یوبیسافت دلیل تاخیرهای متعدد بازی The Division را شرح داد
مشکلات فنی که برای برخی بازیهای یوبیسافت از جمله Assassin's Creed: Unity و Watch Dogs رخ داد، باعث شد تا اعتماد طرفداران از این کمپانی بزرگ بازیسازی تا حدودی سلب شود و به نظر میرسید که یوبیسافت کیفیت بازیهایش را فدای عرضه سریع آنها میکند. با این حال این کمپانی سیاستهای خود را در قبال بازی The Division تغییر داد و این اثر که در سال ۲۰۱۳ معرفی شده بود، بالاخره و پس از تاخیرهای متوالی برای عرضه در ۱۸ اسفند سال جاری بر روی ایکسباکس وان، پلیاستیشن 4 و رایانههای شخصی برنامهریزی شده است. تاخیرهایی که البته تاثیر خود را کاملا در نسخه بتا بازی نشان دادند و نه تنها شاهد گرافیک بسیار زیبایی در آن بودیم، بلکه بازی از لحاظ گیمپلی هم نوید یک اثر خوش ساخت چند نفره را میدهد.
حال جولین گِریتی، یکی از سازندگان بازی، اعلام کرده که تاخیرهای The Division تاثیر زیادی در کیفیت عالی فعلی این بازی داشتهاند:
اگر یک نگاه کلی به بازی The Division داشته باشیم، دنیای وسیع و جهان باز بازی، شبیهسازی دقیق شهر نیویورک، استفاده از موتور گرافیکی کاملا جدید، نیاز همیشگی به اینترنت، همکاری چندنفره و مبارزههای گیمر در برابر گیمر (PvP) همگی مواردی هستند که میتوانند برای یک بازی ریسک بزرگی محسوب شوند. با این حال همه این ویژگیها بسیار جذاب هستند و اگر بتوان آنها را به شکلی صحیح در بازی گنجاند، اثر را به یک شاهکار تبدیل خواهند کرد. به همین دلیل و برای گنجاندن صحیح این ویژگیها در بازی، ما نیازمند زمان بیشتری برای توسعه The Division در استودیو بودیم و خوشبختانه یوبیسافت هم کاملا این فرصت را در اختیار ما قرار داد. ما خوشحالیم که به عنوان مجموعهای از یک کمپانی بزرگ (یوبیسافت) فعالیت میکنیم.
نظر شما در مورد اظهارات گریتی چیست؟
منبع: Segment Next
نظرات