انتشار جزئیات از تجهیزات کشتی و مبارزات بازی Skull and Bones

چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
مطالعه 3 دقیقه
Skull And Bones
یوبیسافت اطلاعات جدیدی از سیستم‌های مختلف گیم‌پلی بازی Skull and Bones از جمله اندازه کشتی، پرک‌ها، اسلحه و موارد دیگر را منتشر کرده است.
تبلیغات

شرکت Ubisoft اطلاعات زیادی را در مورد بازی Skull and Bones در رویداد Ubisoft Forward Spotlight اخیر منتشر کرد. یوبی‌سافت همراه‌با اعلام تاریخ انتشار، تریلر جدیدی از گیم‌پلی مربوط‌به نحوه‌ی شخصی‌سازی را ارائه کرد. حال به‌تازگی جزئیات جدیدی توسط سازندگان Skull and Bones منتشر شده است که به‌صورت عمیق به بررسی دسته‌بندی کشتی‌ها، اندازه‌ی آن‌ها، توپ‌های جنگی و موارد دیگر می‌پردازد.

تیم سازنده قبلا در مورد کشتی‌های باری که مناسب قاچاق کردن حجم انبوهی از مواد مختلف هستند، اطلاعاتی را منتشر کرد. حال ما می‌دانیم که در بازی Skull and Bones، علاوه‌بر کشتی‌های باری، کشتی‌های جنگی با قدرت آتش بسیار وجود دارند، اما مناسب پیمودن مسافت‌های طولانی در دریا نخواهند بود. علاوه‌بر این، کشتی‌های ناوبری با سرعت بسیار بالا در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند.

درنهایت نوع دیگری از کشتی‌ها هستند که در نقش حمایتی و دفاع از سایر کشتی‌ها قرار می‌گیرند و در عین آسیب‌پذیری می‌توانند کاربردی واقع شوند. علاوه‌بر نوع کشتی، اندازه‌ی آن نیز مهم خواهد بود. درواقع کشتی‌های بسیار بزرگ نمی‌توانند در رودخانه‌ها یا نزدیک سواحل استفاده شوند. همچنین ورود از اقیانوس به برخی دریاها تنها با کشتی‌های با اندازه‌ی کوچکتر میسر خواهد بود.

2022-7-skull-and-bones-2

در بازی Skull and Bones هر کشتی چند پرک (Perk) مخصوص به خود را دارد. برای مثال یک کشتی ناوبری به نام Ghanja پرک‌هایی دارد که پیش‌روی و قدرت شکستن موج آن را افزایش می‌دهند یا پرک‌های کشتی Padewakang ظرفیت بار بیشتری را در دسترس قرار می‌دهند که آن را برای قاچاق کالا بسیار مناسب می‌کنند.

در مورد بخش جنگ‌افزار، بازیکنان توپ‌های Demi-cannon با سرعت تیراندازی بالا را دارند که برای نبردهای نزدیک بهترین گزینه به شمار می‌آیند. همچنین توپ‌های سنگین Giant Ballista برای مبارزات از راه دور ساخته شده‌اند، اما سرعت تیراندازی کم آن‌ها باعث می‌شود که بازیکن برای شلیک این توپ‌ها بارها مجبور به صبر کردن باشد. با استفاده از انواع توپ‌ها و باتوجه‌به محافظ کشتی دشمنان می‌توان آسیب‌های مختلفی از جمله سوراخ‌کننده، خردکننده، آتشین، منفجرکننده و موارد دیگر را انتخاب کرد. سلاح‌ها در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند و برای استراتژی‌های مختلف می‌توانند حالت‌های گوناگونی داشته باشند.

2022-7-skull-and-bones

به‌عنوان مثال، توپ‌های دسته Mortar برای شلیک‌های دوربرد ایده‌آل هستند. برای شعاع انفجار بزرگ‌تر اما با تأخیر در زمان شلیک‌ مجدد می‌توان از دسته Blasting Mortar استفاده کرد. توپ‌های Siege Mortar برای شعاع انفجار کمتر اما مقدار زیادی آسیب از نوع خرد کردن طراحی شده‌اند. همچنین امکان استفاده از Repair Mortar برای تعمیر کشتی بازیکنان هم‌تیمی وجود دارد.

علاوه‌بر توپ‌های جنگی، تجهیزات الحاقی زیادی برای کشتی‌های Skull and Bones در نظر گرفته شده است؛ از جمله محافظ Reinforced Wood Armor که دربرابر آسیب سوراخ یا خرد شدن مقاومت بالایی دارد. همچنین Metal Armor دربرابر آسیب خرد شدن و از هم گسیختگی و محافظ Stone Armor دربرابر آسیب آتش و سوراخ شدن مقاومت می‌کند.

سازندگان Skull and Bones در ادامه توضیح دادند که سیستم Furniture می‌تواند هم‌افزایی‌های مختلفی مانند افزایش نقاط آسیب‌رسان کشتی، بهبود قدرت حمله خدمه، پردازش خودکار مانند پخت غذا یا ماهیگیری و موارد مشابه دیگر را ارائه دهد. بسیاری از جوایز و امتیازات Furniture بین اعضای یک گروه تقسیم خواهند شد تا شاهد ترکیبات جالبی در استراتژی‌های گیم‌پلی باشیم.

2022-7-skull-and-bones-3

بازی Skull and Bones قرار است در تاریخ ۱۷ آبان ۱۴۰۱ (۸ نوامبر ۲۰۲۲) روی پلتفرم پی سی، گوگل استدیا، لونای آمازون و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Skull and Bones را با ما در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات