// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۸

رونمایی از محتویات جدید برای بازی های Age of Empires 2 و Age of Empires 3

مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که دو آپدیت جدید به بازی‌های Age of Empires 2: Definitive Edition و Age of Empires 3: Definitive Edition اضافه خواهد شد.

مایکروسافت و توسعه‌دهندگان سری بازی‌های Age of Empires یعنی World's Edge در رویداد اخیر Age of Empires خود، وقت زیادی را صرف گفت‌وگو در مورد بازی بسیار مورد انتظار Age of Empires 4، جزئیات تمدن جدید سلطنت دهلی، تمدن چین و نشان دادن میزان قابل توجهی از گیم‌پلی جدید این بازی کردند. بااین‌حال همان‌طور که پیش‌تر وعده داده شده بود، آن‌ها همچنین به معرفی آپدیت‌های آینده‌ی بازی‌های Age of Empires 2: Definitive Edition و Age of Empires 3: Definitive Edition پرداختند.

بازی Age of Empires 2: Definitive Edition به زودی دومین بسته‌ی الحاقی کامل خود را دریافت خواهد کرد. این بسته‌ی الحاقی که Dawn of the Dukes نامیده می‌شود، بازیکنان را به اروپای شرقی می‌برد و تابستان امسال منتشر خواهد شد. اطلاعات زیادی در مورد اینکه چه چیزی در این بسته‌ی الحاقی وجود خواهد داشت در دسترس نیست، اما به احتمال زیاد یک کمپین تازه به همراه تمدن‌های جدید به بازی اضافه خواهد شد.

همچنین این بازی قرار است اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی یک به‌روزرسانی جدید دریافت کند که حالت Co-op را به بازی اضافه خواهد کرد. این اولین‌بار است که چنین حالتی به سری بازی‌های Age of Empires اضافه می‌شود و ممکن است این حالت در بازی Age of Empires 4 نیز وجود داشته باشد. یک سری مأموریت‌های خاص کمپین بازی و نبردهای تاریخی توسط توسعه‌دهندگان برای پشتیبانی از حالت Co-op انتخاب خواهند شد.

بازی Age of Empires 3: Definitive Edition نیز همچنین آپدیت مخصوص خود را دریافت خواهد کرد. این آپدیت در تاریخ ۲۴ فروردین ماه منتشر خواهد شد و ایالات متحده را به‌عنوان تمدن جدید به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین این آپدیت ۹ واحد جدید، یک مکانیک جدید age-up، یک کاوشگر جدید و یک شهر جدید را به بازی اضافه می‌کند. بازیکنانی که در مدت زمانی محدود بتوانند تعدادی چالش درون بازی را به پایان برسانند، می‌توانند این به‌روزرسانی را به‌صورت رایگان دریافت کنند. همچنین شما می‌توانید این بسته‌ی الحاقی را با قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری کنید.

همچنین تأیید شده است که یک بسته‌ی الحاقی برای بازی Age of Empires 3: Definitive Edition در دست ساخت است. این بسته اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه خواهد شد و تمدن‌های آفریقایی را به بازی اضافه می‌کند اما جزئیات بیشتری در این رابطه اعلام نشد.

بازی‌های Age of Empires 2: Definitive Edition و Age of Empire 3: Definitive Edition هر دو روی پی سی در دسترس هستند. در ادامه شما می‌توانید ویدیو معرفی این محتویات جدید را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده