تریلر جدید Genshin Impact گیم پلی الوی را نشان می‌دهد [گیمزکام 2021]

پنج‌شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کاراکتر الوی در بازی Genshin Impact
در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۱، تریلر جدیدی از گیم‌پلی کاراکتر الوی در Genshin Impact به‌نمایش درآمد که نحوه مبارزات او را نشان می‌دهد.
تبلیغات

Genshin Impact را می‌توان یکی از بازی‌های موفق رایگان (Free 2 Play) دانست که از زمان عرضه تابه‌امروز دستاوردهای مختلفی را کسب کرده است. همچنین استودیو MiHoYo درحال همکاری با گوریلا گیمز است تا شاهد شخصیت الوی در بازی گنشین ایمپکت باشیم.

در گیمزکام ۲۰۲۱، تریلر جدیدی از بازی Genshin Impact منتشر شد و در جریان آن، گیم‌پلی الوی به‌نمایش درآمد. الوی یک کاراکتر پنج ستاره خواهد بود و به‌صورت رایگان در اختیار تمامی کاربرانی قرار می‌گیرد که به سطح ۲۰ رسیده باشند. همچنین الوی ابتدا در تاریخ ۱۰ شهریور ماه (یک سپتامبر) برای کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار می‌گیرد و در آینده، برای کاربران پی سی و موبایل هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

الوی در جریان گنشین ایمپک دارای نارنجک یخی است که به‌واسطه‌ی آن می‌توانند دشمنان را منجمد کرده و به‌راحتی به نقطه ضعف‌شان آسیب وارد کند. از نظر ظاهر بصری هم وی به‌گونه‌ای طراحی شده که با حال و هوای شخصیت‌های گنشین ایمپکت هم‌خوانی داشته باشد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی الوی در Genshin Impact را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات