بتسدا: بازی Doom بیش از ۱۳ ساعت گیمپلی خواهد داشت
بتسدا در گفتگویی که از طریق توییتر با یکی از طرفداران Doom داشت، اعلام کرد که بخش داستانی این بازی بیش از ۱۳ ساعت گیمپلی دارد. ظاهرا این موضوع را افرادی که موفق به تجربهی بازی در دفتر بتسدا شدهاند تایید میکنند. این شرکت همچنین اعلام کرد که سطح سختی بازی یک عامل تاثیرگذار در مدت گیمپلی خواهد بود؛ یعنی هرچه درجهی سختی بازی بالاتر باشد زمان بیشتری برای اتمام آن نیاز است.
بتسدا چند روز پیش با انتشار یک تریلر جدید از Doom و همچنین معرفی یک نسخهی ویژه از بازی، اعلام کرد که بازیکنها میتوانند در تاریخ ۱۳ می ۲۰۱۶ (۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵) بر روی رایانههای شخصی، پلیاستیشن 4 و ایکسباکس وان Doom را تجربه کنند.
بازی Doom که یک بازآفرینی (Reboot) برای این مجموعهی پرطرفدار به شمار میرود، پس از Doom 3 که در سال ۲۰۰۴ منتشر شد، اولین بازی اصلی این سری است. بتسدا با نمایش یک ویدئوی ۱۵ دقیقهای از گیمپلی Doom در نمایشگاه E3 2015 از این بازی رونمایی کرد. معرفی Doom در ابتدا با استقبال فراوانی مواجه شد، اما برخی افراد به خاطر خشونت بیش از حد، بازی را مورد انتقاد قرار دادند. پیتهاینز، نایب رییس شرکت بتسدا در پاسخ به این انتقادات گفت خشونتی که در Doom وجود دارد بر روی شیاطین اِعمال میشود نه انسانها. او همچنین گفت: «اگر به بازیهای خشونتآمیز و پر از خونریزی علاقه ندارید احتمالا Doom بازی شما نیست.»
منبع: Gamepur