بهترین بازی های آنلاین منچ

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
مطالعه 5 دقیقه
تصویری از بازی منچ با چهار رنگ مختلف شرکت کنندگان
در این مقاله به سراغ معرفی بهترین بازی های آنلاین منچ رفته‌ایم که می‌توانید آن‌ها را با دوستان یا خانواده خود تجربه کنید.
تبلیغات

در این مقاله قصد داریم به سراغ یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های رومیزی برویم که بسیاری از ما از کودکی آن را با دوستان یا خانوده خود تجربه کرده‌ایم. بازی منچ که درواقع در کشور ما با این نام شناخته می‌شود درواقع یک بازی رومیزی کلاسیک است که از عبارت آلمانی «Mensch ärgere dich nicht» یعنی «خود را عصبانی نکن» الهام گرفته شده است. این بازی در سال ۱۹۰۷ توسط یوزف فریدریش اشمیت (Josef Friedrich Schmidt) ابداع شد و چیزی نگذشت که به محبوبیت بسیار بالایی بین مردم دست پیدا کرد.

همان‌طور که می‌دانید منچ یک بازی ساده و در عین‌حال سرگرم‌کننده است که شما می‌توانید آن را از ۲ الی ۴ نفره تجربه کنید. هر بازیکنان در این بازی ۴ مهره در اختیار دارد که باید آن‌ها را با انداختن تاس به خانه‌های انتهایی مسیر خود هدایت کند. در ابتدای بازی بازیکنان باید به نوبت تاس بیاندازند و هر بازیکنی که عدد ۶ بیاورد می‌تواند یک مهره را داخل بازی وارد کند.

هدف بازی این است که بازیکنان هر چهار مهره خود را به خانه پایانی برسانند. این بازی به‌دلیل قوانین ساده و جذابیت بالای خود، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رومیزی جهان به‌شمار می‌رود که در بسیاری از خانواده‌ها به عنوان یک سرگرمی شناخته می‌شود.

ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا تعدادی از بهترین بازی‌های منچ آنلاین را به شما معرفی کنیم. بازی‌هایی که به راحتی با نصب آن‌ها روی گوشی‌های هوشمند خود قادر هستید تا با دیگر افراد به‌صورت آنلاین منچ بازی کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

کپی لینک

بهترین بازی‌های آنلاین منچ کدامند؟

  • منچرز - منچ گروهی آنلاین
  • منچ آنلاین
  • منچ استار
  • Ludo Club - Dice & Board Game
  • Ludo Game: Board Battle King
چند تصویر از محیط بازی موبایل منچرز

۱- منچرز - منچ گروهی آنلاین

اجازه دهید مقاله خود را با بازی منچرز شروع کنیم. اثری که به‌واسطه آن می‌توانید بازی نوستالژیک منچ را به راحتی با دوستان و آشنایان خود تجربه کنید. منچرز میزهای مختلفی دارد که بازیکنان با انتخاب آن‌ها وارد بازی می‌شوند و رقابت می‌کنند. هرکدام میزها از امکانات مشخصی برخوردار هستد که رفته‌رفته می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. برای مثال در میز لوکس بازی شما می‌توانید آزادانه با دیگر بازیکنان چت کنید، درصورتی که در میزهای مبتدی بایستی از پیام‌های از پیش‌آماده برای ارتباط با دیگران استفاده کنید.

منچرز از طراحی قابل قبولی برخوردار است که به‌واسطه آن می‌توانید تاس و مهره‌های جذابی را برای خود خریداری کرده و شخصی‌سازی کنید. شما همچنین می‌توانید در رویدادهای هفتگی بازی شرکت کرده و امتیاز کسب کنید. منچرز به شما اجازه می‌دهد که بازی منچ را به‌صورت آفلاین، با دوستان خود روی یک گوشی و به‌صورت آنلاین با دیگر بازیکنان تجربه کنید.

چند تصویر از بازی موبایل منچ آنلاین

۲- منچ آنلاین

بازی بعدی منچ آنلاین نام دارد که توسط استودیو شبرنگ موبایل توسعه داده شده است. در این بازی بازیکنان می توانند به‌صورت ۲ تا ۴ نفره به تجربه بازی منچ بپردازند. بازی از طراحی ساده‌ای برخوردار است که از نکات مثبت آن به‌شمار می‌رود.

شما بدون هیچ تنظیمات خاص یا اضافی پس از وارد شدن به بازی می‌توانید به تجربه آن بپردازید و در تالارهای عمومی آن با دیگر بازیکنان به چت کردن بپردازید. البته که سازندگان علاوه‌بر نسخه اندرویدی، یک نسخه تحت وب از بازی را هم در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند تا هر شخصی بتواند به راحتی بازی را تجربه کند.

تصویر بازی موبایل منچ استار

۳- منچ استار

منچ‌استار یک اثر سرگرم‌کننده از بازی رومیزی منچ است که توسط استودیو تتراپازل توسعه داده شده است. اثری که در جریان آن شما می‌توانید بازی دوست‌داشتنی منچ را به‌صورت آنلاین و آفلاین با دوستان و خانواده خود تجربه کنید.

برای هیجان‌انگیزتر شدن بازی سازندگان جدول رتبه‌بندی ماهانه، هفتگی و روزانه را در آن قرار داده‌اند که بازیکنان به واسطه آن می‌توانند با دیگر افراد به رقابت بپردازند. گرافیک بازی به‌صورت سه‌بعدی با طراحی‌های بصری چشم‌نوازی است که با صداگذاری مناسب تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. تمامی ویژگی‌های ذکر شده باعث شده است تا منچ استار به یکی از بهترین بازی های منچ آنلاین تبدیل شود.

چند تصویر از بازی Ludo Club - Dice & Board Game

۴- Ludo Club - Dice & Board Game

بازی بعدی این فهرست Ludo Club - Dice & Board Game نام دارد که توسط استودیو بازی‌سازی Moonfrog برای پلتفرم موبایل طراحی شده است. این بازی به‌شما اجازه می‌دهد تا با ارسال دعوت‌نامه‌های فیس‌بوک و واتس‌اپ دوستان و خانواده خود را به تجربه بازی دعوت کنید. بازی به راحتی روی اینترنت‌های با سرعت پایین هم اجرا می‌شود.

البته که سازندگان قابلیت چت همزمان را هم در بازی قرار داده‌اند و به‌واسطه آن شما قادر خواهید بود تا حین بازی با دوستان خود به گفت‌وگو بپردازید. بازی از دو حالت کلاسیک و Rush بهره می‌برد که در حالت دوم بازیکنان باید سرعت هرچه تمام‌تر به تجربه بازی بپردازند!

چند تصویر از بازی Ludo Game Board Battle King

۵- Ludo Game: Board Battle King

بازی Ludo Game: Board Battle King یک اثر متفاوت از بازی لودو یا منچ را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد. این بازی چندنفره برای بزرگ‌سالان و خانواده‌ها طراحی شده است و تجربه‌ای سرگرم‌کننده را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در جریان بازی شما می‌توانید به ارتش بپیوندید، تانک خود را انتخاب کرده و خود را برای نبردی هیجان‌انگیز آماده کنید.

سازندگان در بازی به شما اجازه می‌دهد تا بازی را با کامپیوتر یا با حداکثر سه بازیکن دیگر تجربه کنید. سازندگان انیمیشن‌های جذابی را برای تانک‌های بازی طراحی کرده‌اند که باعث می‌شود تجربه بازی از حالت عادی آن لذت‌بخش‌تر باشد.

در انتها نوبت شما کاربران زومجی است که نظر خود را راجع این مقاله با ما درمیان بگذارید. شما بگویید که به غیر از بازی‌های معرفی شده، چه بازی‌هایی را می‌شناسید که می‌توان با آن‌ها منچ را به‌صورت آنلاین بازی کرد؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات