معرفی بازی چند نفره Kirby’s Dream Buffet با یک تریلر

پنج‌شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
کربی های رنگارنگ بازی Kirby’s Dream Buffet
به‌تازگی شرکت نینتندو یک بازی چندنفره از سری Kirby با نام Kirby’s Dream Buffet را با انتشار یک تریلر معرفی کرده است.
تبلیغات

شرکت نینتندو با انتشار یک تریلر بازی چندنفره‌ی Kirby’s Dream Buffet را معرفی کرد و در ادامه توضیح داد که این بازی در تابستان امسال عرضه خواهد شد. طبق تریلر منتشر شده، بازیکنان در این بازی باید کنترل Kirby خود را به‌دست گرفته و با چرخاندن آن‌ها در مراحل مختلف که براساس غذاهای رنگارنگ و جذاب طراحی شده‌اند، با یکدیگر رقابت کنند.

طبق گفته‌ی شرکت نینتندو، بازی Kirby’s Dream Buffet دارای چهار مرحله‌ی بزرگ خواهد بود و در رقابت‌های آن بازیکنان باید تا جای امکان غذای بیشتری را بخورند. نینتندو در ادامه توضیح داد: «بازی Kirby’s Dream Buffet گروهی از کربی‌ها را پیدا می‌کند که در چهار مرحله‌ی سرگرم‌کننده و دیوانه‌وار چندنفره باید از میان انبوه خوراکی‌ها عبور کنند.

مراحل رنگارنگ با تم بستنی در بازی Kirby’s Dream Buffet

بازیکنان ازطریق این مسیرها و موانع خوشمزه با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا همزمان با رشد کربی خود توت‌فرنگی‌ها را جمع‌آوری کنند، بازیکنان دیگر را از صحنه به بیرون رانده و از توانایی‌های Copy Food استفاده کنند تا در رقابت پیروز شوند. گیم‌پلی این بازی برای همه‌ی بازیکنان در تمام سطوح مهارتی قابل دسترس خواهد بود. بااین‌حال می‌تواند یک چالش سالم برای کسانی باشد که به‌دنبال تفریحات و رقابت‌های دوستانه هستند».

بازی Kirby’s Dream Buffet جدیدترین نسخه از این سری است که پس از موفقیت‌ بازی Kirby and the Forgotten Land به بازار عرضه خواهد شد.

مشاهده ویدئو در آپارات

نظر شما درباره‌ی این بازی جدید چیست؟ آن‌ها را با تیم زومجی در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات