ویدیو جدید سری Kingdom Hearts به مناسبت بیست سالگی این مجموعه

چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
دانلد داک، گوفی و سورا در حال نگاه به آسمان
با سالگرد بیست سالگی Kingdom Hearts، اسکوئر انیکس ویدیو جدیدی از این مجموعه منتشر کرده است که به مرور نسخه‌های قبلی این سری می‌پردازد.
تبلیغات

مدتی پیش و با برگزاری یک رویداد ويژه برای جشن گرفتن ۲۰ سالگی عرضه اولین بازی از سری کینگدام هارتز در ژاپن، سازندگان این مجموعه که در طول سال‌ها روی نسخه‌های مختلف آن کار کرده‌اند، احساسات خود را با هواداران به اشتراک گذاشتند.

در یک ویدیو ۱۲ دقیقه‌ای جدید که به‌تازگی از این مراسم منتشر شده است، شاهد خلاصه‌ای از داستان نسخه‌های قبلی این مجموعه تا بازی Kingdom Hearts 4 که به‌تازگی معرفی شده است بودیم. در این مراسم همچنین ایشیرو هازاما، تهیه‌کننده Kingdom Hearts 3، اعلام کرد مجموع فروش این بازی روی تمامی کنسول‌ها در سطح جهان به عدد ۶/۷ میلیون نسخه رسیده است که بالاترین میزان فروش در بازی‌های این سری محسوب می‌شود.

هازاما همچنین تایید کرد میزان فروش کلی هر ۱۳ قسمت مختلف عرضه شده از این سری در طول سال‌ها، به بیش از ۳۵ میلیون نسخه رسیده است که از علاقه و محبوبیت این سری ماجراجویی در میان گیمرها و نسل‌های مختلف بازی‌های کامپیوتری خبر می‌دهد. شما می‌توانید نمایش کامل منتشر شده از این مراسم را که شامل مصاحبه به سازندگان و اجرای بخش‌هایی از موسیقی متن بازی می‌شود از صفحه یوتیوب رسمی اسکوئر انیکس ژاپن تماشا کنید. همچنین شما می‌توانید ویدیو مرور نسخه‌های مختلف این سری را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در انتهای این مراسم نیز تهیه‌کنندگان سری اعلام کردند نسخه آفلاین و نهایی بازی موبایل Kingdom Hearts Dark Road که در ژاپن با نام Union X شناخته می‌شود، در تاریخ ۲۶ اوت (۴ شهریور) در دسترس هواداران قرار می‌گیرد. همچنین قرار است نسخه بتای دیگر بازی موبایلی سری با نام Kingdom Hearts Missing-Link در ماه‌های پایانی امسال برای پلتفرم‌های اندروید و iOS برگزار شود. این بازی که در سرزمین Scala ad Caelum از بازی Kingdom Hearts 3 اتفاق می‌افتد، شامل یک داستان اورجینال و مستقل از دیگر شخصیت‌های سری می‌شود که در آن بازیکنان با نیروهای The Heartless رو‌به‌رو می‌شوند.

نسخه بعدی اصلی این سری که در ماه آوریل امسال با نام Kingdom Hearts IV معرفی شد، خط داستانی جدیدی با نام Lost Master Arc را برای شخصیت‌های محبوب کینگدام هارتز آغاز خواهد کرد. همچنین براساس شواهد فعلی، احتمال حضور شخصیت‌ها و سیاره‌های دنیای جنگ ستارگان در Kingdom Hearts 4 برای اولین‌بار در این سری نیز وجود دارد.

سال گذشته نیز شایعاتی درخصوص احتمال ساخت یک سریال کارتونی از دنیای Kingdom Hearts برای شبکه‌ی دیزنی پلاس شنیده می‌شد که تا امروز اخبار معتبری از آن منتشر نشده است، اما در صورت واقعی بودن می‌تواند زمان باقی‌مانده برای دیدار دوباره با این سری دوست‌داشتنی را برای هواداران کوتاه‌تر کند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات