کپکام حداقل 10 بازی آنلاین معرفی نشده در دست ساخت دارد
مجله این هفته مصاحبهای با و از سران بالا رده ترتیب داده و درمورد برنامههای تجاری بخش آنلاین اطلاعاتی به دست آورده است. در میتوانید خلاصه این مصاحبه را بخوانید.
تبلیغات
: «از آنجایی که ژاپن بزرگترین منبع درآمد و خریداران ما است، قصد داریم تا اول از همه عرضه بازی را در آنجا شروع کنیم. البته مناطق دیگر را هم در نظر داریم اما فعلا مسئله آزمون و خطا است، حتی درمورد بازار آسیا. اما این بدان معنا نیست که بازی را در مناطق دیگر عرضه نمیکنیم.» : «درمورد Monster Hunter Frontier G ما فعلا قصد داریم اوضاع را به دست تیم سازنده بسپاریم و به آنها فضا دهیم چرا که بخش آنلاین ما حداقل بر روی ۱۰ بازی معرفی نشده درحال کار است، بنا بر این وقت زیاد داریم.» : «Dragon’s Dogma Online اولین بازی ما برای سال جدید است، مراحل ساخت بر روی Deep Down نیز ادامه دارد و ما فعلا در رابطه با آن صحبت نمیکنیم، لطفا به ما زمان دهید. ممکن است بتوانیم در سال جدید نمایشهای بیشتری از بازی نشان دهیم.» : «Deep Down بازیی است که میخواهیم سرمایه گذاری بلند مدتی برایش داشته باشیم، کم و بیش به اندازه ۱۵ سال، لذا نمیتوانیم فعلا نشانش دهیم چرا که سطح بصری و گرافیکی بازی قرار است جزو بهترینها باشد. پروسهی بزرگی است، اما ۵ یا ۶ برابر بیشتر از بازیی مانند Monster Hunter Frontier G نیاز به بهرهوری دارد.» : «ما قصد داریم چیزی بسازیم که هم طرفداران قدیمی و هم کسانی که برای اولین بار سراغش میروند راضی باشند.» سوگیورا: «من فکر میکنم ۲۰۱۵ سالی باشد که بخش آنلاین بهترین بازیهای خود را عرضه کند.»
کپکام
اخیرا سعی کرده به بازیهای آنلاین روی بیاورد و Dragon’s Dogma Online و Deep Down جزو پروژههای بزرگشان است. باید منتظر ماند و دید درآینده چه سرنوشتی را برای این شرکت قدیمی و پر طرفدار رقم خواهد زد.
منبع: Gematsu
داغترین مطالب روز