اینسایدر Call of Duty: گرافیک Vanguard روی PS5 خیره‌کننده است

جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
پرومو آرت لیک شده بازی Call of Duty: Vanguard
برخی از خبرنگاران صنعت گیم پس از تماشای یکی از مراحل بخش داستانی Call of Duty: Vanguard، به‌گرافیک چشم‌نواز این اثر روی پلی استیشن 5 اشاره کرده‌اند.
تبلیغات

سال پیش حدودا در همین روزها و همین ماه‌ها بود که شاهد رونمایی از تازه‌ترین قسمت سری بازی Call of Duty بودیم. حالا دوباره به‌همین بازه‌ از سال رسیده‌ایم و کم کم، وقت نمایش قسمت جدید از این مجموعه‌ی محبوب فرا رسیده است. به‌لطف خبرهایی که طی روزهای اخیر از گوشه‌وکنار صنعت بازی دریافت کرده‌ایم، نسخه‌ی جدید از سری بازی Call of Duty با نام Vanguard امسال عرضه شده و بازیکنان را به‌دوران جنگ جهانی خواهد برد.

تا زمان معرفی این بازی که ظاهرا امروز/امشب در بازی Call of Duty Warzone اتفاق می‌افتد، خبرها و اطلاعات مختلفی از آن توسط خبرنگارهای صنعت بازی، مخابره می‌شود. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی و طبق توییت‌های منتشر شده از تام هندرسون، خبرنگار رسانه‌ی دوال‌شاکرز، به‌نظر می‌رسد که جلوه‌های بصری بخش داستانی Vanguard روی پلی استیشن 5، بسیار زیبا و چشم‌نواز خواهد بود. هندرسون در توییت خود چنین نوشته است:

«روند یکی از مراحل بخش داستانی Vanguard و نحوه‌ی اجرای این بازی روی پلی استیشن 5 را تماشا کردم. این بازی یکی از زیباترین آثار نسل ۹ خواهد بود. چنین جمله‌ای قطعا یک ادعای بزرگ است اما باید بگویم که بازی واقعا زیبا است. طی مرحله‌ای که در زمان شب جریان داشت (شب D-Day در جنگ جهانی) همچنان می‌توانیم زیبایی‌های گرافیکی بازی را ببینیم و حالا دیگر از فیلترهای رنگ خاکستری همیشگی سری CoD خبری نیست. به‌نظر می‌رسد که سازندگان بازی (تیم اسلج‌همرگیمز) از حداکثر توان پلی استیشن 5 استفاده کرده است. بازی با سایه‌ها و نورپردازی بسیار باکیفیت در تیراندازی‌ها و اینجور موارد از جمله ویژگی‌های اصلی جلوه‌های بصری بازی خواهند بود.»

باکس آرت فاش شده بازی Call of Duty: Vanguard

در سوی دیگر، به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی‌های جدید بخش Warzone آن را به‌یک تجربه‌ی بسیار بزرگ‌تر تبدیل می‌کند. یکی از اینسایدرهای دنیای گیم که با یوزرنیم GhostOfHope در توییتر فعالیت می‌کند، اعلام کرده که نقشه‌ی جدید وارزون حدودا ۲ برابر نقشه‌ی «وردانسک» بزرگ‌تر و پرجزئیات‌تر است. موضوعی که احتمالا یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های تیم تولید برای پورت کردن این مپ روی کنسول‌های نسل هشت محسوب شود. طبق گفته‌ی GhostOfHope، حالت وارزون روی کنسول‌های نسل هشت از منظر گرافیکی، داون‌گرید می‌شود تا اندازه‌ی بزرگ نقشه و تعداد بالاتر بازیکنان (احتمالا ۲۰۰ بازیکن) روی کنسول‌های نسل هشت قابل اجرا باشند.

برای بررسی درست بودن یا نبودن این ادعاها، تا زمان رونمایی رسمی از گیم‌پلی و سایر اطلاعات بازی که احتمالا همین امشب باشد، باید صبر کنیم. طبق شایعات موجود، بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) راهی پلفترم‌های نسل هشت و ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و پی سی خواهد شد. رویدادهای آلفای این بازی از ۲۷ تا ۲۹ آگست (۵ تا ۷ شهریور) برگزار می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات