معرفی بازی موبایل Dynasty Legends 2 | افسانه‌ی سه پادشاهی

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
مطالعه 3 دقیقه
بازی موبایل Dynasty Legends 2
بازی موبایل Dynasty Legends 2 در کنار ارائه‌ی یک بخش چندنفره‌ی هیجان‌انگیز، داستان‌های جذابی را از افسانه‌ی سه پادشاهی چین روایت می‌کند.
تبلیغات

افسانه‌ی سه پادشاهی و افسانه سه برادر، از جمله داستان‌های جذاب و حماسی تاریخی محسوب می‌شوند که بر اساس اتفاقات سال‌های ۱۶۸ تا ۲۸۰ میلادی و دوران جنگ‌های داخلی چین روایت شده‌اند. در این دوران، سلسله هان پس از ۴۰۰ سال حفظ یکپارچگی چین، درگیر فساد و نارضایتی گسترده مردم شد که نابودی این امپراطوری قدرتمند را به دنبال داشت. پس از نابودی سلسله هان، چین به سه پادشاهی تقسیم شد که هرکدام با دیدگاه و اهداف مختلف، به دنبال فتح دیگر قلمرو‌ها بودند.

افسانه سه قلمرو به واسطه داستانی درگیر کننده، وجود عناصر اغراق آمیز، شخصیت‌های متنوع و دوست داشتنی، تاکنون منبع اقتباس آثار هنری بسیاری بوده است. از همین‌رو در دنیای ویدیو گیم نیز بازی‌های متنوعی عرضه شده‌ است که هرکدام به نوعی سعی داشتند تا این داستان جذاب و حماسی را به تصویر بکشند. بازی Dynasty Legends 2 یکی از همین آثار خوش ساخت محسوب می‌شود که به روایت این دوران افسانه‌ای می‌پردازد.

بازی اندروید و آیفون Dynasty Legends 2 یک اثر نقش آفرینی و هک اند اسلش با زاویه دوربین سوم شخص است که در ابتدای بخش کمپین، هدایت لیو بِی و سپس گوان یو و ژانگ فِی، سه برادر قسم خورده‌ی افسانه‌ای را به گیمر می‌سپارد. درواقع بازی روایت خود را از دوران شورش دستار زردها و جنگ‌های داخلی چین آغاز می‌کند.

بازی موبایل Dynasty Legends 2
زومجی

بازی موبایل Dynasty Legends 2 علاوه‌بر سه برادر افسانه‌ای، هدایت شخصیت‌های مشهور دیگری مانند Dong Zhuo ،Xue Zong ،Yuan Shu و ده‌ها کاراکتر محبوب دیگر را نیز در اختیار بازیکن قرار می‌دهد؛ هر شخصیت نیز از قدرت‌های فرا بشری متفاوتی بهره می‌برد که همین موضوع، تنوع خوبی به مبارزات بازی بخشیده است. همچنین سازندگان توجه بسیاری به کیفیت کات سین‌ها و صداگذاری‌های بازی داشته‌اند و برای هر کاراکتر، صداپیشه متفاوتی را در نظر گرفته‌اند.

هر یک از شخصیت‌ها دارای قدرت و روش مبارزه‌ی منحصر به فردی است

بخش داستانی بازی به گونه‌ای دنبال می‌شود که در هر مرحله، بازیکن در مقابل انبوهی از سربازان دشمن قرار می‌گیرد تا با نابودی آن‌ها، ماموریت خود را پیش ببرد. البته باس‌های قدرتمندی هم در این مسیر قرار دارند که هریک چالش‌های متنوعی را پیش‌روی گیمر قرار می‌دهند. همچنین، بازیکن علاوه‌بر پیش بُرد مراحل داستانی، می‌تواند در رویداد‌های چند نفره نیز شرکت کند و به رقابت با سایر بازیکنان بپردازد.

بازی موبایل Dynasty Legends 2
زومجی

بازی Dynasty Legends 2 از لحاظ گرافیکی هم در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و به خصوص در حین مبارزه، انیمیشن‌های زیبایی را به تصویر می‌کشد؛ از طرفی به واسطه‌ی تنوع قدرت‌های کاراکتر‌ها، این زیبایی چند برابر هم شده است. علاوه‌بر این، طراحی کاراکتر‌ها نیز به خوبی انجام شده است و هرکدام از جزئیات ظاهری و حرکتی منحصر به فردی بهره می‌برند.

به طور کلی، بازی Dynasty Legends 2 به واسطه‌ی گیم‌پلی هیجان‌انگیز و روایت جذابی که ارائه می‌کند، می‌تواند تجربه‌ی خوبی برای علاقه‌مندان به داستان‌های Three Kingdoms و آثار سبک هک اند اسلش رقم بزند. بازی موبایل Dynasty Legends 2 به صورت رایگان برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون منتشر شده است.

دانلود بازی Dynasty Legends 2

سوالات متداول

  • بازی Dynasty Legends 2 نیاز به تغییر آی پی دارد؟

    بله؛ اما ممکن است با تغییر DNS نیز این مشکل برطرف شود.

  • بازی Dynasty Legends 2 در کدام رده از گوشی‌ها اجرا می‌شود؟

    علاوه‌بر گوشی‌های پرچم‌دار، گوشی‌های میان رده نیز می‌توانند بازی را با تنظیمات گرافیکی بالا اجرا کنند. اما اگر از گوشی‌های پایین رده استفاده می‌کنید، احتمالا تجربه‌ی ایده‌آلی از بازی نخواهید داشت؛ هرچند که با کاهش تنظیمات گرافیکی، می‌توان تا حدودی شرایط را بهبود بخشید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات