بازی Sky: Children of the Light از قابلیت کراس پلی روی همه‌ی کنسول‌ها برخوردار خواهد شد

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
Sky: Children of the Light
استودیوی Thatgamecompany انتشار نسخه‌ی کنسولی بازی Sky: Children of the Light را در کنار پشتیبانی از قابلیت کراس پلی روی همه‌ی این پلتفرم‌ها تأیید کرد.
تبلیغات

بازی زیبا و ماجراجویانه‌ی Sky: Children of the Lightسال گذشته توسط سازندگان بازی Journey برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS منتشر شد. اما افرادی که بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی این بازی زیبا روی کنسول‌های خود بودند، مدتی است که برای انتشار هرگونه خبری از سوی Thatgamecompany انتظار می‌کشند. بااین حال، توسعه‌دهندگان Children of the Light تاکنون صحبت‌های چندانی را در رابطه با احتمال انتشار نسخه‌ی کنسول این بازی یا زمان عرضه‌ی آن ارائه نکرده بودند.

جنوا چن (Jenova Chen) یکی از مؤسسین این استودیو و کارگردان خلاق بازی Sky: Children of the Light در مصاحبه‌ی اخیر خود با MCV UKاعلام کرده که این بازی در آینده‌ برای تمامی کنسول‌های نسل فعلی منتشر شده و روی تک تک این پلتفرم‌ها از قابلیت کراس پلی پشتیبانی خواهد کرد:

بازی ما (Sky: Children of the Light) هم‌اکنون در آیپد و پی‌سی قابل اجرا بوده و در آینده برای کنسول‌های بازی نیز منتشر خواهد شد. این بازی، در آینده از قابلیت کراس پلی روی تمامی این پلتفرم‌ها اعم از سوییچ و پلی‌استیشن برخوردار خواهد بود.

چن، تاریخ مشخصی را برای انتشار نسخه‌ی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ اعلام نکرد، اما حداقل می‌دانیم که این بازی بالاخره برای هر سه کنسول منتشر خواهد شد. علاوه‌برآن، قابلیت پشتیبانی از کراس پلی در تمامی پلتفرم‌ها نیز خبر بسیار خوبی محسوب می‌شود؛ به‌خصوص در شرایطی که می‌دانیم، عناصر اجتماعی نقش مهمی را در ساختار این بازی ایفا می‌کنند.

شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، به نقد و بررسی زومجی از این بازی نیز دسترسی داشته باشید. در قسمت‌هایی از این مطلب می‌خوانیم:

اثر جدید سازندگان بازی ویدیویی و تحسین‌شده‌ی Journey، در ساده‌ترین بیان ممکن یکی از فکرشده‌ترین بازی‌هایی است که می‌توانید سراغ تجربه‌ی آن‌ها روی پلتفرم موبایل بروید.
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات