نمایش کشور پرتغال و ژوآئو سوم در تریلر تازه بازی Civilization VI

یک‌شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
ژوآئو سوم، فرمانروای کشور پرتغال در بازی Civilization VI
استودیوی فراکسیس و شرکت توکی گیمز با انتشار تریلری به نمایش محتواهای تازه بسته‌ی الحاقی بعدی بازی Sid Meier’s Civilization VI پرداختند.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوی فراکسیس و شرکت توکی گیمز تریلر جدیدی از بازی Sid Meier’s Civilization VI را منتشر کردند که به نمایش محتواهای بسته‌ی الحاقی بعدی این اثر استراتژی محبوب می‌پردازد. این تریلر به‌طور خاص نگاهی جامع و کامل به تمدن جدید پرتغال و رهبرش ژوآئو سوم دارد. در بخش دیگری از این تریلر شاهد نیروی دریایی «ناو» هستیم که جای «کاراول»، کشتی‌های سبک وزن دو یا سه دکله با بادبان‌های سه‌گوش را می‌گیرد و امکان ساخت پایگاه‌های Feitoria به‌منظور افزایش تجارت خارجی را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

دانلود از آپارات

درکنار این موارد، ساختمان Navigation School جایگزین ساختمان دانشگاه می‌شود که باعث رونق بیشتر تجارت شما خواهد شد. در این تریلر توانایی‌های Porta de Cerco و Casa da Índia نیز به بازیکنان معرفی می‌شود که هر یک قابلیت‌های منحصربه‌فردی را در اختیار می‌گذارند. تازه‌ترین بسته‌ی الحاقی بازی Civilization VI در تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۰ (۲۵ مارس ۲۰۲۱) منتشر می‌شود و مانند همه‌ی بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی‌های پیشین، به‌شکل هم‌زمان در همه‌ی پلتفرم‌ها اعم از کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود.

بازی Sid Meier’s Civilization VIبه‌واسطه‌ی گیم‌پلی روان، سرگرم‌کننده و اعتیادآور، داشتن عمق استراتژیک بسیار بالا، گرافیک زیبا و چشم‌نواز و البته موسیقی‌های بی‌نظیر توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ را کسب کند. در خلاصه‌ی بررسی این بازی می‌خوانیم: «بازی Civilization 6 قطعاً بهترین نسخه از این سری تا به امروز است که توانسته تمام ویژگی‌های مثبت و هسته‌ی اصلی گیم‌پلی نسخه‌های پیشین را حفظ کند و با اعمال تغییراتی هرچند جزئی یک تجربه بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده و درعین‌حال عمیق و استراتژیک را ارائه کند که تجربه آن برای تمام طرفداران بازی‌های استراتژیک جذاب است.» فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات