حذف نسخه Game of the Year بازی Hitman از فروشگاه GOG

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
هیتمن با اسلحه در دست نشسته جلوی پنجره
فروشگاه GOG نسخه Game of the Year بازی Hitman را به‌دلیل مغایرت با قوانین و اعتراض کاربران از پلتفرم خود حذف کرده است.
تبلیغات

مدتی است که نحوه قرار گرفتن نسخه Game of the Year (بهترین بازی سال) بازی Hitman (هیتمن) در فروشگاه GOG موجب اعتراض کاربران این پلتفرم شده است. چراکه استفاده از برخی از امکانات این بازی نیازمند دسترسی به اینترنت است. به‌همین‌ترتیب، فروشگاه GOG به‌دنبال اعتراض کاربران فعلا این نسخه از بازی هیتمن را از پلتفرم خود حذف کرده است. همچنین یکی از اعضای این فروشگاه توضیحاتی در این‌باره به‌دست داده است. توضیحات ذکرشده به قرار زیر هستند:

«ما همچنان درباره‌ی این مورد با IO Interactive در حال گفت‌وگو هستیم. ما امروز بازی HITMAN GOTY را از فهرست بازی‌های GOG حذف کردیم. همان‌طور که شما اشاره کردید، ما نباید این بازی را در وضعیت کنونی آن عرضه می‌کردیم.

تمایل داریم برای تشویش و خشمی که به‌دلیل این وضعیت به‌وجود آمد، عذرخواهی کنیم. شما را ناامید کردیم و می‌خواهیم برای اینکه موضوع را در کمال صداقت به اطلاع‌مان رساندید، تشکر کنیم. این موضوع نشان از توجه شما به GOG دارد.»

نسخه بهترین بازی سال هیتمن، ماه گذشته در GOG عرضه شد و این فروشگاه در آن زمان تبلیغات خود را براساس عدم نیاز این بازی به اینترنت پیش برده بود. حال آنکه بازی برخلاف تبلیغات و همچنین سیاست این فروشگاه به‌دست کاربران رسید. به بیان دقیق‌تر، برخلاف ادعای GOG تجربه برخی از بخش‌های بازی همچون Elusive Target و مأموریت‌های Escalation به دسترسی اینترنت نیاز داشت. این موضوع اعتراض کاربران را به‌همراه داشت و همچنین برخی از کاربران به نوشتن نقدهای منفی گسترده برای بازی روی آوردند. فروشگاه GOG در آن زمان با اضافه کردن اطلاعیه‌ای خبر داد که تجربه برخی از بخش‌های بازی به اینترنت نیاز خواهد داشت. این وب‌سایت همچنین اعلام کرده بود که سیل گسترده و عامدانه‌ی نقدهای منفی را نخواهد پسندید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات