ترن هوایی و دارث ویدر در فصل جدید فورتنایت

دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
طرح اصلی فصل سوم از چپتر سوم فورتنایت vibin
فصل سوم از چپتر سوم فورتنایت قرار است یک تجربه‌ی آرام و مفرح را ارائه دهد. جزئیات و تغییرات فصل جدید فورتنایت را از دست ندهید.
تبلیغات

پس از چند ماه هیاهو و هیجان در جزیره‌ی فورتنایت، سازندگان قرار است اندکی اوضاع را آرام کنند. سازندگان فصل سوم از چپتر سوم فورتنایت را Vibin نام‌گذاری کرده‌اند.

شاخص‌ترین تغییرات بازی اضافه شدن منطقه‌ی شهربازی به همراه ترن هوایی و جنگل Reality Falls است. جنگل Reality Falls در بر دارنده‌ی گیاهان و دانه‌های جادویی است که می‌توانید آن‌ها را بکارید و بزرگ کنید تا لوت بهتری به‌دست آورید لطفا تصویر زیر را ملاحظه بفرمائید تا بهتر با تغییرات بخش غربی نقشه‌ی فورتنایت آشنا شوید.

تغییرات نقشه ی فورتنایت در فصل سوم vibin

تغییرات گیم‌پلی در فصل سوم از چپتر سوم فورتنایت خیلی گسترده نیستند. در این بین شاید جذاب‌ترین آن‌ها بازگشت وسیله‌ی نقلیه‌ی پرطرفدار Baller باشد. این وسیله‌ی جالب شبیه یک توپ غول‌پیکر همستر است. Baller اکنون استقامت بیشتری دارد و می‌توانید با آن روی آب شناور شوید. همچنین سازندگان یک باتری به آن اضافه کرده‌اند که استفاده از آن را محدود می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید بازی این است که می‌توانید سوار ترن هوایی شوید و لذت ببرید. همچنین امکان سواری گرفتن از گرازها نیز فراهم شده است! درنهایت نیز Storm Sickness را داریم که سازندگان آن را این‌گونه توصیف کرده‌اند:

«اگر در طول مسابقه مدت زیادی را در طوفان (Storm) بمانید، دچار بیماری (Storm Sickness) میشويد. این بیماری خط سلامتی شما را به مرور خالی میکند. البته نگران نباشید. قبل از اینکه دچار Storm Sickness شوید، یک هشدار دريافت خواهید کرد. خوشبختانه برای درمان این بیماری فقط کافی است از منطقهی طوفان خارج شوید. ولی اگر دوباره به منطقه بازگردید، بلافاصله خط سلامتی شما شروع به خالی شدن خواهد کرد».

البته که فصل جدید فورتنایت به معنای از راه رسیدن بتل پس جدید نیز خواهد بود. گل سر سبد این فصل نیز اضافه شدن شخصیت دارث ویدر است. شما می‌توانید این شخصیت را از منوی مربوطه باز کنید. سایر اضافات نیز در صفحه‌ی خود بازی به‌راحتی قابل رهگیری و بررسی هستند. در صورتی که تمایل به دیدن تریلر گیم‌پلی سیزن ۳ چپتر ۳ فورتنایت دارید، به کانال یوتیوب رسمی Fortnite بروید. در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی این فصل را به تماشا بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

دوستان نظرتان درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Fortnite چیست؟ این تغییرات را دوست داشتید؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات