معرفی بازی موبایل Warhammer 40,000: Freeblade | سلاخی به سبک وارهمر

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
مطالعه 3 دقیقه
بازی اندروید و آیفون Warhammer 40,000: Freeblade
بازی موبایل Warhammer 40,000: Freeblade یک تجربه‌ی شوتر جذاب و سراسر اکشن را از دنیای خونین وارهمر ارائه می‌کند.
تبلیغات

طبیعی است که با شنیدن نام وارهمر، جنگ‌هایی سراسر هرج و مرج با انبوهی از جسد‌های اورک‌ها و انسان‌ها را به یاد بیاوریم. آثاری که در سبک‌های مختلفی مانند استراتژی، اکشن و شوتر سعی کرده‌اند تا با استفاده از روش‌های متنوع، عمق تاریکی و خشونت این جهان را به تصویر بکشند. حال در میان تمام آثاری که بر اساس داستان‌های وارهمر برای موبایل عرضه شده است، باید گفت که بازی Warhammer 40,000: Freeblade می‌تواند در کنار بهترین‌های این مجموعه قرار بگیرد.

بازی اندروید و آیفون Warhammer 40,000: Freeblade از همان ابتدا، بازیکن را با خود به‌طور مستقیم به قلب جنگ‌های میان انسان‌ها و اورک‌ها می‌برد؛ جایی تا حد توان باید مبارزه کرد و در میان ارتش دشمن، به پیش‌روی ادامه داد. در واقع شما نقش یک شوالیه را دارید که باید در قالب یک ربات مبارز، انبوهی از اورک‌ها و دشمنان مختلف را از بین ببرید. در همین ابتدا باید گفت که قرار نیست پیش‌روی و نابودی دشمنان در روند مراحل، کار ساده‌ای شمرده شود؛ زیرا بازی سعی می‌کند تا با افزودن دشمنان قدرتمندتر، به مرور شرایط را سخت‌تر کند.

بازی اندروید و آیفون Warhammer 40,000: Freeblade
زومجی

گیم‌پلی بازی Warhammer 40,000: Freeblade در هنگام مبارزات، تنها شامل انتخاب سلاح و تیراندازی به دشمنان می‌شود. بازی این‌گونه پیش می‌رود که از ابتدای هر مرحله، کاراکتر اصلی شروع به حرکت در میدان نبرد می‌کند و در این میان، تنها وظیفه‌ی شما نشانه‌گیری و تیراندازی است. با هر حرکت یا تغییر زاویه‌ی دوربین، نیرو‌های دشمن با انواع تجهیزات مختلف وارد میدان می‌شوند تا مانع عبور شما شوند.

تمام این مواردی که از گیم‌پلی بازی گفته شد، ممکن است که تکراری و کپی از بازی‌های موفق دیگر به‌نظر برسند؛ اما سلاح‌های متنوع در کنار اتمسفر گیرا و چرخش جذاب دوربین در میان مبارزات پر زد و خورد، باعث شده است تا این بازی حس و حال متفاوتی را به بازیکن منتقل کند که در کمتر اثر دیگری می‌توان تجربه کرد.

بازی از سیستم ارتقا گسترده‌ای در زمینه‌ی ارتقا سلاح‌ها و تجهیزات کاراکتر بهره می‌برد

در کنار تعداد بسیاری از مراحل تک نفره‌ی چالش برانگیز، رویداد‌های آنلاین و چندنفره هم از دیگر بخش‌های جذاب بازی Warhammer 40,000: Freeblade محسوب می‌شوند. در بخش چندنفره، دو بازیکن به صورت ربات در یک میدان جنگ سراسر آشوب، مقابل یک‌دیگر قرار می‌گیرند. هر دو ربات علاوه‌بر شلیک و پرتاب موشک، می‌توانند به مبارزه به صورت تن به تن با استفاده از سلاح‌های سرد هم وارد شوند.

همچنین در میان این تقابل پر زد و خورد، سربازان دیگر هم سعی می‌کنند تا به واسطه‌ی انواع تجهیزات مانند تانک‌ها و موشک انداز‌ها، بازیکنان را مورد هدف قرار دهند. بنابراین، بازیکنان علاوه‌بر مبارزه با یکدیگر باید مراقب نیرو‌های دیگری که در اطراف حضور دارند هم باشند. علاوه‌براین، وجود یک سیستم ارتقا پر جزئیات و چندین سلاح مختلف، تنوع خوبی به نبرد‌های بازی بخشیده است.

بازی اندروید و آیفون Warhammer 40,000: Freeblade
زومجی

بازی موبایل Warhammer 40,000: Freeblade به عنوان یک اثر اکشن و تفننی که برای موبایل عرضه شده است، گرافیک مناسبی دارد و می‌تواند تجربه‌ی خوبی را ارائه کند. به خصوص در به تصویر کشیدن لحظات اکشن و نماهای باز، کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. در پایان اگر طرفدار دنیای وارهمر هستید و به دنبال یک بازی شوتر با کیفیت در موبایل می‌گردید، بازی اندروید و آیفون Warhammer 40,000: Freeblade می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما محسوب شود و تا مدت‌ها سرگرمتان کند. این بازی در پلی‌استور و اپ‌استور به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار دارد و در دو حالت آنلاین و آفلاین قابل اجرا است.

دانلود بازی Warhammer 40,000: Freeblade

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات