Halo Infinite؛ انتشار اطلاعاتی از آب و هوای پویا تا زیست بوم های مختلف جهان بازی
سازندگان بازی مورد انتظار Halo Infinite چندوقت پیش از این صحبت میکردند که این بازی قرار است بهنوعی ریبوتی معنوی از مجموعهی هیلو باشد. آنها همچنین قول دادهاند همانند تجربهای که هیلو اینفینیت ارائه میدهد، در کل بازیهای این مجموعه دیده نشده است. استودیوی 343 اینداستریز تغییرات زیادی نسبت به بازیهای قبلی در هیلو اینفینیت اعمال کرده و برای مثال، میدانیم که این بازی جهانبازترین نسخهی مجموعه خواهد بود. در همین راستا، آنها بهتازگی اطلاعات و جزئیات بیشتری از هیلو اینفینیت ارائه دادهاند.
مواردی مانند آبوهوای پویا و چرخهی شبوروز دیگر جزوی جداناشدنی از طراحی بازیهای جهانباز امروزی محسوب میشوند و حالا میدانیم که این عناصر در هیلو اینفینیت نیز وجود دارند. بااینحال، هیلو اینفینیت علاوهبر آبوهوای پویا، سیستم باد و مه پویا نیز دارد. استودیوی 343 اینداستریز اعلام کرده که سیستم طوفان شن و کولاک نیز پس از عرضهی بازی طی آپدیتهایی به آن اضافه میشود.
چرخهی شبوروز بازی نیز قرار نیست صرفا بهصورت تزئینی در بازی قرار گیرد. بسته به اینکه در بازی شب است یا روز ، جنبههایی از بازی دستخوش تغییر خواهد شد. یکی از معمولترین تغییرات به کاتسینهای بازی برمیگردد که اگر زمان درون بازی پس از غروب آفتاب باشد، صحنههای سینمایی نیز در همان زمان نمایش داده میشوند. گفتنی است سلاحهایی که بازیکن در بازی حمل میکند نیز در کاتسینها نشان داده میشوند. علاوهبر این، تعداد گشتهای دشمنان شامل فانتومها، شیلدها و دشمنانی که از نورافکن استفاده میکنند، در شبهنگام بیشتر خواهد بود. مستر چیف همچنین در شب بیشتر به Gruntهایی برمیخورد که خوابیدهاند.
جهان اپن ورلد هیلو اینفینیت همچنین دارای زیستبومهای مختلفی است. زیستبوم اصلی بازی براساس آبوهوا و پوشش گیاهی مناطق شمال غربی آمریکا طراحی شده است. نکتهی جالب اینجاست که مقر اصلی مایکروسافت در شهر سایتل ایالت واشنگتن قرار دارد که در شمال غرب آمریکا واقع شده است. بااینحال، بازیکنان میتوانند انتظار داشته باشند که زیسببومهای دیگری شامل مناطق باتلاقی، مناطق جنگزده، غارها، ساختمانهای Forerunnerها، پایگاههایی مطرود و مناطق مختلف دیگر را در هیلو اینفینیت تجربه کنند. در جهان بازی حیات وحش نیز وجود دارد که برخی از آنها شبتاب هستند؛ گرچه حیوان وحشی و شکارچی در بازی وجود نخواهد شد.
در مورد مأموریتها و مراحل فرعی، بازیکنان میتوانند برای یافتن فایلهایی صوتی در محیط بازی جستوجو کنند. برخی از این فایلهای صوتی اطلاعات کاملتری از حلقهی Zeta Halo، ساکنان و تاریخچهی آن را شامل میشوند. بازیکنان همچنین آزاد خواند بود که به گشتوگذار در محیط بازی بپردازند و هروقت دوست داشتند مراحل فرعی بازی را انجام دهند. این نکته را هم باید درنظر گرفت که برخی از این مراحل فرعی ارتباط مستقیمی با داستان اصلی هیلو اینفینیت دارند. البته داستان اصلی بازی حالتی خطی دارد و بازیکنان نمیتوانند هیچ بخشی از آن را رد کنند و انجام یا عدم انجام مراحل فرعی مرتبط با داستان Halo Infinite، تاثیری بر روایت اصلی بازی نخواهد داشت.
بازی Halo Infinite در پاییز ۱۴۰۰ برای پلتفرمهای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.
نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.