احتمال ساخت نسخه فرعی Immortals Fenyx Rising با محوریت تمدن پلینزیا

جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
گیم‌پلی بازی Immortals Fenyx Rising
به گزارش جف گراب، احتمالا دنباله‌ی بازی Immortals Fenyx Rising یک نسخه‌ی فرعی خواهد بود و براساس تمدن پلینزیای جزایر هاوایی توسعه می‌یابد.
تبلیغات

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، نسخه‌ی بعدی بازی Immortals Fenyx Rising شرکت یوبیسافت یک نسخه‌ی فرعی با محوریت تمدن پولینزیا خواهد بود. این شایعه را اخیرا جف گراب، خبرنگار Giant Bomb، در جدیدترین پادکست Games Mess Decides تایید کرده است. او همچنین گفت که این اخبار را از منبع مطمئنی دریافت کرده که به آن اعتماد دارد.

گراب در این‌باره گفت: «دنباله‌ی ساخته شده توسط یوبیسافت کبک برای بازی Immortals Fenyx Rising یک نسخه‌ی کاملا جدید نیست و بیشتر یک اسپین آف به شمار می‌آید. نام رمزی این بازی Oxygen است. این نسخه با زمینه‌ی تمدن پلینزیای مناطق هاوایی توسعه می‌یابد. روایت داستانی آن بر محور خدایان است. سازندگان سعی کرده‌اند از نظر بصری بازی را منحصر‌به‌فرد کنند اما یک نسخه‌ی کم و بیش شبیه به Breath of the Wild است. این بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی پیش تولید قرار دارد و تنها چند تصویر هنری و مفهومی از آن دیده شده است. شاید در سال ۲۰۲۵ عرضه شود».

گراب در ادامه گفت که منبع او علاوه‌بر این خبر، از تصمیم یوبیسافت برای پایان دادن به توسعه‌ی بازی Ghost Recon: Frontline که اندکی قبل از ضبط پادکست او اعلام شده بود، اطلاع داشت.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات