نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۵

معرفی بسته الحاقی جدید بازی Two Point Hospital با انتشار یک تریلر

عرضه محتوای دانلودی بیشتر برای بازی Two Point Hospital در سال ۲۰۲۲ همچنان ادامه دارد.

روز گذشته سگا با انتشار یک تریلر از بسته الحاقی جدید بازی شبیه‌ساز مدیریت Two Point Hospital رونمایی کرد. این بازی که توسط استودیوی بریتانیایی Two Point Studios ساخته شده است، همچنان محتوای جدیدی چهار سال پس از عرضه ابتدایی خود در سال ۲۰۱۸ دریافت می‌کند. این بسته الحاقی که با نام Speedy Recovery معرفی شده است، مدیریت یک ناوگان از ماشین‌های آمبولانس را به بازی اضافه می‌کند.

بازیکنان با طراحی مسیرهای متفاوت وظیفه دارند تا این ۶ ماشین‌ عجیب و دیوانه‌وار را به بیماران سطح شهر برسانند. تعدادی از این آمبولانس‌ها مانند Big Healer از جاده‌های زمینی و بعضی از این ماشین‌ها مانند Airloovator از مسیر هوایی بیماران را به بیمارستان می‌رسانند. سه منطقه قابل بازی جدید مانند منطقه زمستانی Pointy Mountains و جزیره Pebberley که از اکسپنشن دوم بازی به این آپدیت جدید اضافه شده است نیز در این به‌روزرسانی در دسترس قرار می‌گیرد.

در این به‌روزرسانی همچنین واحد‌های جدیدی به بیمارستان تحت مدیریت بازیکنان اضافه شده است که در آن‌ها می‌توانند بیماری‌های جدیدی را نیز درمان کنند. مثلا برای درمان زنبورگزیدگی بازیکنان می‌توانند از آیتم‌هایی مانند Honey Trap استفاده کنند. ۱۹ بیماری جدید، موزیک‌های جدید، انیمیشن‌های متفاوت برای درمان بیماران و تعدادی آیتم دیگر از جمله مواردی هستند که در جریان آپدیت Speedy Recovery به این بازی اضافه می‌شوند. این بسته‌الحاقی از تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) و با قیمت ۱۰ دلار آمریکا در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تریلر معرفی این DLC جدید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

براساس اطلاعات منتشر شده، کاربران می‌توانند این محتوای جدید را تا پیش از انتشار آن با ۱۰ درصد تخفیف و به قیمت ۸.۹۹ دلار از فروشگاه استیم خریداری کنند. مانند بعضی از دیگر محتوای دانلودی عرضه شده از زمان انتشار اولیه بازی، این بسته‌الحاقی جدید نیز فقط روی نسخه کامپیوتر بازی و پلتفرم استیم در دسترس است.

پیش از این و در جریان برگزاری رویداد SummerGameFest در تابستان گذشته شاهد معرفی بازی Two Point Campus بودیم که دنباله‌ی معنوی بازی Two Point Hospital به‌حساب می‌آید. در این بازی بازیکنان وظیفه دارند تا با مدیریت ساختمان‌ها، دانشکده‌ها و موارد این‌چنینی در یک دانشگاه بسیار بزرگ تمامی کارهای دانشگاه را جلو ببرند.

بازی Two Point Campus در تاریخ ۱۷ می (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. همچنین شما می‌توانید به بررسی زومجی از بازی Two Point Hospital نگاهی بیندازید.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده