نسخه فیزیکی بازی Voez در تابستان سال 2018 برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
Voez
کمپانی فلای‌های ورکس از انتشار نسخه فیزیکی بازی Voez در تابستان سال جاری میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی فلای‌های ورکس اعلام کرد که یک نسخه فیزیکی از بازی ریتمیک Voez در تابستان سال جاری میلادی در امریکای شمالی برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

بازی Voez در سال ۲۰۱۶ برای اندروید و iOS منتشر شد و پس از آن در اسفندماه ۱۳۹۵ برای کنسول نینتندو سوییچ پورت شد. بازی Voez یک اثر ریتمیک به شمار می‌آید که بازیکنان باید هنگام عبور نوت‌های موسیقی به آنها ضربه زده یا آنها را نگه دارند. همچنین هر آهنگ دارای سه سطح دشواری است که سرعت عبور نوت‌های موسیقی را تعیین می‌کند.

بازی Voez دارای ۵۰ آهنگ از ژانر‌های مختلف است و بازیکنان در جریان بازی اپیزودهای متحرکی را آزاد خواهند کرد که یک داستان در اختیار می‌گذارد. اگر چه این داستان‌ها ممکن است ضروری نباشند، اما جوایز خوبی به حساب می‌آیند که تنها در سطوح دشوار بازی به بازیکنان تعلق می‌گیرد.

کمپانی فلای‌های ورکس بیشتر به خاطر بازی‌هایی نظیر بازی Kamiko و بازی Ambition of the Slimes که به تازگی برای نینتندو سوییچ منتشر شد، شناخته می‌شود. این کمپانی نشان داده است که به ژانرهای مختلفی علاقه دارد، اما انتشار هر یک از بازی‌های آنها نشان می‌دهد که این کمپانی متعهد به ارائه بازی‌های مستقل با کیفیت به بازیکنان است.

نسخه فیزیکی بازی Voez در تابستان سال جاری میلادی با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در امریکای شمالی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات