بازی The Division از سیستم ارتقا مشابه Destiny استفاده می کند
مطلب مرتبط
- بازی The Division در زمان عرضه ۲۶ مرحله دارد
- نقل قولی در تبلیغ جدید یوبی سافت، Division از Destiny بهتر است!
بازیهای نقشآفرینی معمولا سطحی را به عنوان سطح نهایی شخصیت در نظر میگیرند که به آن Level Cap (سطح نهایی) گفته میشود و امکان ارتقا شخصیت بیش از آن وجود ندارد. این سطح نهایی در بازی The Division معادل ۳۰ است و پس از آن سازندگان برای پیشگیری از یکنواخت شدن بازی، از سیستم Gear Score استفاده کردهاند که مشابه سیستم Light بازی Destiny است. این سیستم اجازه میدهد تا کاربران پس از رسیدن به سطح نهایی بازی، با ارتقا سلاحها و تجهیزات خود امتیاز بیشتری کسب کنند و در نتیجه چالشهای سختتر و با جوایز با ارزشتری دریافت کنند.
میانگین امتیازات Gear Score در منو اصلی بازی نمایش داده میشود و گیمرهای دیگر میتوانند امتیاز شما و شما هم میتوانید امتیاز آنها را مشاهده کنید و از این طریق سطح پیشرفت شخصیت را پس از سطح ۳۰ مقایسه کنید. البته این ویژگی تنها موردی نیست که The Division از Destiny الهام گرفته است و بررسی فایلهای بازی، از احتمال عرضه مراحل هفتگی برای آن خبر میدهند که پیشتر استودیو بانجی در بازی چندنفره خود از آن استفاده کرده بود.
این مراحل توسط استودیو مسیو یوبیسافت (Ubisoft Massive) و با هدف ترغیب گیمرها برای تجربه طولانی مدتتر بازی عرضه خواهند شد. بهعلاوه این مراحل بر روی مبارزات، ساخت و ساز و منطقه تاریک (Dark Zone) تمرکز خواهند داشت و امکان تجربه تک نفره آنها هم وجود خواهد داشت.
بازی The Division در تاریخ ۱۸ اسفند برای ایکسباکس وان، پلیاستیشن 4 و رایانههای شخصی ویندوزی عرضه شد و زومجی هم در حال بررسی بازی است.
منبع: Gamepur
نظرات