گسترش فراوان تیم بازی‌سازی داخلی شرکت نینتندو

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ضربه تمام کننده سموس روی اولین باس Metroid Dread
شرکت ژاپنی نینتندو می‌خواهد بخش بازی‌سازی خود را گسترش دهد تا دیگر کمتر از قبل نیازمند همکاری با استودیوهای غیر اختصاصی باشد.
تبلیغات

به‌لطف موفقیت عظیم و ادامه‌دار نینتندو سوییچ، شرکت Nintendo می‌تواند قدرتمندانه به سرمایه‌گذاری مالی روی بخش‌های مختلف بپردازد. به همین خاطر مدتی قبل اعلام شد که این شرکت قصد اختصاص دادن حدودا ۸۸۰ میلیون دلار روی گسترش بخش بازی‌سازی خود را دارد. اکنون رسانه Nikkei اعلام کرد که پروسه‌ی ساخت یک ساختمان جدید درکنار ساختمان اصلی نینتندو در شهر کیوتو کشور ژاپن آغاز شده است.

این ساختمان جدید تنها مکانی نیست که تیم‌های بازی‌سازی اختصاصی و داخلی بیشتر نینتندو وارد آن خواهند شد. زیرا این شرکت دو طبقه از یک ساختمان عظیم دولتی در این شهر را هم اجاره کرده است تا از ماه مِی سال ۲۰۲۲، اعضای بیشتر تیم‌های بازی‌سازی شرکت در آن‌ها مشغول کار شوند. علاوه‌بر تمامی موارد نام‌برده، یک ساختمان جدید نیز در محل قرارگیری دفاتر اصلی سابق نینتندو ساخته می‌شود. نینتندو گویا انقدر مشغول استخدام بازی‌سازهای بیشتر برای تیم‌های اختصاصی داخلی خود است که به تمام این مکان‌ها احتیاج دارد.

اگر اخبار بازی Metroid Dread را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که سازنده‌ی اصلی آن MercurySteam بود؛ یک استودیو بازی‌سازی در کشور اسپانیا که حالا در قرارداد با شرکت 505Games مشغول ساخت اثر جدید است. گویا در آینده شرکت ژاپنی نینتندو با افزایش قدرت بازی‌سازی تیم‌های اختصاصی خود دیگر نیاز بسیار کمتری به امضا قرارداد با استودیوهای غیر اختصاصی خواهد داشت. همچنین Nintendo با یک تیم داخلی گسترده شاید بتواند تعداد بیشتری از بازی‌های انحصاری را طی مدت‌زمان کوتاه‌تر به‌دست طرفدارها برساند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات