پخش تریلر Marvel's Midnight Suns با محوریت تاریخچه Iron Man

جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
تصویر کاور بازی Marvel’s Midnight Suns
استودیوی بازی‌سازی Firaxis Games تریلر جدیدی از بازی Marvel's Midnight Suns پخش کرده است که در آن شاهد تاریخچه‌ی شخصیت مرد آهنی هستیم.
تبلیغات

تریلر جدیدی از بازی Marvel’s Midnight Suns منتشر شده است که درباره‌ی گذشته‌ی شخصیت مرد آهنی صحبت می‌کند. درواقع این تریلر که توسط استودیوی فیراکسیز گیمز پخش شده، به تاریخچه‌ی کامل این ابرقهرمان به‌خصوص ریشه‌های او در سال ۱۹۶۳ می‌پردازد.

مرد آهنی که توسط استن لی و جک کربی برای کمیک Tales of Suspense خلق شد، در ابتدا قرار بود یک شخصیت منفی باشد که به دلالی اسلحه و مهمات جنگی مشغول است. درواقع مرد آهنی در ابتدا قرار بود مورد نفرت خوانندگان کمیک قرار گیرد؛ چرا که از شرایط ایجادشده به سبب جنگ سرد، سود زیادی می‌برد. با گذشت زمان، آیرون من دچار تحول شد و درنهایت به یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان مارول نزد طرفداران تبدیل شد. در تریلر منتشرشده تاکید شده است که صرف‌نظر از دوره‌های زمانی، برخی از جزئیات ریشه‌های مرد آهنی برای همیشه ثابت مانده‌اند.

مرد آهنی در حال مبارزه با دشمنان در بازی Marvel’s Midnight Suns

درحالی‌که این ویدیوی جدید به‌طور عمیق درباره‌ی مرد آهنی و تاریخچه‌ی او توضیحاتی را ارائه می‌کند، اما هیچ بخش سینمایی یا گیم‌پلی جدید از بازی Marvel’s Midnight Suns را در بر ندارد.

مشاهده‌ی تریلر تاریخچه‌ی آیرون من در یوتیوب

بازی Marvel’s Midnight Suns قرار است در تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۱ (۷ اکتبر ۲۰۲۲) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین نسخه‌ی نینتندو سوییچ برای عرضه در آینده‌ای دورتر برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره‌ی این نمایش جدید چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات