معرفی بازی موبایل Gladihoppers | میدان گلادیاتورها

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
مطالعه 3 دقیقه
بازی موبایل Gladihoppers
در این مقاله از زومجی، به سراغ معرفی بازی موبایل Gladihoppers رفته‌ایم که در آن در نقش یک گلادیاتور باید در نبردهایی به مصاف دشمنان خود می‌روید که البته قرار نخواهد بود کسی زنده از آن بیرون بیاید.
تبلیغات

بازی‌های سبک مبارزه‌ای چند سالی می‌شود که عضو ثابت آثاری هستند که به‌طور سالانه از سوی استودیوی‌های مختلف منتشر می‌شوند. هریک از این بازی‌ها سبک و سیاق خاص خود را دارند؛ به‌‌عنوان مثال سری مورتال کامبت سبک و سیاق خشنی را دنبال می‌کند و سری تیکن بیشتر به سمت یک اثر عامه‌پسندتر می‌رود. در دنیای بازی‌های موبایل نیز تقریبا همین مسیر دنبال می‌شود و هرچند وقت یک بار یک بازی مبارزه متفاوت منتشر می‌شود.بازی موبایل Gladihoppers با اینکه چند سالی از انتشار آن می‌گذرد اما باتوجه‌به گیم‌پلی و محتوای خوبی که ارائه می‌دهد توانسته بازیکنان را به خوبی به سمت خود جذب کند که در این مقاله از زومجی قصد داریم تا به معرفی کامل آن بپردازیم.

گیم‌پلی بازی Gladihoppers

Gladihoppers در همان ابتدا و بدون هیچ مقدمه خاصی بازیکنان را در یک میدان آموزشی قرار می‌دهد که باید طبق دستورها به یک سرباز چوبی ضرباتی را وارد کنند. این آموزش‌ها شامل حرکت در میدان نبرد، ضربات مختلف و دفاع است که پس از یادگیری آن‌ها به منو بازی می‌روید و حال باید از بین حالت‌ها مختلف یکی را برای بازی انتخاب کنید. در حال حاضر بازی شامل ۵ حالت کریر، نبرد اسپارتاکوس، آرکید و چندنفره است. در حالت اول بازیکنان یک گلادیاتور ساده را که تنها یک پتک چوبی ضعیف را در دست دارد، کنترل می‌کند. در طول این حالت بازیکنان باید در نبردهای مختلف با دیگر گلادیاتورها به مبارزه بپردازند که با رسیدن به مراحل بالاتر مبارزه‌ها چالشی‌تر می‌شوند.

به‌عنوان مثال در مراحل بالاتر در سطح زمین تله‌های قرار می‌گیرند که در ثانیه‌های مختلف ضرباتی سنگینی را به بازیکنان وارد می‌کنند. پس از پیروزی در هرمسابقه مقداری سکه دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها در بین مسابقات برای خرید آیتم‌های مختف مانند سلاح، لباس رزم و دیگر موارد استفاده کنید. در حالت Spartacus war کمی بازی حالت داستانی را به خود می‌گیرد؛ در این حالت بازیکنان باید ارتش خود را در یک نقشه به حرکت دربیاورند و به مبارزه با دیگر ارتش‌ها بپردازند. پس از اینکه در نقشه مشخص شد به کدام ارتش رسیده‌اید به بازی به حالت نبرد تن به تن به خود می‌گیرد. حال باید با استفاده از سرباز خود به‌صورت تک به تک با سرباز ارتش مقابل مبارزه کنید.

آرکید دیگر حالت بازی است که در این بخش بازیکنان باید در نقش محافظ از پادشاه خود دفاع کنند به‌طوریکه به‌صورت مداوم دشمنانی وارد قصر پادشاهی می‌شوند و باید نهایت تلاش خود را برای محافظ انجام دهید

اگر در بین نبرد یکی از سرباز بازیکنان کشته شود بلافاصله سرباز دیگر جایگزین می‌شوید و می‌توانید بازی را ادامه دهید، البته که تعداد سربازان محدود است. یک نکته جالب دیگری که در این حالت وجود این است که در سطح نقشه متحدهایی را دارید که تا حدود کمک کننده هستند. Arcade دیگر حالت بازی است که در این بخش بازیکنان باید در نقش محافظ از پادشاه خود دفاع کنند به‌طوری‌که به‌صورت مداوم دشمنانی وارد قصر پادشاهی می‌شوند و باید نهایت تلاش خود را برای محافظ به خرج دهید.

هرچقدر زمان بیشتری بگذرد دشمنانی چالشی‌تر می‌شوند و باید تکنیک‌های بهتری را استفاده کنید. درنهایت در حالت چندنفره بازیکنان می‌تواند با دیگر بازیکنان آنلاین به مبارزه بپردازند که جذابیت‌های خاص خود را دارد. در مجموع بازی Gladihoppers ساخته استودیوی Dreamon Studios از حیث محتوا چیزی کم ندارد و اگر در چند قسمت ابتدایی به آن علاقه‌مند شوید می‌تواند مدت‌ها سرگرم کننده باشد.

فروشگاه ابزار بازی Gladihoppers

بازی Gladihoppers یک اثر دو بعدی و با گرافیک پیکسلی با جزئیات بالا است که حس و حال خوبی را به بازیکنان منتقل می‌کند. این موضوع در حین مبارزات و مخصوص حرکات مبارزه پیش از پیش به چشم می‌آید. موسیقی به کار رفته در بازی نیز مطابق با فضای آن، حس و حال حماسی را ایجاد می‌کند که البته در حین مبارزات برای ایجاد تمرکز موسیقی جا خود را به صداهای محیط می‌دهد.

بازی Gladihoppers هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و می‌توانید ازطریق لینک‌های‌ زیر آن را دانلود کنید تا از تجریه یک بازی جذاب لذت ببرید.

دانلود بازی Gladihoppers

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات