Wasteland 3 بسیار بزرگتر از چیزی است که همه تصور میکنند
توسعهدهندگان استودیوی inXile Entertainmentدر ماههای گذشته نیز در خصوص تأثیر مثبت و قابل توجهی که خرید امتیاز این شرکت توسط مایکروسافت بر روند توسعه Wasteland 3گذاشته، صحبت کردهاند. براین اساس، بودجه و منابع گستردهی مایکروسافت این امکان را در اختیار توسعهدهندگان قرار داده تا از جوانب مختلف به ارتقاء سطح پروژهی فعلی خود بپردازند. حالا به نظر میرسد که سازندگان Wasteland 3 به خوبی از این منابع بهره برده و مقیاس دنیای بازی را بسیار بزرگتر از چیزی که در ابتدا تصور میشد، گسترش دادهاند.
آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg) رئیس بخش بازاریابی ایکسباکس، در پیام جدیدی که ازطریق توییتر منتشر کرده به صحبتهای اخیر خود با برایان فارگو (Brian Fargo) رئیس استودیوی inXile اشاره داشته و در خصوص روند توسعه Wasteland 3 اطلاعات جدیدی را منتشر کرده است. براساس اظهارات گرینبرگ، توسعهدهندگان این بازی در حال حاضر احساس بسیار خوبی نسبت به نتیجه کار داشته و مقیاس پروژه را نسبت به ابتدای کار، تا مقادیر قابل توجهی گسترش دادهاند. فارگو حد و اندازهی بازی جدید خود را «خیره کننده» توصیف میکند.
«همین چند لحظه پیش در تماس با برایان فارگو از inXile درباره Wasteland 3 صحبت میکردیم. تیم توسعهدهندگان احساس بسیار خوبی نسبت به نتیجه کار داشته و بازی بسیار بزرگتر از چیزی که در ابتدا تصور میشد از آب درامده است. شخصاً برای تجربه این بازی بسیار هیجان زده هستم. دیگر نمیتوان تا ۲۸ اوت انتظار کشید!»
استودیوی inXile Entertainment قبلاً هم اعلام کرده بود که Wasteland 3 بیش از ۵۰ ساعت محتوای گیمپلی ارائه کرده و حداقل ۱۰ پایان بندی متفاوت و منحصربهفرد خواهد داشت.
Wasteland 3 در تاریخ ۲۸ اوت (جمعه ۷ شهریور) برای پلیاستیشن 4، ایکسباکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. استودیوی inXile اخیراً بازی PvP جدید خود را برای هدستهای واقعیت مجازی و با نام Frostpoint VR: Proving Groundsمعرفی کرد. این بازی نیز بهزودی برای Oculus و Steam VR منتشر خواهد شد. آنها علاوهبر این موارد، اولین بازی فرست پارتی خود برای مایکروسافت را در دست ساخت دارند که بنابر گزارشها در سبک نقش آفرینی و با موتور بازیسازی Unreal Engine 5 ساخته میشود.