تاریخ انتشار بازی Castle of Heart مشخص شد

پنج‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
Castle of Heart
استودیو 7Levels تاریخ انتشار بازی اکشن پلتفرمر Castle of Heart را با انتشار یک تریلر جذاب اعلام کرد.
تبلیغات

در بهمن‌ماه امسال بود که استودیو لهستانی 7Levels بازی Castle of Heart را که یک بازی اکشن پلتفرمر با الهام از مجموعه بازی‌هایی نظیر Dark Souls و Castlevania است معرفی کرد و اظهار داشت که این بازی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو 7Levels با انتشار یک تریلر جدید اعلام کرد که بازی Castle of Heart در تاریخ سوم فروردین‌ماه (۲۳ مارس) منتشر خواهد شد.

در این تاریخ بازی Castle of Heart در امریکای شمالی، اروپا و استرالیا با قیمت ۱۴.۹۹ دلار (یا معادل آن در مناطق مذکور) در دسترس خواهد بود. برای کسانی که با این بازی آشنا نیستند باید بگوییم که بازی Castle of Heart یک بازی پلتفرمر دو بعدی است که وقایع آن در قرون وسطی و در دنیایی اقتباس‌شده از اسلاوها اتفاق می‌افتد. بازیکنان کنترل یک شوالیه را بر عهده دارند که یک نفرین کشنده روی او قرار داده شده که به مرور زمان او را تبدیل به سنگ می‌کند؛ بنابراین بازیکنان باید دشمنان را از پای در آورده و به این ترتیب جان سالم به در ببرند.

طبق اعلام استودیو 7Levels، برای تکمیل نسخه نهایی بازی Castle of Heart نزدیک هفت ساعت زمان نیاز است و این بازی شامل ۲۰ مرحله مختلف در ۴ محیط با حال و هوای متفاوت است و امکان استفاده از ۵۰ نوع مختلف سلاح دوربرد و نزدیک‌برد را برای بازیکنان فراهم می‌کند. همچنین وجود دشمنان سرسخت در این بازی باعث چالش برانگیز‌تر شدن گیم پلی می‌شود و به این ترتیب بازیکنان را با چالش‌های زیادی روبه‌رو خواهد کرد.

نویسنده این خبر در وب‌سایت دوآل شاکرز می‌گوید که بازی Castle of Heart را در سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه Poznan Game Arena تجربه کرده است و آن را بسیار جذاب و سرگرم‌کننده توصیف می‌کند. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات