ریاست یکی از سازندگان قدیمی هیلو بر بخش خلاقیت تیم ساخت Halo Infinite
Halo Infinite قرار بود یکی از آثار انحصاری ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در زمان عرضهی این کنسولها باشد؛ اما انتشار جدیدترین قسمت مجموعهی هیلو تا پاییز سال ۲۰۲۱ عقب افتاد. استودیوی 343 اینداستریز اخیرا قول داده که شروع به انتشار اخبار و اطلاعات مهمی از بازی هیلو اینفینیت بهصورت ماهیانه کند. بااینحال، هنوز جزئیات زیادی از برنامهی آنها برای به اشتراکگذاری اطلاعات از بازی مشخص نشده است. از طرفی اما بهنظر میرسد که یک عامل احتمالا تعیینکننده در پشت پردهی ساخت این بازی شوتر اولشخص و مورد انتظار تغییر کرده باشد.
شاید نام جوزف استیتن برای کسانی که برای سالهای طولانی طرفدار هیلو هستند آشنا باشد. او برای سالها یکی از افراد شاخص و مهم دخیل در نویسندگی و نحوهی روایت داستانی این مجموعه در استودیوی بانجی محسوب میشد. او همچنین در بسیاری از نسخههای هیلو کارگردانی صحنههای سینمایی بازی را برعهده داشت. استیتن پس از اعلام خبر تأخیر در انتشار Halo Infinite، در اوایل شهریورماه امسال بهعنوان مدیر پروژه به تیم ساخت این بازی ملحق شد. حال بهنظر میرسد که سمت او در استودیوی 343 اینداستریز ارتقا پیدا کرده است؛ چراکه او حالا سمت خود را در پروفایل لینکدیناش به رئیس بخش خلاقیت کل این استودیو تغییر داده است.
رئیس بخش خلاقیت یک استودیو معمولا باید روی تمام عوامل مرتبط با خلاقیت بازیها و استراتژی بلندمدت آنها نظارت داشته باشد. بااینحال، مسئولیتها و سلسلهمراتب مدیریتی در استودیوهای مختلف میتوانند با یکدیگر متفاوت باشند. به همین دلیل نیز این احتمال وجود دارد که وظایف سمت مذکور در 343 اینداستریز کمی متفاوت باشند و شاید نتوانیم دقیقا حدس بزنیم که چنین تغییری در سطح مدیریتی استودیو چقدر میتواند در برنامهی کلی آنها برای ساخت هیلو اینفینیت تأثیرگذار باشد.
بازی Halo Infinite در پاییز سال جاری میلادی برای پلتفرمهای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد.
نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.