سونی و مایکروسافت برنامههای خود برای کنفرانس توسعه دهندگان بازی را اعلام کردند
در GDC امسال، دو شرکت
مایکروسافت
و
سونی
قصد دارند با تمامی توان، نمایشی جالب از تکنولوژیهای جدید خود داشته باشند. این دو کمپانی بزرگ قرار است در مورد تکنولوژیهای پلیاستیشن 4، ایکسباکس وان، ویندوز ۱۰ یا حتی دستگاههای موبایل، صحبت کنند. در طول برگزاری این رویداد،
سونی
بر روی بهینهسازی پردازشگر گرافیکی در کنسول پلیاستیشن 4 و ارتباط تجربه گیمینگ با پروژه
مورفیوس
صحبت خواهد کرد.
سونی
در پنلی جداگانه، به بازیسازان مستقل و موتور
یونیتی
خواهد پرداخت. در ادامه میتوانید تمامی برنامههای این دو شرکت را با جزئیات کامل مشاهده کنید:
سونی (Sony)
۱. ابزار رفع باگ و بهینهساز در پردازشگر گرافیکی کنسول پلیاستیشن 4
رابرتسیریناواسایا (Robert Srinivasiah) | مهندس ارشد پشتیبانی تولید کنندگان | از بخش آمریکای شمالی سونی
مکان: اتاق ۳۰۲، سالن جنوبی تاریخ: دوشنبه، ۲ مارس (دوشنبه، ۱۱ اسفند) زمان: ۲ تا ۳ ظهر قالب جلسه: جلسه حمایت شده موضوع: برنامه نویسی در این جلسه، شرکت کنندگان با ابزارهای مختلف ارائه شده به تولیدکنندگان، برای بهینه سازی و رفع باگهای پردازشگر گرافیکی در پلیاستیشن 4، آشنا خواهند شد. نتایج: شرکتکنندگان درک مناسبی از ابزارهای ارائه شده برای رفع مشکلات و باگهای پردازشگرهای در پلیاستیشن 4 به دست خواهند آورد. در کنار آن متوجه خواهند شد چه ابزاری برای آنها مناسب است و چگونه میتوانند بخش گرافیکی بازی خود را بهبود ببخشند.
۲. ساخت یک تجربه قدرتمند و متصل به پلیاستیشن 4
جان وب
(Jon Webb) | مدیر ارشد استراتژی محصول | از بخش آمریکای شمالی سونی
زو سولومان (Zev Solomon) | مهندس ارشد سرویسهای پلتفرم | از بخش آمریکای شمالی سونی
مکان
: اتاق ۳۰۰۳، سالن غربی
تاریخ
: پنجشنبه، ۵ مارس (پنجشنبه، ۱۴ اسفند)
زمان
: ۱۰ الی ۱۱ صبح
قالب جلسه
: جلسه حمایت شده
موضوع
: برنامه نویسی پلیاستیشن 4 بهترین مکان برای بازی کردن است، زیرا ما آن را از صفر طراحی کردیم و ساختیم، تا به بازیکنان اجازه بدهیم تجربههای گیمینگ فوق العادهای را به آسانی پیدا کنند و از آن لذت ببرند. قابلیت به اشتراک گذاری تجربه گیمینگ بازیکنان با دیگر دوستان آنها، یک بخش مهم از این هدف نهایی است. در این مورد، ما ویژگیهای سیستم اجتماعی قدرتمند پلیاستیشن 4 را برای شما شرح میدهیم و به شما خواهیم گفت چگونه میتوانید با ساخت بازیهای خود، از این ویژگیهای بهرهمند شوید تا تجربهای جدید را به بازیکنان خود انتقال دهید. ما در این مورد مواردی را برای شما توضیح میدهیم و به صورت یک پرونده ویژه، به بررسی برخی از محصولات موفق در این زمینه، صحبت میکنیم.
نتایج
: شرکت کنندگان درمورد چگونگی طراحی بازی خود برای استفاده از مزایای بخش اجتماعی پلیاستیشن 4 اطلاع پیدا خواهند کرد، و به آنها این امکان را میدهد تا این بخش را در بازیهای خود گسترش دهند.
۳. تولید برای پروژه مورفیوس: یک بروزرسانی از سوی پلیاستیشن
کریس نوردن (Chris Norden) | مهندس ارشد کارکنان | سونی
جد اشفورد (Jed Ashforth) | طراح بازی ارشد | گروه تکنولوژی | سونی
نیکولاسدوست (Nicolas Doucet) | تولید کننده ارشد، استودیوی ژاپن | سونی
مکان: اتاق ۲۰۱۴، سالن غربی
تاریخ: چهارشنبه، ۴ مارس (چهارشنبه، ۱۳ اسفند)
زمان؛ ۱۲:۳۰ ظهر تا ۱:۳۰
قالب جلسه: جلسه حمایت شده
نظرات