اعلام تاریخ عرضه بازی نقش‌آفرینی The Last Oricru با تریلر

پنج‌شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
شوالیه قرون وسطایی با تجهیزات علمی تخیلی بازی  The Last Oricru
استودیو GoldKnights با پخش یک تریلر جدید، تاریخ عرضه‌ی بازی نقش‌آفرینی The Last Oricru را اعلام کرد.
تبلیغات

بیش از یک سال از زمان رونمایی از بازی اکشن و نقش‌آفرینی The Last Oricru توسط استودیو GoldKnights و شرکت ناشر Prime Matter می‌گذرد. با اینکه از آن زمان تاکنون جزئیات زیادی از این اثر جدید منتشر نشده است، اما چشم‌انداز جذاب آن که بازیکنان را به دنیایی قرون وسطایی آمیخته با عناصر سبک علمی-تخیلی می‌برد، توجه عده‌ای را به آن جلب کرد. پیش از این حضور بازی The Last Oricru در رویداد گیمزکام امسال تایید شده بود و حال استودیوی سازنده درکنار انتشار یک تریلر، روز دقیق عرضه‌ی آن را اعلام کرده است.

تیم گلدن‌نایتز در تریلر منتشرشده، نگاهی اجمالی بر مکانیسم‌های گیم‌پلی و داستان بازی The Last Oricru داشته است. به نظر می‌رسد این اثر نقش‌آفرینی تاکید زیادی بر اهمیت مکانیسم انتخاب بازیکنان و پیامدهای مختلف آن دارد که ظاهراً نه‌تنها بر داستان و نحوه پیشروی در بازی تأثیر می‌گذارد، بلکه بر عناصر بصری جهان بازی نیز اثرگذار خواهد بود. به‌گفته‌ی سازندگان، بازیکنان می‌توانند انتظار سیستم شخصی‌سازی عمیق، مبارزات چالش‌برانگیز و پاداش‌دهنده، بخش کوآپ و موارد دیگر را داشته باشند.

دانلود ویدئو از آپارات

براساس جدیدترین اخبار بازی می‌دانیم که The Last Oricru در تاریخ ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات