پیشرفت دسته دوال سنس PS5 در مدل های جدید عرضه‌شده توسط سونی

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
دوال سنس (دسته پلی استیشن 5/کنسول PS5 سونی) با رنگ Nova Pink (صورتی نواختر)، رنگ Starlight Blue (آبی ستاره) و رنگ Galactic Purple (بنفش کهکشانی)
شرکت سونی از زمان عرضه‌ی دوال‌سنس با رنگ‌های جدید، بدون سروصدا سراغ افزایش کیفیت قطعات داخلی دسته‌ی کنسول پلی استیشن 5 رفته است.
تبلیغات

به‌تازگی دوال‌سنس با رنگ Nova Pink (صورتی نواختر)، رنگ Starlight Blue (آبی ستاره) و رنگ Galactic Purple (بنفش کهکشانی) عرضه شد؛ تا تعداد رنگ‌های دسته‌ی کنسول PS5 به عدد ۶ برسد و گیمرهای مختلف مطابق سلیقه‌ی خود سراغ خرید کنترلر پلی استیشن 5 بروند. حالا در جدیدترین اخبار بازی و براساس بررسی‌های انجام‌شده فهمیدیم که شرکت Sony از این فرصت برای بالا بردن کیفیت قطعات داخلی دوال‌سنس بهره برده است.

این بررسی نشان می‌دهد که دوال‌سنس‌های عرضه‌شده با این سه رنگ، از فنرهای بهتری برای تریگرها (دکمه‌های L2 و R2 دسته) استفاده می‌کنند؛ فنرهای بلندتر و قدرتمندتر. بورد کلی دسته هم مقداری تغییر کرده است. البته شخص بررسی‌کننده مطمئن نیست که آیا این تغییرات باعث کاهش احتمال دریفت استیک‌های کنترلر می‌شوند یا نه. اگر واقعا خط تولید تازه باعث افزایش کیفیت دوال‌سنس از این نظر هم بشود، استیک‌های دسته‌های جدید پس از استفاده‌ی طولانی هم باید پایداری بیشتری را از خود نشان بدهند. پس با گذر زمان و انجام بررسی‌های بیشتر مشخص خواهد شد که سونی در این بخش چه عملکردی دارد.

کاورهای رنگارنگ رسمی از طرف سونی برای دو طرف کنسول پلی استیشن 5

جدا از این موارد باید به یاد داشت که کاورهای رنگی رسمی برای دو طرف پلی استیشن 5 هم با سه رنگ نام‌برده عرضه می‌شود؛ همچنین با رنگ استاندارد و اصلی PS5 (سفید) رنگ Midnight Black (مشکی نیمه‌شب) و رنگ Cosmic Red (قرمز کیهانی). در حقیقت سونی هم کاورهای دو طرف PS5 و هم دوال‌سنس را فعلا با ۶ رنگ به بازار می‌فرستد تا بازیکن‌ها مطابق سلیقه‌ی خود سراغ شخصی‌سازی ظاهری کنسول بروند و امکان ست کردن رنگ دسته‌ی پلی استیشن با بدنه‌ی آن را داشته باشند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات