بسته الحاقی جدیدی برای بازی Starpoint Gemini Warlords معرفی شد

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
Starpoint Gemini Warlords
کمپانی آیس‌برگ اینتراکتیو و استودیو ال‌جی‌ام گیمز از انتشار محتوای اضافی عظیمی با نام Cycles of Warfare در تاریخ ۱۳ مهرماه برای بازی Starpoint Gemini Warlords خبر دادند.
تبلیغات

مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی آیس‌بِرگ اینتراکتیو به‌عنوان ناشر و استودیو ال‌جی‌ام گیمز به‌عنوان توسعه‌دهنده‌ی بازی Starpoint Gemini Warlords از انتشار محتوای اضافی عظیمی با نام «چرخه‌های جنگ» (Cycles of Warfare) خبر دادند که بیش از ۱۰۰ ساعت محتوای جدید، شامل فتوحات و پیروزی‌ها، سناریوها و موارد دیگری را به بازی اضافه خواهد کرد. این محتوای اضافه همچنین بازیکنان را قادر می‌سازد تا یک مسیر جدید، یک سلاح جدید، یک توانایی جدید و پنج جناح تازه با نام‌های یولین پکت، کورکِرا، اَوترلندز، اَزهِری و پِرایوتیرز را آزاد کنند.

کمپانی آیس‌برگ اینتراکتیو به مناسبت معرفی بسته الحاقی Cycles of Warfare، تریلر جدیدی را نیز منتشر ساخته است که برخی از محتوای موجود در آن را به نمایش در می‌آورد و در انتهای خبر قابل مشاهده است.

چرخه‌های جنگ اولین محتوای اضافی بازی Starpoint Gemini Warlords نیست و پیش از این در ماه می (اردیبهشت-خرداد) شاهد یک بروزرسانی با نام Planetary Assault برای بازی بودیم که امکان تسخیر سیارات، ایستگاه‌ها و موارد دیگر را برای بازیکنان فراهم می‌کرد.

محتوای اضافی Cycles of Warfare بازی Starpoint Gemini Warlords در تاریخ ۱۳ مهرماه (۵ اکتبر) و با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بازی Starpoint Gemini Warlords در ابتدا به صورت نسخه‌ دسترسی پیش از موعد در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت و نهایتا در تاریخ ۲ خرداد امسال (۲۳ می) به صورت رسمی منتشر شد و تا به این لحظه از بازی‌های انحصاری پی سی به شمار می‌آید.

آخرین تریلر بازی و تصاویر هنری جدید آن را می‌توانید در ادامه تماشا کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Starpoint Gemini Warlords
Starpoint Gemini Warlords
Starpoint Gemini Warlords

Starpoint Gemini Warlords
Starpoint Gemini Warlords
Starpoint Gemini Warlords
Starpoint Gemini Warlords
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات