آداپتور 8bitdo استفاده از کنترلر پلی استیشن 4 در نینتندو سوییچ را ممکن می‌کند

یک‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Nintendo Switch
به‌تازگی کمپانی 8bitdo یک آداپتور بی‌سیم عرضه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد تا با کنترلر پلی‌استیشن 4 به تجربه بازی‌ها در نینتندو سوییچ بپردازند.
تبلیغات

کنترلر پرو برای کنسول نینتندو سوییچ یک گیم‌پد کامل به شمار می‌آید، اما این کنترلر تا حدی گران قیمت است. اگر در اطراف‌تان یک کنترلر دوال شاک 4 وجود دارد، این آداپتور USB کوچک می‌تواند یک جایگزین بهتر (و ارزانتر) باشد. در تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی، کمپانی 8bitdo که بیشتر به خاطر توسعه محصولاتی با حال‌و‌هوای کنسول‌های قدیمی شناخته می‌شود، یک دستگاه جدید با نام 8Bitdo Wireless USB Adapter عرضه کرده است که با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در دسترس بوده و امکان استفاده از چندین کنترلر برای تجربه بازی‌ها در کنسول نینتندو سوییچ را فراهم می‌کند. این آداپتور در کنار کنترلرهای دوال‌ شاک 3 و دوال شاک 4 از کنترلرهای ساخته‌شده توسط کمپانی 8bitdo هم پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین از کنترلرهای جدیدتر نینتندو نظیر کنترلر Wii remote، کنترلر پرو Wii U، جوی‌ کان نینتندو سوییچ و کنترلر پرو نینتندو سوییچ پشتیبانی می‌کند.

8Bitdo Wireless USB Adapter

این دستگاه گزینه‌های زیادی را برای تجربه بازی‌های Zelda در اختیار می‌گذارد، اما این آداپتور تنها روی نینتندو سوییچ کار نمی‌کند. طبق اعلام کمپانی 8bitdo، این آداپتور از ویندوز، مک، اندروید تی‌وی، Raspberry Pi و دستگاه‌های Retrofreak پشتیبانی می‌کند و تمام این‌ها بدان معناست که این دستگاه راه‌های زیادی را برای استفاده از کنترلرهای در دسترس پیش روی شما قرار می‌دهد. این دستگاه ظاهر جذابی هم دارد و در طراحی آن از آجرهای نمادین بازی Super Mario Bros الهام گرفته شده است. نویسنده این خبر در وب‌سایت The Verge می‌گوید که هنوز فرصت امتحان کردن این دستگاه را نداشته است، اما آداپتور قبلی این کمپانی به خوبی کار می‌کند. شما می‌توانید این آداپتور بی‌سیم را هم‌اکنون از فروشگاه آمازون تهیه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات