد که او بی‌توجه به قوانین، جنون و وحشی‌گری خودش را در جریان مبارزه به نمایش بگذارد. اما برای ضربه فیتالیتی ترور ما می‌خواهیم که نظر شما را بدانیم. پس در بخش نظرات برایمان بنویسید که ترور چگونه می‌تواند با سبک و سیاق خودش، حریف را از بین ببرد.

در پایان نظر شما چیست؟ شما دوست دارید چه شخصیت‌هایی به بازی مورتال کامبت اضافه شوند؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات