توضیحات سازندگان Rollerdrome درباره قیمت و طراحی مراحل آن

پنج‌شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
بازی Rollerdrome استودیو Roll7 (عرضه برای پلی استیشن و پی سی)
استودیوی Roll7 ویدیوی جدیدی از فرایند طراحی مراحل بازی Rollerdrome را منتشر کرد و درکنار آن به قیمت این بازی در زمان انتشار اشاره کرده است.
تبلیغات

استودیوی Roll7 اولین ویدیوی توسعه‌دهندگان خود را برای بازی Rollerdrome منتشر کرده است که در آن جان ریبینز، مدیر خلاق و جیکوب مایلز، طراح ارشد مراحل سه‌بعدی، در مورد جریان کلی بازی و طراحی مراحل آن صحبت می‌کنند. بازی Rollerdrome اثری در سبک تیراندازی سوم شخص است که گیم‌پلی ترکیبی با سبک اسکیت‌سواری نمایشی و سرعتی را ارائه خواهد داد.

در بازی Rollerdrome بازیکنان با استفاده از اسکیت می‌توانند به سرعت در محیط‌ و بین موانع جابه‌جا شوند یا به هوا بپرند و همزمان با اسلحه‌های مختلف خود به دشمنان که شامل انسان‌ها و ربات‌های هوشمند می‌شوند، شلیک کنند. در این بازی اکشن و سرعتی انجام حرکات نمایشی مهمات بازیکنان را مجددا پر می‌کند و کشته شدن دشمنان می‌تواند به بهبود نوار سلامتی بازیکن منجر شود.

از نظر طراحی مراحل، هدف توسعه‌دهندگان این بوده است که هیچ بن‌بست یا پرتگاهی وجود نداشته باشد تا بازیکنان با مشکلاتی از جمله گیر کردن در موانع یا سقوط مواجه نشوند. در مراحل بازی Rollerdrome همیشه یک مسیر یا چیزی برای بالا رفتن و پریدن وجود دارد تا بازیکنان را به نبردها بازگرداند. درواقع استودیوی Roll7 می‌خواهد به بازیکنان اجازه دهد تا خلاقیت و استعدادهای متنوعی را که می‌توانند در این بازی به‌دست آورند مشاهده کنند.

دانلود از آپارات

Rollerdrome در تاریخ ۲۵ مرداد (۱۶ آگست) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. به‌گفته‌ی Private Division که ناشر Rollerdrome است، این بازی از زمان انتشار به مدت دو هفته با قیمت ۱۹.۷۹ دلار برای کاربران فروشگاه استیم و سرویس پلی استیشن پلاس به فروش خواهد رسید. بااین‌حال افرادی که در گروه‌های ذکر شده قرار نگیرند می‌توانند این بازی را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنند. علاوه‌براین، یک نسخه‌ی آزمایشی رایگان برای اعضای پلی استیشن پلاس پریمیوم در نظر گرفته شده است تا در زمان انتشار به تجربه‌ی آن بپردازند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما به اشتراک گذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات