تیم سازنده سونیک در فکر ساخت ریمیکی از بازی Sonic Adventure
۲۰ سالی میشود که جوجه تیغی محبوب دنیای بازیهای ویدیویی، یعنی «سونیک» با Sonic Adventure راهش را به دنیای بازیهای سه بعدی باز کرد. در این بازی که شاید تأثیر گذارترین قسمت از این مجموعه پرطرفدار باشد، تاکاشی ایزوکا، کارگردان بازی روی بازخورد کارهایی که او و باقی تیمش در پروسه ساخت انجام دادند تمرکز داشت.
ایزوکا به دشواریهای ساخت یک دنیای سه بعدی برای این جوجه تیغی آبی و تغییر مکانیسم مرکزی دوبعدی آثار ساخته شده اشاره کرد. او گفت:
وقتی وارد دنیایی سه بعدی و مکانی شدید که میتوانید در هر مسیری حرکت کنید، هرگز مطمئن نیستید که به کجا بروید. این شکل از گیمپلی نیازمند طراحی مرحله کاملاً متفاوت است.
با این حال بین همه این بازخوردها ایزوکا همیشه نواقص و ناهمواریها را میدید. در عین حال که تیمش همچنان یکی از بلند پروازانهترین آثار این مجموعه را خلق کرد، ایزوکا به بهبود بیشتر بازی اعتقاد داشت. او در ادامه صحبتهایش گفت:
به هر حال این اولین بازی سه بعدیای بود که رویش کار میکردیم و وقتی هم اکنون به آن نگاه میکنم، متوجه ناهمواریهای درونش میشوم و دوست دارم یک ریمیک از آن بسازم.
بنابراین شاید بتوان گفت که انتظارات به پایان رسید و اولین جرقهها از ساخت Sonic Adventure Remake زده شد. البته شاید هیچ قصد و نیتی پشت این صحبتها نبوده باشد و فعلاً هیچ رونمایی رسمی از ریمیک بازی Sonic Adventure شکل نگرفته است. اما با توجه به گفته رئیس تیم سونیک مبنی بر خواسته قلبیش برای ریمیک یک پلتفرمر سه بعدی ۲۰ ساله، سخت است که امیدوار نباشیم.
Sonic Adventure یک بازی پلتفرمر با گیم پلی سهبعدی برای کنسول دریم کست سگا بود که در سال ۱۹۹۸ منتشر شد. داستان بازی شخصیتهایی مثل سونیک، مایلز، تیلز، ناکلز، امی روز، بیگ د کت و E-102 گاما را در مسیری برای جمعآوری ۷ زمرد آشوب و متوقف کردن دکتر رباتنیک دنبال میکرد.