شروع فصل دوم بازی Age of Empires 4 با رویدادی جدید

چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
نبردهای سهمگین بازی Age of Empires 4
استودیوی رلیک اینترتینمنت فصل دوم بازی Age of Empires 4 را به همراه رویداد Age of Discovery آغاز کرده است.
تبلیغات

فصل دوم بازی استراتژیک Age of Empires 4 آغاز شده است و با خود ویژگی‌های جدید گیم‌پلی، بهبود کیفیت و گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی را به همراه دارد. همچنین استودیوی رلیک با شروع فصل دوم، اولین رویداد آن با نام Age of Discovery را آغاز کرده است. در طول رویداد Age of Discovery، بازیکنان می‌توانند با انجام برخی مأموریت‌های دارای محدودیت زمانی، پاداش‌های منحصربه‌فردی را به‌دست آورند که شامل نمادها و تصاویر پروفایل جدید نیز می‌شوند.

فصل دوم Age of Empires 4 قابلیت جدیدی را برای بازیکنان بخش چندنفره فراهم می‌کند تا بتوانند نقشه‌های دلخواه خود را بر سایر نقشه‌ها ترجیح دهند. هنگام تشکیل صف قبل از شروع یک رقابت جدید در بخش Quick Match، هر بازیکن می‌تواند پنج نقشه‌ای را که تمایل ندارد در آن‌ها بازی کند، با رای منفی خود علامت بزند. همچنین این قابلیت در بخش Ranked Match در دسترس بازیکنان قرار دارد؛ با این تفاوت که این بازیکنان تنها حق سه رای منفی به نقشه‌ها را خواهند داشت.

ارتش بزرگ در بازی Age of Empires 4

با شروع فصل دوم بازی Age of Empires 4، به‌روزرسانی جدیدی در دسترس قرار گرفته است که به بهبود کیفیت کلی آن می‌پردازد. بازیکنان اکنون می‌توانند کلیدهای میانبر را شخصی‌سازی کنند، آن‌ها را تغییر دهند و تعارض‌های بین این کلیدها را از بین ببرند. همچنین امکان تعیین یک بخش برای Warn Conflict، گزینه‌های جدید برای بزرگنمایی دوربین و یک انتخاب‌کننده خودکار رنگ بازیکنان برای حالت‌های Single Player Skirmish ،Multiplayer Custom Match، Unranked Automatch و Ranked Automatch از دیگر موارد جدید فصل دوم بازی به شمار می‌آیند.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات