همه‌چیز درباره دث استرندینگ ۲ با تحلیل ویدیوهای جدید بازی

تومارو از کجا آمده است؟
یک‌شنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
تحلیل ویدیوهای جدید بازی Death Stranding 2 (دث استرندینگ ۲)، اثر هیدئو کوجیما
استودیو کوجیما پروداکشنز در توکیو گیم شو چند کات‌سین جدید از بازی Death Stranding 2: On the Beach پخش کرد و ویدیو جدید زومجی آن‌ها را موشکافی می‌کند.
تبلیغات

هیدئو کوجیما در جریان پنل مفصل بازی دث استرندینگ 2 در نمایشگاه Tokyo Game Show 2024 اطلاعات زیادی را با بازیکن‌ها به اشتراک گذاشت؛ مخصوصا ازطریق پخش چند ویدیو کات‌سین که هم کیفیت گرافیکی بازی را نشان می‌دادند و هم اطلاعات داستانی زیادی برای طرفدارهای پروپاقرص داشتند. پس به سراغ آن‌ها رفتم تا با بررسی تمام نکات، همه‌چیز درباره‌ی دنباله دث استرندینگ را مرور کنم؛ از هویت کاراکترهایی مثل تومارو با نقش‌آفرینی ال فانینگ و رینی با نقش‌آفرینی شیولی کوتسونا تا شیوه عجیب جابه‌جایی گروه Drawbridge به فرماندهی فرجایل (لیا سیدو) با DHV Magellan. ویدیوهای جدید بازی، برخی از تئوری‌ها درباره‌ی ادامه‌ی داستان شخصیت‌هایی همچون سم و فرجایل را رد و بعضی از آن‌ها را تایید می‌کنند.

قبلا با یک زوم‌کست مفصل، هر دو تریلر بازی Death Stranding 2 را تحلیل و موشکافی کردیم. حالا شما را دعوت می‌کنم که ویدیو جدید زومجی برای موشکافی جدیدترین ویدیوهای رسمی دث استرندینگ ۲ را به تماشا بنشینید. راستی در دل اطلاعات جدید ارائه‌شده از اثر، جزئیاتی درباره‌ی گیم‌پلی بازی هم وجود دارد که از دید گیمرها پنهان نمانده‌اند.

پخش از رسانه

لطفا برای حمایت از زومجی، ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

بازی Death Stranding 2: On The Beach در سال ۲۰۲۵ میلادی روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات