بازی Broomstick League ماه آینده در قالب Early Access منتشر می‌شود

یک‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
مطالعه 3 دقیقه
Broomstick League
بازی Broomstick League یک بازی رقابتی و در سبک ورزش Quidditch در داستان‌های هری پاتر است که در ماه مارس ۲۰۲۰ به‌صورت Early Access در دسترس قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

بازی Citadel: Forged with Fireدر سال ۲۰۱۸ حالت جدیدی را با عنوان Broomstick League معرفی کرد، که به بازیکنان خود امکان رقابت در یک میدان مسابقه را با استفاده از جاروهای جادویی فراهم می‌کرد. شما باید در این بازی با این جاروها به پرواز درآمده و با تلاش برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر، با سایر رقبا در یک میدان مسابقه به رقابت بپردازید. اگر این بازی برای شما هم آشنا به نظر می‌رسد باید گفت که درست متوجه شدید. Broomstick League عملاً همان بازی Harry Potter: Quidditch World Cup است که در سال ۲۰۰۳ منتشر شده بود و به مراتب پیشرفته‌تر است.

استودیوی Virtual Basement LLC و شرکت ناشر این بازی، یعنی Blue Isle Studios از سال ۲۰۱۸ تصمیم به ساخت بازی مستقل این مسابقه گرفتند که براساس برنامه‌ریزی‌های قبلی این شرکت، قرار است ماه آینده در پلتفرم استیم به‌صورت Early Accessقابل دریافت باشد. توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کردند که حالت دسترسی اولیه به بازی Broomstick League حدود ۹ الی ۱۲ ماه به طول خواهد انجامید. ضمن اینکه درحال‌حاضر امکان ثبت‌نام برای دسترسی به نسخه آزمایشی این بازی قبل از تاریخ تعیین شده فراهم شده است.

Broomstick League

این‌بازی بیشتر به ترکیبی از بازی‌های Rocket League و Harry Potter: Quidditch World Cup شباهت دارد که در آن، از حالت‌های مختلف یک‌دربرابر‌یک، دو دربرابر دو و سه‌ درمقابل‌ سه نفر استفاده می‌شود. در سال ۲۰۱۸ اعلام شد که در مود جدید بازی Citadel: Forged with Fire از حالت رقابت در تیم‌های ۵ نفره نیز پشتیبانی خواهد شد اما به‌نظر می‌رسد که این حالت فعلاً کنار گذاشته شده است. بازیکنان در این‌بازی می‌توانند با استفاده از جاروهای چوبی و جادویی خود در سرتاسر میدان مسابقه به پرواز درآمده و با استفاده از چوب دستی جادویی خود طلسم‌هایی مانند پس‌گرفتن توپ از دست رقیب یا تلپورت شدن به نقطه‌ی دیگری از میدان مسابقه در کسری از ثانیه را اجرا کنند.

مشابه آنچه که در Rocket League نیز شاهد آن بودیم، در این‌بازی امکان ویرایش و شخصی‌سازی نیز فراهم شده است. بازیکنان می‌توانند با امکاناتی که در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود، کاراکتر خود را سفارشی‌سازی کرده و از بین جاروها و چوب‌دستی‌ها و سایر آیتم‌های بازی، موارد مورد نظر خود را انتخاب کنند. ضمن اینکه امکان به کاربردن ایموت‌ها و طعنه‌ نیز حین بازی وجود خواهد داشت.

تریلر جدیدی که از بازی مستقل Broomstick League منتشر شده، دید اولیه‌ی خوبی از نحوه طراحی هنری و گیم‌پلی بازی را در اختیار شما قرار خواهد داد. ضمن‌اینکه می‌توان در این‌ویدیو، استفاده از هردو حالت دید سوم‌شخص و اول‌شخص را مشاهده کرد.

دانلود از آپارات

براساس اخباری که در وبسایت استیم منتشر شده است، آزمایش‌هایی که روی نسخه بتای این بازی انجام شده، ویژگی‌های جدیدی را به ساختار بازی اضافه کرده و نقشه‌ی جدیدی را معرفی می‌کند که ظاهراً یک موجود افسانه‌ای در آن حضور داشته و شرایط بازی را دچار تغییر خواهد کرد. ارتقاء هوش مصنوعی بازی و امکان مکالمه‌ی سریع در حین بازی، از دیگر ویژگی‌های این‌بازی خواهد بود. بازیکنان می‌توانند با استفاده از سیستم گروهی بازی Broomstick League، با تیمی متشکل از دوستان خود در مسابقه شرکت کنند. ضمن‌اینکه یک‌ سری تغییرات جدید نیز درحال اضافه شدن به گیم‌پلی نسخه بتای بازی است.

درحال حاضر، فقط خبر انتشار این‌بازی برای پلتفرم پی‌ سی تأیید شده است؛ اما باتوجه به‌اینکه استودیوی توسعه‌دهنده این‌بازی، بازی‌های قبلی خود را برای ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 نیز منتشر کرده است، می‌توان امیدوار بود که درنهایت Broomstick League را در کنسول‌های بازی نیز ببینیم. نسخه Early Access این بازی در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۰ یا ۱۵ اسفند سال جاری در پلتفرم استیم قابل دریافت خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات