معرفی بازی موبایل Game of Thrones: Legends RPG | ماجراجویی در دنیای بازی تاج و تخت

جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
مطالعه 3 دقیقه
بازی اندروید  Game of Thrones: Legends RPG
بازی Game of Thrones: Legends RPG یک تجربه‌ی تفننی جذاب را برای بازیکنان پلتفرم اندروید و آیفون رقم می‌زند؛ در ادامه با معرفی این بازی جورچین سرگرم کننده، همراه زومجی باشید.
تبلیغات

این‌روز‌ها ساخت بازی براساس فیلم، سریال یا یک اثر هنری محبوب، تبدیل به یک موضوع عادی شده است و دیگر نمی‌تواند بازیکنان پلتفرم موبایل را شگفت‌زده کند. زیرا وقتی به پلی‌استور یا اپ‌استور نگاه می‌کنیم، ده‌ها بازی‌های مختلف را در سبک‌های متنوع می‌بینیم که نام‌های بزرگی را یدک می‌کشند. دراین‌میان، بازی Game of Thrones: Legends RPG از جمله آثار خوش ساختی محسوب می‌شود که به واسطه‌ی فضا سازی و گیم‌پلی خوب خود، موفق به جذب بازیکنان بسیاری در موبایل شده است.

البته می‌توان گفت که وجود نام بسیار شناخته شده و محبوب بازی تاج و تخت به‌تنهایی کافی است تا یک بازی ویدیویی یا هر اثر هنری دیگری را در راس توجهات قرار دهد؛ به‌خصوص که بازی Game of Thrones: Legends RPG از تصاویر و موسیقی‌های اصلی سریال استفاده می‌کند و حس و حال خاطره‌انگیزی را برای طرفداران آن رقم می‌زند.

بازی اندروید  Game of Thrones: Legends RPG
بازی اندروید  Game of Thrones: Legends RPG
بازی اندروید  Game of Thrones: Legends RPG

بازی اندروید و آیفون Game of Thrones: Legends RPG در سبک جورچین و «Match 3» دنبال می‌شود و هر بار گیمر را در مقابل دشمنان مختلفی از دنیای سریال بازی تاج و تخت قرار می‌دهد. از وایت واکر‌ها گرفته تا راهزنان و نیرو‌های نظامی، همگی سعی می‌کنند تا مانع از پیش‌روی شما در نقشه شوند. در مقابل، بازیکن نیز باید سعی کند تا با قرار دادن مهر‌ه‌های هم رنگ درکنار یک‌دیگر، نیرو‌های دشمن را از بین ببرد. در هر سطر یا ستونی که مهره‌های هم‌رنگ درکنار هم قرار بگیرند، نیرویی آزاد می‌شود که به دشمنان هم ردیف در بالای صفحه برخورد می‌کند.

بازی ده‌ها شخصیت محبوب سریال بازی تاج و تخت را در دسترس بازیکن قرار می‌دهد

بازی Game of Thrones: Legends RPG یک تجربه‌ی تفننی را ارائه می‌کند که بیشتر روی گیم‌پلی تمرکز دارد. بنابراین این‌گونه می‌توان گفت که قرار نیست شاهد داستان خاصی در روند مراحل باشیم. درواقع بازی سعی می‌کند تا به واسطه‌ی حضور شخصیت‌های سریال بازی تاج و تخت، میزانی از اعتبار و جذابیت آن‌ها را به گیم‌پلی هم تزریق کند. کاراکتر‌هایی مانند جان اسنو، آریا، سانسا و دیگر شخصیت‌های مهم دنیای سریال Game of Thrones در دسترس گیمر قرار می‌گیرند که همگی از قدرت‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برند.

این قدرت زمانی فعال می‌شود که بازیکن موفق به کسب میزان مشخصی از امتیاز در هر مرحله شود. از همین‌رو، هر کاراکتر می‌تواند تاثیر متفاوتی بر روند هر مرحله داشته باشد. علاوه‌بر مراحل سرگرم کننده، گرافیک قابل قبول و طراحی خوب کاراکتر‌ها نیز از جمله ویژگی‌های مثبت بازی شمرده می‌شوند. جلوه‌های گرافیکی در زمان مبارزه و انفجار مهره‌ها هم زیبا کار شده‌اند و می‌توانند مخاطب را از خود راضی نگه‌دارند.

بازی اندروید  Game of Thrones: Legends RPG
بازی اندروید  Game of Thrones: Legends RPG
بازی اندروید  Game of Thrones: Legends RPG

طییعی است که وجود نام بزرگی مانند Game of Thrones در عنوان یک بازی ویدیویی، باعث ایجاد انتظارات زیادی برای برخی مخاطبان شود؛ اما باید در نظر داشت که بازی موبایل Game of Thrones: Legends RPG یک اثر تفننی و جورچین است که صرفا قصد دارد تا فضای مراحل خود را بر پایه‌ی دنیای جذاب بازی تاج و تخت بنا کند. همچنین باید اشاره کرد که این بازی، تاکنون موفق به کسب نظرات مثبتی از سوی کاربران پلی‌استور و اپ‌استور شده است که نشان می‌دهد با اثر سرگرم کننده‌ای مواجه هستیم.

از همین‌رو، اگر به دنیای سریال Game of Thrones علاقه دارید یا به‌دنبال یک بازی تفننی جورچین می‌گردید تا اوقات فراغت خود را با آن سپری کنید، بازی Game of Thrones: Legends RPG می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد و لحظات خوشی را برایتان رقم بزند.

دانلود بازی Game of Thrones: Legends RPG

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات