صحبت های سازنده بازی Disintegration در مورد کمپین آن

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
Disintegration
سازنده‌ی بازی Disintegration اعلام کرد که کمپین بازی بخش بزرگی از آن محسوب می‌شود.
تبلیغات

مارکوس لتو (MarcusLehto)، سازنده بازی Disintegration که یکی از سازندگان اصلی سری محبوب Halo محسوب می‌شود، در طی روزها و هفته‌های گذشته اطلاعات زیادی در مورد این بازی شوتینگ و استراتژی به اشتراک گذاشته است. کمی پیش او در مورد تن بازی و چگونگی الهام گرفتن آن از برنامه تلویزیونی Firefly صحبت کرد و حالا طی مصاحبه‌ی جدیدی با DualShockers، او به جزئیات روایت فرضیه اصلی داستان بازی پرداخته است.

لتو کمپین اصلی را به‌عنوان بخش واقعا بزرگی از کل تجربه بازی Disintegration توصیف می‌کند. او در ادامه توضیحات بیشتری در مورد اینکه چگونه بشریت در آستانه انقراض بوده است و ما تصمیم گرفتیم برای اجتناب از این امر با ربات‌ها ادغام شویم و اینكه چگونه این کار سرانجام منجر به تضاد پیدا کردن ایدئولوژی‌ها بر سر تصمیمات بعدی شد، صحبت کرد. او در ادامه گفت:

لتو همچنین توضیح داد که این بازی به‌صورت جدی روی زمین متمرکز است و مسائل را محلی نگه می‌دارد. به عبارت دیگر به این مسائل که آیا بشریت توانسته است به فضا برسد و در سیارات دیگر مستقر شود پرداخته نخواهد شد. این ایده‌ای است که آن‌ها برای بازی‌های آینده نگه داشته‌اند. بازیکنان همچنین با شخصیت‌های معمولی انسانی در طی بازی برخورد خواهند کرد. او ادامه داد:

بازی Disintegration در سال ۲۰۲۰ برای ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات