اعلام تاریخ انتشار و مزایای پیش خرید بازی Hello Neighbor 2

جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
مستر پیترسون در بازی Hello Neighbor 2
بازیکن‌ها می‌توانند بلافاصله پس از پیش خرید بازی Hello Neighbor 2 به تجربه‌ی نسخه‌ی بتای آن بپردازند.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Hello Neighbor 2 در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. دراین‌میان شرکت tinyBuild با آغاز پیش فروش این بازی مخفی‌کاری ترسناک هیجان طرفدارها را برای تجربه‌ی آن افزایش داده است. کسانی که نسخه‌ی استاندارد یا دیلاکس بازی هلو نیبر ۲ را پیش خرید می‌کنند، بلافاصله قادر به تجربه‌ی نسخه‌ی بتای آن خواهند بود که درحال‌حاضر در دسترس قرار گرفته است.

پیش خرید نسخه‌ی استاندارد Hello Neighbor 2 امکان دسترسی به بازی اصلی و نسخه‌ی بتا را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. با پیش خرید نسخه‌ی دیلاکس نیز می‌توان درکنار موارد یادشده به سه بسته‌ی الحاقی در زمان عرضه دسترسی داشت و پنج روز زودتر از سایر گیمرها به تجربه‌ی نسخه‌ی نهایی بازی پرداخت. درحال‌حاضر می‌توان هر دو نسخه‌ی بازی را از وب‌سایت رسمی آن پیش خرید کرد و از مزایای آن بهره برد. شما می‌توانید تریلر تازه بازی Hello Neighbor 2 را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید که مزایای پیش خرید این محصول را نشان می‌دهد.

دانلود از آپارات

نسخه‌ی بتای Hello Neighbor 2 در همه‌ی پلتفرم‌های بازی یعنی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر (در بستر فروشگاه اپیک گیمز و استیم) قابل تجربه است. پیش از این یک تریلر برای نمایش هوش مصنوعی بازی پخش شد و در رویداد ایکس باکس شوکیس ۲۰۲۰ شاهد معرفی این بازی مخفی‌کاری ترسناک بودیم.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات