ویدیو گیم پلی کامل Silent Hill 2 Remake | صفر تا صد سایلنت هیل ۲ با زومجی

یک‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
پوستر گیم پلی کامل بازی Silent Hill 2 ریمیک
پس از انتشار نسخه ریمیک بازی سایلنت هیل ۲، ما هم در زومجی به تجربه این بازی در چند پارت پرداختیم که در ادامه می‌توانید تمامی آن‌ها را تماشا کنید.
تبلیغات

بازی سایلنت هیل ۲ بدون شک یکی از آثار شاخص امسال دنیای ویدیو گیم بود. استودیو بلوبر با وفاداری تقریبا کامل به ساخته فراموش‌نشدنی کونامی و صد البته اضافه کردن ویژگی‌های جذاب جدید به آن، توانسته اثری روانه بازار کند که هم ترسناک است، هم داستان درجه‌یک بازی را به شکلی عالی روایت می‌کند و هم از منظر گیم‌پلی می‌توان به تحسین آن پرداخت.

پیش از عرضه بازی، ما هم در زومجی اقدام به انتشار نیم نگاه ساعات اولیه آن کردیم که مورد استقبال عالی شما کاربران همیشه همراه زومجی قرار گرفت. از این رو تصمیم گرفتیم تا در چند پارت دیگر، بازی را تمام و کمال تمام کنیم و البته باید یک بار دیگر از مشارکت و همراهی شما در این لایو استریم‌ها هم تشکر کنیم که فضای بسیار دوستانه و لذت‌بخشی را رقم زدید.

برای آن دسته از عزیزانی که قصد دارند به تماشای مجدد این لایو‌ها بپردازند یا فرصت تماشای آن‌ها را به‌صورت زنده نداشتند، در این پست تمام ویدیوها را در کنار هم قرار داده‌ایم. همچنین می‌توانید از این ویدیوها به‌عنوان واک‌ثرو هم استفاده کنید. پس این شما و این هم ویدیوهای گیم‌پلی کامل سایلنت هیل ۲ ریمیک. متاسفانه به دلیل برخی محدودیت‌ها، امکان انتشار ویدیوها از طریق آپارات فراهم نیست.

کپی لینک

قسمت صفر: مقدمه و ساعات اولیه بازی

پخش از رسانه

کپی لینک

قسمت یک گیم پلی سایلنت هیل ۲

پخش از رسانه

کپی لینک

قسمت دوم گیم پلی سایلنت هیل ۲

پخش از رسانه

کپی لینک

قسمت سوم و پایانی گیم پلی سایلنت هیل ۲

پخش از رسانه

شما همچنین می‌توانید بررسی بازی سایلنت هیل ۲ ریمیک را هم در زومجی بخوانید. امیدواریم در آینده بتوانیم برای بازی‌های دیگری هم گیم پلی کامل را به‌صورت زنده در کنار شما تجربه کنیم.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات