معرفی بازی موبایل LEGO Hill Climb Adventures | تپه‌های لعنتی

جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بازی موبایل LEGO Hill Climb Adventures
در این مقاله از زومجی به سراغ معرفی نسخه جدید سری محبوب Hill Climb یعنی بازی LEGO Hill Climb Adventures می‌رویم که همچنان جذاب و پرهیجان است.
تبلیغات

در دوره‌ای نه چندان دور بازی‌های موبایل به اندازه الان پیشرفته و بزرگ نبودند و همین موضوع باعث شده بود که اکثر استودیوهای بازی‌سازی موبایل با‌توجه‌به قدرت موبایل‌های آن زمان آثار خود توسعه دهند. برخی از آثار اما آنقدر محبوب شدند که تا سال‌ها بازیکنان را درگیر خود می‌کردند و حتی این موضوع باعث شد، نسخه‌های دیگری از آن‌ها ساخته شود. شاید یکی از نام آشناترین‌ آن‌ها سری بسیار محبوب Angry Birds باشد که علاوه‌بر بازی‌ها باعث شد مدیا‌های دیگر نیز ظاهر شود.

در‌کنار این موارد یک بازی دیگر به‌نام Hill Climb وجود داشت که به واسطه گیم‌پلی سخت اما پرهیجان توانست محبوبیت فراوانی پیدا کند و بعدها نسخه دوم آن بازی نیز ساخت شد. حال پس از سال‌ها از نسخه دوم بازی نسخه دیگری از این مجموعه با همکاری LEGO تحت عنوان LEGO Hill Climb Adventures منتشر شده است که اینبار بازیکنان وارد دنیای لگوها می‌کند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

مسابقه در بازی LEGO Hill Climb Adventures
زومجی

بازی LEGO Hill Climb Adventures همانند سایر نسخه‌های این مجموعه بازیکنان را در نقش راننده اتومبیل‌های مختلف قرار می‌دهد که باید در رویدادهای مختلف رقابت کنند. در ابتدای بازی در جهت آموزش باید یک مسافت حدودا ۷۰۰ متری را طی کنید که در این بین نحوه کنترل اتومبیل و ترمز و از مهم‌تر بالانس را یاد می‌گیرید. پس از آن بازی وارد یک مرحله جدید می‌شوید که باید با یک راننده اتومبیل مسابقه‌ای رقابت کنید که در نوع جذاب است.

یک نقشه بزرگ در منوی اصلی بازی وجود دارد که می‌توانید با کسب امتیاز و ارتقاء‌های لازم به نقاط مختلف نقشه بروید و با رویدادهای جدید آن‌ها روبه‌رو شوید

یکی از مهم‌ترین المان‌های درون بازی آیتم بنزین است که باید به هرشکلی آن‌ها را در طی مسیر بازی به‌دست بیاورید که در غیر این صورت مرحله را از دست می‌دهید. یکی از نکات جدید نسبت به دو نسخه قبلی مبحث تخریب‌پذیری است در واقع هرآنچه در مسیر بازی وجود دارد قابل تخریب است و اگر با سرعت خاصی به آن‌ها برخورد کنید کاملا تخریب می‌شود. یک نقشه بزرگ در منوی اصلی بازی وجود دارد که می‌توانید با کسب امتیاز و ارتقاء‌های لازم به نقاط مختلف نقشه بروید و با رویدادهای جدید آن‌ها روبه‌رو شوید. هر یک از این نقاط حس و حال متفاوتی دارد که باعث می‌شود از تکراری شدن روند بازی جلوگیری کند.

بازی همانند دیگر نسخه‌های این مجموعه از نمای دو بعدی ولی با طراحی سه‌بعدی جریان دارد که این موضوع با وجود همکاری با LEGO به شکلی بسیار جذابی کار شده است. همچنین از جایی در دو بازی قبلی بازی کاملا دو بعدی کار شده بود طراحی سایر محیط‌های چندان جذابیت خاصی نداشت ولی در این بازی به واسطه ۳ بعدی می‌توانید محیط‌های دور دست را نیز تماشا کنید. در طول بازی با شخصیت‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که فعالیت‌های مختلفی را می‌توانید با آن‌ها انجام دهید. به‌عنوان مثال با آشنایی با یکی از شخصیت‌های بازی می‌توانید اتومیبل‌های خود را ارتقاء و در صورت داشتن پول لازم یک اتومیبل جدید را خریداری کنید.

بخش ارتقاء در بازی LEGO Hill Climb Adventures
زومجی

گرافیک بازی طراحی کاملا لوگویی دارد که به واسطه رنگارنگ بودن محیط بازی می‌تواند به راحتی مخاطبان خود را جذب خود کند. در‌کنار این موضوع موسیقی بسیار شاد و گوش‌نواز بازی که در حین مسابقات پخش می‌شود حس و حال خوبی را به بازیکنان منتقل می‌کند. این موضوع دقیقا در دو نسخه پیشین نیز وجود داشت. در مجموع بازی LEGO Hill Climb Adventures ساخته استودیوی Fingersoft یک تجربه جذاب و پرهیجان است که می‌تواند به عضوی ثابت در موبایل بازیکنان تبدیل شود.

بازی LEGO Hill Climb Adventures برای اندروید و آیفون در دسترس است و می‌توانید ازطریق لینک‌های‌ زیر آن را دانلود کنید تا از تجربه یک بازی با پرهیجان لذت ببرید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات